Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRegelmatig wiet gebruik

Regelmatig wiet gebruik

33 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een opname voor wietgebruik? Een optie, maar wiet is vrijwel niet lichamelijk verslavend maar geestelijk juist weer heel erg. Ik weet niet in hoeverre een opname gaat helpen.

Ik denk dat een betere optie voor Accountgedeactiveerd is te stoppen met het verheerlijken van de drug en objectief de verslaving te bekijken. Dat hielp mij en elk geval. Ik probeerde de drug te zien voor wat het was: een drug. Het is het gewoon niet waard om een groot deel van je leven stoned door te brengen.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Of: Die gast zit jullie op te naaien en jullie trappen er stuk voor stuk in.

Deze mogelijkheid acht ik zeer groot. In dat geval een geslaagde grap. +1 Accountgedeactiveerd!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat denk ik niet langsleelplaat. Ik geloof Koes wel. En opname voor wietgebruik komt vaak voor. Geestelijke verslaving is juist moeilijker om te doorbreken dan een fysieke verslaving.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Anders, als het je echt niet zelf lukt, kun je het ook met je pa overleggen en eventueel met professionele hulp stoppen. Je op laten nemen in een afkick kliniek tijdelijk of in ieder geval ambulante hulp (hulp zonder opname) van een kliniek.
Of “gewoon” ECHT zelf stoppen.
Dat zijn je 2 keuzes nu denk ik. Het is aan jou welke keuze je maakt. En als je de keuze hebt gemaakt houd jezelf er dan ook aan. Andere oplossingen zijn er niet. Dit geldt voor elke verslaafde dus ook voor jou.[/QUOTE

Wat ik ga doen is paar dagen stoppen
En dan alleen nog afentoe blowen niet te vaak
En als dat niet lukt stop ik er net als jou ff paar maanden voorgoed mee
Klik om te vergroten...
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#5
Langspeelplaat zei:
Of: Die gast zit jullie op te naaien en jullie trappen er stuk voor stuk in.

Deze mogelijkheid acht ik zeer groot. In dat geval een geslaagde grap. +1 Koes!
Klik om te vergroten...

Haha was het maar waar :joycat:
Zou wel geinig zijn maar ik ben moe echt zo een troll type
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMAap zei:
Geef het maar op, Bas. Deze wil niet geholpen worden.
Klik om te vergroten...

Jawel
Ik kap er ff mee dan alleen afentoe
En als dat niet helpt kap ik er even paar maanden mee en dan inderdaad nadat afentoe
En als ik nadat jonkos helemaal niets meer vindt kap ik er voorgoed mee
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jesus deze keer zijn
Accountgedeactiveerd zei:
Haha was het maar waar :joycat:
Zou wel geinig zijn maar ik ben moe echt zo een troll type
Klik om te vergroten...
bedoel ben niet echt zo een troll type
Niet moe
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gaat opzich wel goed alleen nog slaapproblemen
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ontwenningverschijnels zo erg
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Heb je mijn laatste post in je topic “paranoid” wel gelezen? 1 a 2 x per week blijven roken dan kom je niet van je paranoid af (kan zelfs erger worden) en je komt dan ook niet van ontwenningsverschijnselen af. Die blijven dan kut. 1 a 2x per week is niet af en toe.
Klik om te vergroten...

Ben nu echt gestopt
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vanaag was ik vrij dus met vrienden wat jointjes gerookt merk dat het veel leuker is dan in je 1ntje en elke dag
Doe het nu gewoon 2 x per week en heb er niet veel moeite meer mee :blush:
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kijk ff naar de geschiedenis van zijn berichten. Hij stelt continu dezelfde vragen in een zo slecht mogelijk geformuleerde zin. Hij luistert niet, hij kwakt wat neer en zorgt dat andere mensen er gefrustreerd op reageren. Zo klaar als een klontje wat mij betreft.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb je mijn laatste post in je topic “paranoid” wel gelezen? 1 a 2 x per week blijven roken dan kom je niet van je paranoid af (kan zelfs erger worden) en je komt dan ook niet van ontwenningsverschijnselen af. Die blijven dan kut. 1 a 2x per week is niet af en toe.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik blow dagelijks
Alleen nu heb ik dat ik niet meer echt stoned woor en heb niet echt dat chille stonedde gevoel
Ben 6 dagen gestopt ooit toen had ik weer een lekkere stonede gevoel
Alleen ik kan niet ff stoppen of minderen
Want ben echt bang voor de afkickverschijnels

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."