#1
2de kamer in A'dam. Beste Strawberryhaze die ik ooit in nederland verkregen heb en hun high indica Ceres was ook perfect!
De meeste in Amsterdam ook wel hoor, maar er zijn gelukkig genoeg uitzonderingen zoals de boerejongens.De coffeeshops hier zijn van die donkere hollen...
Ja hun hasj is echt speciaal man.Boerejongens is ook mijn favoriet. Mooie uitgebreide kaart en zeer goede prijzen voor top kwaliteit. Hun wietjes zijn altijd top, maar hun hasjes zijn echt speciaal.
Wist je dat ze Nederlandse stains naar Marokko toesturen om daar hasj van te laten maken? Daardoor zijn die hasjes echt twee keer zo sterk als normale Marokkaanse hasj. De meeste van hun hasjes zitten zo tussen de 30 en 40% thc.Ja hun hasj is echt speciaal man.
Eerste keer toen ik naar boeren ging kocht ik hasj white choco want veel mensen zeggen als je naar boeren gaat haal hasj white choco ik denk oke haal het ik rook er van 1 woord had ik ervoor Perfect!
Wist je dat ze Nederlandse stains naar Marokko toesturen om daar hasj van te laten maken? Daardoor zijn die hasjes echt twee keer zo sterk als normale Marokkaanse hasj. De meeste van hun hasjes zitten zo tussen de 30 en 40% thc.
Stains als in Hasj Olie ? Of wat bedoelen jullie ?
OT: Wat is belangrijk voor een goede coffeeshop dan ? Voor mij is kwaliteit echt het allerbelangrijkste. Op nummer 3 staat voor mij pas of het wel of niet relaxt , chill, goed kunnen zitten, mooi enzovoorts is.
Kronkel in Nijmegen. Zoals je een coffeeshop het liefst hebt. Groot genoeg, grote menukaart (drugs én voedsel) vriendelijk personeel, dichtbij de stad, en ook nog eens mooi ingericht. Kortom: een top-shop.
Nee een strain is een soort. Zoals bijvoorbeeld Amnesia Haze een strain is.Stains als in Hasj Olie ? Of wat bedoelen jullie ?
Stains als in Hasj Olie ? Of wat bedoelen jullie ?Wist je dat ze Nederlandse stains naar Marokko toesturen om daar hasj van te laten maken? Daardoor zijn die hasjes echt twee keer zo sterk als normale Marokkaanse hasj. De meeste van hun hasjes zitten zo tussen de 30 en 40% thc.
Kwaliteit is voor mij ook het belangrijkst ja. Zeker wanneer ik enkel gewoon kom halen zoals vrijwel altijd.OT: Wat is belangrijk voor een goede coffeeshop dan ? Voor mij is kwaliteit echt het allerbelangrijkste.
Precies dat inderdaad. Door betere genetica van de nerderlandse wietsoortjes is de hasj dus ook veel sterker. Het effect van die hasj lijkt ook veel meer op de wiet die hier verkocht wordt daardoor. In normale Marokkaanse hasj zit ongeveer evenveel THC als Nederlandse wiet, maar daarnaast ook nog veel CBD. Hierdoor wordt hasj normaal als meer mellow of rustiger ervaren dan wiet. Maar dat komt dus vooral door de genetica eigenlijk, want die hasj van de boerejongens bevat 2 keer zoveel THC en amper CBD en lijkt qua effect dus ook meer nederlandse wiet dan marokkaanse hasj.Nederlandse wiet soorten die op gestuurd worden naar Marokko om daar dan hasj van te maken dan heb je twee keer zulke sterke hasj man.
Precies dat inderdaad. Door betere genetica van de nerderlandse wietsoortjes is de hasj dus ook veel sterker. Het effect van die hasj lijkt ook veel meer op de wiet die hier verkocht wordt daardoor. In normale Marokkaanse hasj zit ongeveer evenveel THC als Nederlandse wiet, maar daarnaast ook nog veel CBD. Hierdoor wordt hasj normaal als meer mellow of rustiger ervaren dan wiet. Maar dat komt dus vooral door de genetica eigenlijk, want die hasj van de boerejongens bevat 2 keer zoveel THC en amper CBD en lijkt qua effect dus ook meer nederlandse wiet dan marokkaanse hasj.
Precies dat inderdaad. Door betere genetica van de nerderlandse wietsoortjes is de hasj dus ook veel sterker. Het effect van die hasj lijkt ook veel meer op de wiet die hier verkocht wordt daardoor. In normale Marokkaanse hasj zit ongeveer evenveel THC als Nederlandse wiet, maar daarnaast ook nog veel CBD. Hierdoor wordt hasj normaal als meer mellow of rustiger ervaren dan wiet. Maar dat komt dus vooral door de genetica eigenlijk, want die hasj van de boerejongens bevat 2 keer zoveel THC en amper CBD en lijkt qua effect dus ook meer nederlandse wiet dan marokkaanse hasj.
Dankje voor de reacties. Ik begrijp natuurlijk het verhaal van sterkere hasj door sterkere wiet. Maar word hasj tegenwoordig dan van de toppen gemaakt ? Ik dacht dat het vooral de rest werd gemaakt (dus niet de mooie toppen: blaadjes en kleine topjes. Takken zeiden ze vroeger altijd maar daar zal het THC gehalte heel laag zijn)Precies dat inderdaad. Door betere genetica van de nerderlandse wietsoortjes is de hasj dus ook veel sterker. Het effect van die hasj lijkt ook veel meer op de wiet die hier verkocht wordt daardoor. In normale Marokkaanse hasj zit ongeveer evenveel THC als Nederlandse wiet, maar daarnaast ook nog veel CBD. Hierdoor wordt hasj normaal als meer mellow of rustiger ervaren dan wiet. Maar dat komt dus vooral door de genetica eigenlijk, want die hasj van de boerejongens bevat 2 keer zoveel THC en amper CBD en lijkt qua effect dus ook meer nederlandse wiet dan marokkaanse hasj.
Hasjpijpje ?Klinkt goed. Val helaas buiten de boot, heb mijzelf plechtig beloofd tabak uit mijn joints te laten en dit is mij tot op heden gelukt. Een belofte die mij heel dierbaar is. Puur roken geeft mij veel meer voldoening, een heldere high als met tabak. Maar soms vind ik het wel jammer dat ik geen hasj meer kan roken.
Nee een strain is gewoon het soortje, de specifieke genetica. Dus een Amnesia Haze, Whitewidow, etc. Ik weet echt niet hoe ik dat nog anders moet uitleggen eerlijk gezegd. En dat kan van de toppen, takken, etc zijn.Stain = spul wat gebruikt word (hier voor hasj dus)?
Maar word het dan alleen van de Nederwiet gemaakt of is dat een onderdeel (als meer in het woord stain zijnde...)
Hasj uit het buitenland wordt gewoon van de toppen gemaakt ja, aangezien ze daar enkel wiet verbouwen om hasj van te maken. Kwekers in Nederland willen vaak van het knipafval nog hasj maken als een soort bijproduct. Maar dat wordt dan meestal wel meteen iceolator of hasj olie, omdat je anders gewoon echt kut hasj zou krijgen van het knipafval.Maar word hasj tegenwoordig dan van de toppen gemaakt ? Ik dacht dat het vooral de rest werd gemaakt (dus niet de mooie toppen: blaadjes en kleine topjes. Takken zeiden ze vroeger altijd maar daar zal het THC gehalte heel laag zijn)
Precies dit inderdaad. @BasvanHoven er zijn genoeg manieren om hasj te roken zonder er een joint van te maken.Hasjpijpje ?
Ja, maar omdat het Nederlandse Hasj is dus sterker ? Icolator is toch niet zo zwak ? (Sorry, lang geleden dat ik dit heb gerookt dus weet het ook niet meer zo goed)Kwekers in Nederland willen vaak van het knipafval nog hasj maken als een soort bijproduct. Maar dat wordt dan meestal wel meteen iceolator of hasj olie, omdat je anders gewoon echt kut hasj zou krijgen van het knipafval.
Hasjpijpje ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."