Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete coffeeshop?

Favoriete coffeeshop?

30 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sprokkie zei:
Icolator is toch niet zo zwak ? (Sorry, lang geleden dat ik dit heb gerookt dus weet het ook niet meer zo goed)
Klik om te vergroten...
Iceolator is juist sterk inderdaad. Maar als je troep als input hebt, knipafval, dan is de enige manier om er nog een beetje kwaliteit hasj uit te krijgen door meteen een sterkere extractie methode toe te passen. Uiteraard zou de iceolator sterker zijn en meer opbrengen met toppen, maar die verkopen ze al.

In de regel is het garbage in garbage out, maar met een sterke extractie methode is de garbage nog van acceptabele kwaliteit om het maar zo te zeggen.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb gehoord dat Dna ook best wel goeie shop is.
Iemand hier die daar wel eens komt? Hoe is de kwaliteit daar?
Ga het morgen maar eens testen :grin::grinning:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hardcorestoner zei:
Heb gehoord dat Dna ook best wel goeie shop is.
Iemand hier die daar wel eens komt? Hoe is de kwaliteit daar?
Ga het morgen maar eens testen :grin::grinning:
Klik om te vergroten...
Ik ken DNA niet persoonlijk, maar zie nu dat ze ook onder Amsterdam Genetics vallen net zoals de Boerejongens. Zou me niks verbazen als het van dezelfde eigenaar is dan.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
Ik ken DNA niet persoonlijk, maar zie nu dat ze ook onder Amsterdam Genetics vallen net zoals de Boerejongens. Zou me niks verbazen als het van dezelfde eigenaar is dan.
Klik om te vergroten...

Ook van Amsterdam Genetics Nice!
Zou mij ook niks verbazen dan.
Waarschijnlijk ook wel goeie kwaliteit dan.
Morgen ff uittesten dan :wink:
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Ik ken DNA niet persoonlijk, maar zie nu dat ze ook onder Amsterdam Genetics vallen net zoals de Boerejongens. Zou me niks verbazen als het van dezelfde eigenaar is dan.
Klik om te vergroten...

Wou het testen maar niet aan toe gekomen :(
Tot de dag van vandaag wou er morgen na toe Gaan.
Had me pa toevalig aan de lijn en we spraken toevalig over coffeeshops en zei dat het geen Goede shop was hij zei komt veel tuig maakt Mij uberhöud niet veel uit en zei dat ze Vervuilde wiet verkopen?
Maar boerenjongens spul is altijd topspul dus Hoe dan? DNA verkoopt vervuilde wiet hasj?
Of hoe zit dit dan?
Iemand die hier wel eens komt?
Of Praat hij gewoon onzin
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
geen enkele.

doe mij maar mijn thuisdealer, stuk goedkoper en ik hoef er de deur niet voor uit.

ik weet niet of die nog bestaat maar vroeger had je in Amsterdam coffeeshop 'de tweede kamer' zitten en die had een wat groenige nederhasj, een van de sterkste THC-producten die ik ooit gerookt heb. zo sterk dat het tegen trippen aan zat.

edit; bestaat nog.

die 'waterworks' zou wel eens de nederhasj kunnen zijn:

http://www.coffeeshopmenus.org/TweedKamer/Menus/TweedeKamer20171213HashyH.jpg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
BasvanHoven zei:
Wat heerlijk dat ze bij dat plaatje ook pure joints verkopen en daarmee ook aan de pure wietroker denken. Dat ben ik nooit eerder tegengekomen in een coffeeshop. Ja, pure joints van 2,30, maar daar hebben ze volgens mij koekkruimels en stof van de tafel geveegd en in een vloeitje gerold.
Klik om te vergroten...
Is goedkoop.... Bij mijne heb je reefers noemen ze dat. Pure joints. Zijn iets langer maar wel dunner en zijn €5. Met extra lange tip er in.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#8
acht.zes zei:
geen enkele.

doe mij maar mijn thuisdealer, stuk goedkoper en ik hoef er de deur niet voor uit.

ik weet niet of die nog bestaat maar vroeger had je in Amsterdam coffeeshop 'de tweede kamer' zitten en die had een wat groenige nederhasj, een van de sterkste THC-producten die ik ooit gerookt heb. zo sterk dat het tegen trippen aan zat.

edit; bestaat nog.

die 'waterworks' zou wel eens de nederhasj kunnen zijn:

http://www.coffeeshopmenus.org/TweedKamer/Menus/TweedeKamer20171213HashyH.jpg
Klik om te vergroten...

Wat heerlijk dat ze bij dat plaatje ook pure joints verkopen en daarmee ook aan de pure wietroker denken. Dat ben ik nooit eerder tegengekomen in een coffeeshop. Ja, pure joints van 2,30, maar daar hebben ze volgens mij koekkruimels en stof van de tafel geveegd en in een vloeitje gerold.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Is goedkoop.... Bij mijne heb je reefers noemen ze dat. Pure joints. Zijn iets langer maar wel dunner en zijn €5. Met extra lange tip er in.
Klik om te vergroten...
Sjit, sorry. Prijzen noemen mag niet... Excuses.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@De Dunne

is dat niet alleen bij illegale drugs?

ik weet het niet zeker ben pas een week lid hier.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
acht.zes zei:
@De Dunne

is dat niet alleen bij illegale drugs?

ik weet het niet zeker ben pas een week lid hier.
Klik om te vergroten...
Ik zou t niet weten maar ik dacht dat het sowieso niet de bedoeling was.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."