#1
Niet @Koes toevallig....?
Hij laat wel iedereen fout gaan als hij met mensen gaat blowen
@Nietingebruik foei foei !
Niet @Koes toevallig....?
Maar kan misschien binnen kort proberen hoe hasj valt? Of beter helemaal niet?
Qls ik jou was zou ik het niet doen. Je weet wel waarom. Was je al bij de psych geweest?
Hij laat wel iedereen fout gaan als hij met mensen gaat blowen![]()
en dat bedoel ik dus eigenlijk.
kijk, dat @Nietingebruik zo veel blowt en dus veel kan hebben is een ding. maar waarom dringt hij die enorme hoeveelheden dan op aan vrienden die die hoeveelheden niet gewend zijn? grote kans dat die dan bad gaan, niks meer dan logisch. en dan hier komen met de vraag 'hey me maatje gaat bad', terwijl hij zelf weet dat een en ander weer over is na een goede nacht slaap. en dan lijkt het mij toch een beetje zo van: 'hey, kijk eens, ik heb er weer een er uitgeblowd!.
dan lijkt het mij toch beter om als je een vriend meeneemt naar huis om gezellig te blowen om die dan gewoon zijn eigen tempo te laten bepalen terwijl je zelf gewoon je gewenste 5 gram rookt. scheelt ook een hoop kots opruimen dacht ik zo.![]()
Ik heb geprobeerd te helpen in pb’s, maar dr kwam niks zinnigs uit. Steeds 2 zinnen met help ik voel me slecht hoe word ik beter? Vervolgens alle adviezen compleet negeren, of consequent niet doen.
Hele stukken met tekst waarin ik hem daadwerkelijk met goede intentie probeerde te helpen. Maar zolang hij geen kans geeft, kan niemand er wat mee.
Ik geef het op. Wie weet wil een van jullie er nog tijd in steken.
en dat bedoel ik dus eigenlijk.
kijk, dat @Nietingebruik zo veel blowt en dus veel kan hebben is een ding. maar waarom dringt hij die enorme hoeveelheden dan op aan vrienden die die hoeveelheden niet gewend zijn? grote kans dat die dan bad gaan, niks meer dan logisch. en dan hier komen met de vraag 'hey me maatje gaat bad', terwijl hij zelf weet dat een en ander weer over is na een goede nacht slaap. en dan lijkt het mij toch een beetje zo van: 'hey, kijk eens, ik heb er weer een er uitgeblowd!.
dan lijkt het mij toch beter om als je een vriend meeneemt naar huis om gezellig te blowen om die dan gewoon zijn eigen tempo te laten bepalen terwijl je zelf gewoon je gewenste 5 gram rookt. scheelt ook een hoop kots opruimen dacht ik zo.![]()
makkelijk gezegd is het gewoon accepteren dat je bad gaat met de wetenschap dat het na een nacht goede slaap weer over is. al die angst en druk maken er over, die gevoelens worden alleen maar zwaar versterkt en dan trap je jezelf alleen maar verder weg in die vicueuze circel.
Sorry hoor maar wij hebben nog nooit pb Gehad.
Nietingebruik
Maar me vriend dus hier klopt sowieso al niks Van.
Geen probleem dus heb je met iemand andere Gepraat die toevalig ook bad ging net als me Maat?Heb ik met mijn domme hoofd gewoon een pb gestuurd naar de verkeerde persoon. Ik neem mijn bericht dus terug, excuus.![]()
Geen probleem dus heb je met iemand andere Gepraat die toevalig ook bad ging net als me Maat?![]()
er was een soortgelijk topic over iemand die bad ging na spacecake en die luisterde inderdaad voor geen meter naar de tips.
er was een soortgelijk topic over iemand die bad ging na spacecake en die luisterde inderdaad voor geen meter naar de tips.
Sadly, nee, er was er nog een, hij had hasj gerookt.
Ja die had ik gelezen die een Psychoche had Gekregen ofzo was @yasinn toch? Of heb ik Het over de verkeerde? Want zag een topic Over hem dat hij verkeerd was gegaan na Hasj gerookt te hebben
Dat klopt, dat was Yassin. Als hij daadwerkelijk een psychose had/heeft dan doet hij er goed naar om alsnog naar de huisarts te gaan. Maar dat wil hij dus consequent niet. Hij vroeg me ook of SSRI's misschien goede tip was, waarom aan mij dat zal ik nooit weten.
@ Nietingebruik: Hoe gaat het nu met je maat?
PS: je kan je posts ook samenvoegen tot 1 bericht, dat leest wat fijner. (maar ik werk hier niet dus misschien moet ik mijn snavel houden)
Ik wil me er verder niet mee bemoeien hoor, maar snap wel wat acht.zes eerder bedoelde. Je komt hier namelijk een beetje stoer vertellen dat je graag belachelijk veel blowt en dit soms ook aan vrienden opdringt. Om dan vervolgens verbolgen te zijn dat je vriend zich niet lekker voelt en je huis onder kotst.
Ik snap ook wel dat het vervelend is als iemand je huis onder kotst, maar het klinkt ook wel een beetje als je verdiende loon. Je vroeg er nog net niet om zeg maar.
En lekkere vriend ben jij om zo te klagen dat je vriend niet lekker ging, waar is je emphatie voor zijn situatie gebleven? Kun je je niet eens indenken dat het voor hem nog veel vervelender is om zich niet lekker te voelen van het blowen? Een goede vriend helpt de ander gewoon als die zich niet lekker voelt, zonder dat het ook maar in je opkomt om er over te klagen. Je haalt een bak voor hem om in te kotsen en stelt hem gerust. En dan een week later kun je daar om lachen met zijn tweeën. Maargoed, misschien ben ik wel gewoon een oude lul ofzo...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."