Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMe maatje gaat bad

Me maatje gaat bad

94 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Niet @Koes toevallig....?
Klik om te vergroten...

Hij laat wel iedereen fout gaan als hij met mensen gaat blowen :joycat:

@Nietingebruik foei foei ! :joycat:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Koes zei:
Maar kan misschien binnen kort proberen hoe hasj valt? Of beter helemaal niet?
Klik om te vergroten...

Qls ik jou was zou ik het niet doen. Je weet wel waarom. Was je al bij de psych geweest?
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Qls ik jou was zou ik het niet doen. Je weet wel waarom. Was je al bij de psych geweest?
Klik om te vergroten...

Nee eind van de maand afspraak paar mensen zijden dat je daar minder of helemaal niet para van wordt vandaar
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hij laat wel iedereen fout gaan als hij met mensen gaat blowen :joycat:
Klik om te vergroten...

en dat bedoel ik dus eigenlijk.

kijk, dat @Nietingebruik zo veel blowt en dus veel kan hebben is een ding. maar waarom dringt hij die enorme hoeveelheden dan op aan vrienden die die hoeveelheden niet gewend zijn? grote kans dat die dan bad gaan, niks meer dan logisch. en dan hier komen met de vraag 'hey me maatje gaat bad', terwijl hij zelf weet dat een en ander weer over is na een goede nacht slaap. en dan lijkt het mij toch een beetje zo van: 'hey, kijk eens, ik heb er weer een er uitgeblowd!.

dan lijkt het mij toch beter om als je een vriend meeneemt naar huis om gezellig te blowen om die dan gewoon zijn eigen tempo te laten bepalen terwijl je zelf gewoon je gewenste 5 gram rookt. scheelt ook een hoop kots opruimen dacht ik zo. :tongueout:
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
en dat bedoel ik dus eigenlijk.

kijk, dat @Nietingebruik zo veel blowt en dus veel kan hebben is een ding. maar waarom dringt hij die enorme hoeveelheden dan op aan vrienden die die hoeveelheden niet gewend zijn? grote kans dat die dan bad gaan, niks meer dan logisch. en dan hier komen met de vraag 'hey me maatje gaat bad', terwijl hij zelf weet dat een en ander weer over is na een goede nacht slaap. en dan lijkt het mij toch een beetje zo van: 'hey, kijk eens, ik heb er weer een er uitgeblowd!.

dan lijkt het mij toch beter om als je een vriend meeneemt naar huis om gezellig te blowen om die dan gewoon zijn eigen tempo te laten bepalen terwijl je zelf gewoon je gewenste 5 gram rookt. scheelt ook een hoop kots opruimen dacht ik zo. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ik heb geprobeerd te helpen in pb’s, maar dr kwam niks zinnigs uit. Steeds 2 zinnen met help ik voel me slecht hoe word ik beter? Vervolgens alle adviezen compleet negeren, of consequent niet doen.

Hele stukken met tekst waarin ik hem daadwerkelijk met goede intentie probeerde te helpen. Maar zolang hij geen kans geeft, kan niemand er wat mee.

Ik geef het op. Wie weet wil een van jullie er nog tijd in steken.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
makkelijk gezegd is het gewoon accepteren dat je bad gaat met de wetenschap dat het na een nacht goede slaap weer over is. al die angst en druk maken er over, die gevoelens worden alleen maar zwaar versterkt en dan trap je jezelf alleen maar verder weg in die vicueuze circel.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#7
BasvanHoven zei:
Ik heb geprobeerd te helpen in pb’s, maar dr kwam niks zinnigs uit. Steeds 2 zinnen met help ik voel me slecht hoe word ik beter? Vervolgens alle adviezen compleet negeren, of consequent niet doen.

Hele stukken met tekst waarin ik hem daadwerkelijk met goede intentie probeerde te helpen. Maar zolang hij geen kans geeft, kan niemand er wat mee.

Ik geef het op. Wie weet wil een van jullie er nog tijd in steken.
Klik om te vergroten...

Sorry hoor maar wij hebben nog nooit pb Gehad.
En ik was niet eens degene die slecht voelde.
Maar me vriend dus hier klopt sowieso al niks Van.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#8
acht.zes zei:
en dat bedoel ik dus eigenlijk.

kijk, dat @Nietingebruik zo veel blowt en dus veel kan hebben is een ding. maar waarom dringt hij die enorme hoeveelheden dan op aan vrienden die die hoeveelheden niet gewend zijn? grote kans dat die dan bad gaan, niks meer dan logisch. en dan hier komen met de vraag 'hey me maatje gaat bad', terwijl hij zelf weet dat een en ander weer over is na een goede nacht slaap. en dan lijkt het mij toch een beetje zo van: 'hey, kijk eens, ik heb er weer een er uitgeblowd!.

dan lijkt het mij toch beter om als je een vriend meeneemt naar huis om gezellig te blowen om die dan gewoon zijn eigen tempo te laten bepalen terwijl je zelf gewoon je gewenste 5 gram rookt. scheelt ook een hoop kots opruimen dacht ik zo. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ik wil eigelijk niemand er uit blowen.
Maar meestal draai ik de joints.
En die delen we dan.
En daar kon hij waarschijnlijk niet tegen wat Ik zelf niet wist.
En ben ook iemand als je niet meer hoefd of Op dat moment niet wil kan je gerust een Joint of een trek overslaan hoor.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
makkelijk gezegd is het gewoon accepteren dat je bad gaat met de wetenschap dat het na een nacht goede slaap weer over is. al die angst en druk maken er over, die gevoelens worden alleen maar zwaar versterkt en dan trap je jezelf alleen maar verder weg in die vicueuze circel.
Klik om te vergroten...

Ja maar ik wou niet dat hij ging kotsen in me Huis en vondt hem fucking irritant.
Dus dacht misschien hebben jullie tips om Hem beter te laten voelen.
Maar helaas heefd hij toch me huis onder gekost.
Volgende keer draai ik ze wat minder dik voor Hem als hij nog in me huis komt uberhoud.
Wat ik even een tijde niet meer ga doen.
Heb er even geen zin meer in om kots op te Ruimen
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nietingebruik zei:
Sorry hoor maar wij hebben nog nooit pb Gehad.
Nietingebruik
Maar me vriend dus hier klopt sowieso al niks Van.
Klik om te vergroten...

Heb ik met mijn domme hoofd gewoon een pb gestuurd naar de verkeerde persoon. Ik neem mijn bericht dus terug, excuus. :wink:
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#11
BasvanHoven zei:
Heb ik met mijn domme hoofd gewoon een pb gestuurd naar de verkeerde persoon. Ik neem mijn bericht dus terug, excuus. :wink:
Klik om te vergroten...
Geen probleem dus heb je met iemand andere Gepraat die toevalig ook bad ging net als me Maat? :tearsofjoy:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Keep on dreaming man... Just keep on dreamin'....
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nietingebruik zei:
Geen probleem dus heb je met iemand andere Gepraat die toevalig ook bad ging net als me Maat? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ja, toevallig wel.

Maar hij bleef mijn adviezen negeren evenals alle andere andere adviezen die hij kreeg. Werd er behoorlijk moe van.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
er was een soortgelijk topic over iemand die bad ging na spacecake en die luisterde inderdaad voor geen meter naar de tips.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#15
acht.zes zei:
er was een soortgelijk topic over iemand die bad ging na spacecake en die luisterde inderdaad voor geen meter naar de tips.
Klik om te vergroten...

Sadly, nee, er was er nog een, hij had hasj gerookt.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#16
acht.zes zei:
er was een soortgelijk topic over iemand die bad ging na spacecake en die luisterde inderdaad voor geen meter naar de tips.
Klik om te vergroten...

Hoe heet dat topic?
Wil het wel even lezen wil even kunnen Lachen.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#17
BasvanHoven zei:
Sadly, nee, er was er nog een, hij had hasj gerookt.
Klik om te vergroten...

Ja die had ik gelezen die een Psychoche had Gekregen ofzo was @yasinn toch? Of heb ik Het over de verkeerde? Want zag een topic Over hem dat hij verkeerd was gegaan na Hasj gerookt te hebben
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nietingebruik zei:
Ja die had ik gelezen die een Psychoche had Gekregen ofzo was @yasinn toch? Of heb ik Het over de verkeerde? Want zag een topic Over hem dat hij verkeerd was gegaan na Hasj gerookt te hebben
Klik om te vergroten...

Dat klopt, dat was Yassin. Als hij daadwerkelijk een psychose had/heeft dan doet hij er goed naar om alsnog naar de huisarts te gaan. Maar dat wil hij dus consequent niet. Hij vroeg me ook of SSRI's misschien goede tip was, waarom aan mij dat zal ik nooit weten.

@ Nietingebruik: Hoe gaat het nu met je maat?

PS: je kan je posts ook samenvoegen tot 1 bericht, dat leest wat fijner. (maar ik werk hier niet dus misschien moet ik mijn snavel houden :tongueout:)
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#19
BasvanHoven zei:
Dat klopt, dat was Yassin. Als hij daadwerkelijk een psychose had/heeft dan doet hij er goed naar om alsnog naar de huisarts te gaan. Maar dat wil hij dus consequent niet. Hij vroeg me ook of SSRI's misschien goede tip was, waarom aan mij dat zal ik nooit weten.

@ Nietingebruik: Hoe gaat het nu met je maat?

PS: je kan je posts ook samenvoegen tot 1 bericht, dat leest wat fijner. (maar ik werk hier niet dus misschien moet ik mijn snavel houden :tongueout:)
Klik om te vergroten...

Sorry man ben nog niet zo lang lid.
Maar dat is geen excuus!
Ga het volgende keer in 1 keer doen.
En ja gaat waarschijnlijk beter met hem.
Want volgende dag kwam hij al fucking knetter na me toe hij was wel brak in de Begin van de dag zei hij me.
Alleen kent hij ze grenzen nu wel.
Na 2 jointjes gerookt hebben ervoor bood ik Hem nog een joint aan die weigerde hij helaas
Meer voor mij dan :grin:
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psychedelibee zei:
Ik wil me er verder niet mee bemoeien hoor, maar snap wel wat acht.zes eerder bedoelde. Je komt hier namelijk een beetje stoer vertellen dat je graag belachelijk veel blowt en dit soms ook aan vrienden opdringt. Om dan vervolgens verbolgen te zijn dat je vriend zich niet lekker voelt en je huis onder kotst.

Ik snap ook wel dat het vervelend is als iemand je huis onder kotst, maar het klinkt ook wel een beetje als je verdiende loon. Je vroeg er nog net niet om zeg maar.

En lekkere vriend ben jij om zo te klagen dat je vriend niet lekker ging, waar is je emphatie voor zijn situatie gebleven? Kun je je niet eens indenken dat het voor hem nog veel vervelender is om zich niet lekker te voelen van het blowen? Een goede vriend helpt de ander gewoon als die zich niet lekker voelt, zonder dat het ook maar in je opkomt om er over te klagen. Je haalt een bak voor hem om in te kotsen en stelt hem gerust. En dan een week later kun je daar om lachen met zijn tweeën. Maargoed, misschien ben ik wel gewoon een oude lul ofzo...
Klik om te vergroten...

Ik zetten me vuilnis bak naast hem neer.
Zei als je moet kosten kots hierin.
En opeens uuggh overal precies toen ik de Prullenbak naast hem zetten.
Wat mij fout waarschijnlijk was is dat ik een L joint met 2 man op smookte waar hij waarschijnlijk niet tegen kon.
Ja wist ik veel.
Volgende keer houden we het op normale Joints als hij er is
En wil niemand er uit blowen nogmaals.
Dat is het laaste wat ik wil.
Ik ben zo met drugs en drank als je wil kan Je Pakken hoef je niet dan kan je overslaan.
Je kan gerust een ronde of een joint/Blunt Overslaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."