#1
Alleen positieve dingen? Wauw. Meen je dit?
Je spreekt jezelf tegen, keer op keer, waarna je jezelf goed probeert te praten, wat compleet mislukt.
Je hoeft het echt niet goed te praten voor ons, laat staan voor jezelf. Als jij deze keuze hebt gemaakt en er volledig achter staat, wie zijn wij dan om er tegenin te gaan.
Maar wat mij verbaast is de waardeloze argumenten en redeneringen die je gebruikt.
Het is meer hoe ik er over denk.
Iedereen heefd ze eigen mening.
Maar ik denk er zo over.