Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMe maatje gaat bad

Me maatje gaat bad

94 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#1
BasvanHoven zei:
Alleen positieve dingen? Wauw. Meen je dit?

Je spreekt jezelf tegen, keer op keer, waarna je jezelf goed probeert te praten, wat compleet mislukt.

Je hoeft het echt niet goed te praten voor ons, laat staan voor jezelf. Als jij deze keuze hebt gemaakt en er volledig achter staat, wie zijn wij dan om er tegenin te gaan.

Maar wat mij verbaast is de waardeloze argumenten en redeneringen die je gebruikt.
Klik om te vergroten...

Het is meer hoe ik er over denk.
Iedereen heefd ze eigen mening.
Maar ik denk er zo over.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Keep on dreaming man... Just keep on dreamin'....
Klik om te vergroten...

Dit is hoe ik er over denk.
Misschien denk jij er weer anders over?
Trouwens die vorige comment was geen Aanval ofzo he was meer hoe ik er over denk.
Maar natuurlijk moet ik wel zeggen dat te Veel wiet roken wel beetje slecht voor je is Dat is het met alles maar mij mening is dat Wiet meer positieve dingen heefd dan Negatieve.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nietingebruik zei:
Opzich ben ik nu precies op de leeftijd dat ik Net uit de ontwikkeling fase ben.
Rond je 20ste tot je 23ste begin of ben je Daar al net uit gestapt.
Klik om te vergroten...
Ik zal je vast uit deze droom helpen, je blijft je hele leven in ontwikkeling. Blowen houd je ontwikkeling tegen omdat het je emoties af vlakt en lui maakt. Hierdoor staan dagelijkse blowers eigenlijk altijd stil in hun ontwikkeling op emotioneel vlak, maar vaak ook met werk en dat soort zaken. Hoeft niet erg te zijn, als je er maar bewust van bent.

Dat er een duidelijke link tussen verslapen en blowen zit moge toch wel duidelijk zijn. Natuurlijk ligt de schuld niet bij het blowen, maar het blowen versterkt dit soort gedrag en desinteresse wel.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
Ik zal je vast uit deze droom helpen, je blijft je hele leven in ontwikkeling. Blowen houd je ontwikkeling tegen omdat het je emoties af vlakt en lui maakt. Hierdoor staan dagelijkse blowers eigenlijk altijd stil in hun ontwikkeling op emotioneel vlak, maar vaak ook met werk en dat soort zaken. Hoeft niet erg te zijn, als je er maar bewust van bent.

Dat er een duidelijke link tussen verslapen en blowen zit moge toch wel duidelijk zijn. Natuurlijk ligt de schuld niet bij het blowen, maar het blowen versterkt dit soort gedrag en desinteresse wel.
Klik om te vergroten...

O dat wist ik nog niet man.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vat het niet verkeerd op, maar iedereen die in dit topic reageert is zelf ook een dagelijks blower of heeft dat lang gedaan. En bovendien zijn wij allemaal een stuk ouder dan jij. Wij kennen dus allemaal de fase waarin je ontkent dat blowen slecht voor je is, maar naarmate je ouder en wijzer wordt ga je inzien hoeveel effect blowen op je leven heeft, zeker bij dagelijks gebruik.

Ik wil niet zeggen dat blowen perse slecht is, maar je moet het zeker ook niet onderschatten.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
dat is ook meteen de reden dat ik in de morgen en in de middag NIET blow. zo kan ik me tenminste nog een beetje ontwikkelen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nietingebruik zei:
Maar natuurlijk moet ik wel zeggen dat te Veel wiet roken wel beetje slecht voor je is
Klik om te vergroten...

5 gram per dag is dus erg veel.
Ik bedoelde t zoals @Psychedelibee het verteld maar hij kan veel mooiere en goede uitleg geven. Mooi verwoorden. Ik had het misschien op die manier aan jou @Nietingebruik uit moeten leggen dan had je t misschien wel van mij aangenomen. Ik ben iid zoals Psychedelibee zegt ook een ex zware dagelijkse blower.
Ik had soms moeite om dagelijks die 2 a 2,5 gram weg te krijgen die ik toen "nodig" had, alleen maar door tijdgebrek. Door werk kon ik alleen avonds blowen en moest eccht bijna ketting-blowen om maar genoeg te kunnen roken tussen 19.00 en 23.00/00.00.
Ik vraag me af Hardcorestoner waar je de tijd vandaan haalt 5 gram te roken? Wat doe je verder op een dag?
Als ik 5 gram rook heb ik bijna een hele dag de tijd nodig.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
5 gram.

ik zou het kunnen hoor maar dan moet ook ik er de gehele dag keihard mijn best voor doen.

ik denk da ik dan beter van die 5 gram een spacecake ga bakken, zorgvuldig en secuur met veel boter en wat suiker zodat alles opgenomen wordt en meteen door ga naar de hasjtrip lol. de komende dagen ben ik dan even niet aanwezig lol. :tongueout:
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nietingebruik zei:
Dus ja ben rond de 60 euro kwijt
Klik om te vergroten...
Welk werk doe je eigenlijk? Hoe oud ben je?
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Vat het niet verkeerd op, maar iedereen die in dit topic reageert is zelf ook een dagelijks blower of heeft dat lang gedaan. En bovendien zijn wij allemaal een stuk ouder dan jij. Wij kennen dus allemaal de fase waarin je ontkent dat blowen slecht voor je is, maar naarmate je ouder en wijzer wordt ga je inzien hoeveel effect blowen op je leven heeft, zeker bij dagelijks gebruik.

Ik wil niet zeggen dat blowen perse slecht is, maar je moet het zeker ook niet onderschatten.
Klik om te vergroten...

Ja daar heb je gelijk in.
Snap je punt man.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
acht.zes zei:
ik denk da ik dan beter van die 5 gram een spacecake ga bakken, zorgvuldig en secuur met veel boter en wat suik
Klik om te vergroten...
Een plak spacecake met 5g, brrrr moet er niet aan denken. Dan ben je echt dagen niet aanwezig inderdaad.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
5 gram per dag is dus erg veel.
Ik bedoelde t zoals @Psychedelibee het verteld maar hij kan veel mooiere en goede uitleg geven. Mooi verwoorden. Ik had het misschien op die manier aan jou @Hardcorestoner uit moeten leggen dan had je t misschien wel van mij aangenomen. Ik ben iid zoals Psychedelibee zegt ook een ex zware dagelijkse blower.
Ik had soms moeite om dagelijks die 2 a 2,5 gram weg te krijgen die ik toen "nodig" had, alleen maar door tijdgebrek. Door werk kon ik alleen avonds blowen en moest eccht bijna ketting-blowen om maar genoeg te kunnen roken tussen 19.00 en 23.00/00.00.
Ik vraag me af Hardcorestoner waar je de tijd vandaan haalt 5 gram te roken? Wat doe je verder op een dag?
Als ik 5 gram rook heb ik bijna een hele dag de tijd nodig.
Klik om te vergroten...


Ja heg is inderdaad erg veel daarom ga ik Binnenkort proberen wat grammen weg Te halen
Waar ik de tijd vandaan haal?
Als ik opsta steek er 1 op.
Na het eten 1 dan tot dat ik na werk moet Gaan er paar doorheen.
Dan draai ik er paar voor onderweg na werk.
In de pauzes op werk rook ik er wel weer paar.
Onderweg na huis rook ik er weer paar.
Als ik thuis ben gaan er weer wat doorheen.
En voordat ik ga slapen rook ik me laaste.
En dan is me zakje al weer leeg.
En als ik vrij ben met vrienden is het zo op.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
en wat ben je nou kwijt zo per dag aan je 5 gram coffeeshop wiet? ik neem aan dat je goeie kwaliteit haalt?
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#14
acht.zes zei:
en wat ben je nou kwijt zo per dag aan je 5 gram coffeeshop wiet? ik neem aan dat je goeie kwaliteit haalt?
Klik om te vergroten...

Ja zeker kwaliteit wiet.
Woon bij het RembrandtPlein dus ga altijd na Boerenjongens.
Meestal ben ik rond de 60 euro kwijt.
En Soms iets meer.
Meestal haal ik pineapple Haze of Super Silver Haze 11 per gram.
Laaste tijd haal ik Amnesia G13 13 euro per Gram.
En afentoe als ik zin heb haal ik 3 gram wiet en 2 gram hasj.
White Choco 8,50 Per gram.
Dus ja ben rond de 60 euro kwijt
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lysergine zei:
Welk werk doe je eigenlijk? Hoe oud ben je?
Klik om te vergroten...
[modknip]
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
daar kan je een cokeverslaving mee bekostigen lol
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ik zal maar niet zeggen wat voor werk ik deed toen ik nog overdag blowde.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nietingebruik zei:
[modknip]
Klik om te vergroten...

Niet om gemeen te doen hoor, echt puur uit interesse. Vind je baas het niet erg dat je knetterstoned in een keuken werkt met waarschijnlijk hete pannen, machinesen andere veiligheidsnormen en waarden? En hoe ga je naar je werk? Met de benenwagen of de bus hoop ik?
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#19
acht.zes zei:
daar kan je een cokeverslaving mee bekostigen lol
Klik om te vergroten...

Ja maar dat doen we weer niet.
Ik neem wel eens een lijntje dat kan ik niet Ontkennen maar ik wil niet aan die shit Verslaafd worden ik hou het op echt heel Afentoe op gelegenheiden.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Niet om gemeen te doen hoor, echt puur uit interesse. Vind je baas het niet erg dat je knetterstoned in een keuken werkt met waarschijnlijk hete pannen, machinesen andere veiligheidsnormen en waarden? En hoe ga je naar je werk? Met de benenwagen of de bus hoop ik?
Klik om te vergroten...

Gek genoeg heefd hij er nooit iets over gezegt.
Misschien heefd hij het niet door.
Hij heefd niet zo veel verstand van drugs enzo
Paar van me collega’s weten wel dat ik blow.
Weleens een jointje met hun gerookt in de Pauze of na werk tijd.
En ja ik neem de tram na me werk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."