#1
Geen probleem dus heb je met iemand andere Gepraat die toevalig ook bad ging net als me Maat?Heb ik met mijn domme hoofd gewoon een pb gestuurd naar de verkeerde persoon. Ik neem mijn bericht dus terug, excuus.![]()
Geen probleem dus heb je met iemand andere Gepraat die toevalig ook bad ging net als me Maat?Heb ik met mijn domme hoofd gewoon een pb gestuurd naar de verkeerde persoon. Ik neem mijn bericht dus terug, excuus.![]()
Geen probleem dus heb je met iemand andere Gepraat die toevalig ook bad ging net als me Maat?![]()
er was een soortgelijk topic over iemand die bad ging na spacecake en die luisterde inderdaad voor geen meter naar de tips.
er was een soortgelijk topic over iemand die bad ging na spacecake en die luisterde inderdaad voor geen meter naar de tips.
Sadly, nee, er was er nog een, hij had hasj gerookt.
Ja die had ik gelezen die een Psychoche had Gekregen ofzo was @yasinn toch? Of heb ik Het over de verkeerde? Want zag een topic Over hem dat hij verkeerd was gegaan na Hasj gerookt te hebben
Dat klopt, dat was Yassin. Als hij daadwerkelijk een psychose had/heeft dan doet hij er goed naar om alsnog naar de huisarts te gaan. Maar dat wil hij dus consequent niet. Hij vroeg me ook of SSRI's misschien goede tip was, waarom aan mij dat zal ik nooit weten.
@ Nietingebruik: Hoe gaat het nu met je maat?
PS: je kan je posts ook samenvoegen tot 1 bericht, dat leest wat fijner. (maar ik werk hier niet dus misschien moet ik mijn snavel houden)
Ik wil me er verder niet mee bemoeien hoor, maar snap wel wat acht.zes eerder bedoelde. Je komt hier namelijk een beetje stoer vertellen dat je graag belachelijk veel blowt en dit soms ook aan vrienden opdringt. Om dan vervolgens verbolgen te zijn dat je vriend zich niet lekker voelt en je huis onder kotst.
Ik snap ook wel dat het vervelend is als iemand je huis onder kotst, maar het klinkt ook wel een beetje als je verdiende loon. Je vroeg er nog net niet om zeg maar.
En lekkere vriend ben jij om zo te klagen dat je vriend niet lekker ging, waar is je emphatie voor zijn situatie gebleven? Kun je je niet eens indenken dat het voor hem nog veel vervelender is om zich niet lekker te voelen van het blowen? Een goede vriend helpt de ander gewoon als die zich niet lekker voelt, zonder dat het ook maar in je opkomt om er over te klagen. Je haalt een bak voor hem om in te kotsen en stelt hem gerust. En dan een week later kun je daar om lachen met zijn tweeën. Maargoed, misschien ben ik wel gewoon een oude lul ofzo...
Ik wil me er verder niet mee bemoeien hoor, maar snap wel wat acht.zes eerder bedoelde. Je komt hier namelijk een beetje stoer vertellen dat je graag belachelijk veel blowt en dit soms ook aan vrienden opdringt. Om dan vervolgens verbolgen te zijn dat je vriend zich niet lekker voelt en je huis onder kotst.Ik wil eigelijk niemand er uit blowen.
Maar meestal draai ik de joints.
En die delen we dan.
En daar kon hij waarschijnlijk niet tegen wat Ik zelf niet wist.
En ben ook iemand als je niet meer hoefd of Op dat moment niet wil kan je gerust een Joint of een trek overslaan hoor.
Eerder zei je dit:En wil niemand er uit blowen nogmaals.
Dat is het laaste wat ik wil.
Ik ben zo met drugs en drank als je wil kan Je Pakken hoef je niet dan kan je overslaan.
Je kan gerust een ronde of een joint/Blunt Overslaan.
Maargoed, naar mij hoef je je niet te verantwoorden hoor. En uiteraard hebben je vrienden ook zelf de verantwoordelijk om op tijd in te schatten dat ze genoeg gehad hebben.Als ik vraag gaan we nog een vragen zegt ie Vaak heb nu wel genoeg gehad wat ik vaak kut Vindt en hem toch push om 1 te roken![]()
Eerder zei je dit:
Maargoed, naar mij hoef je je niet te verantwoorden hoor. En uiteraard hebben je vrienden ook zelf de verantwoordelijk om op tijd in te schatten dat ze genoeg gehad hebben.
Ja dat snap ik wel, maar met jouw tempo hoort dat er een beetje bij denk ik.Maar voor de rest mag je pakken of overslaan Inderdaad alleen ik vindt het leuker als We Samen blowen.
Ja dat snap ik wel, maar met jouw tempo hoort dat er een beetje bij denk ik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."