Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMe maatje gaat bad

Me maatje gaat bad

94 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Keep on dreaming man... Just keep on dreamin'....
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nietingebruik zei:
Geen probleem dus heb je met iemand andere Gepraat die toevalig ook bad ging net als me Maat? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ja, toevallig wel.

Maar hij bleef mijn adviezen negeren evenals alle andere andere adviezen die hij kreeg. Werd er behoorlijk moe van.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
er was een soortgelijk topic over iemand die bad ging na spacecake en die luisterde inderdaad voor geen meter naar de tips.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
er was een soortgelijk topic over iemand die bad ging na spacecake en die luisterde inderdaad voor geen meter naar de tips.
Klik om te vergroten...

Sadly, nee, er was er nog een, hij had hasj gerookt.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
er was een soortgelijk topic over iemand die bad ging na spacecake en die luisterde inderdaad voor geen meter naar de tips.
Klik om te vergroten...

Hoe heet dat topic?
Wil het wel even lezen wil even kunnen Lachen.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#6
BasvanHoven zei:
Sadly, nee, er was er nog een, hij had hasj gerookt.
Klik om te vergroten...

Ja die had ik gelezen die een Psychoche had Gekregen ofzo was @yasinn toch? Of heb ik Het over de verkeerde? Want zag een topic Over hem dat hij verkeerd was gegaan na Hasj gerookt te hebben
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nietingebruik zei:
Ja die had ik gelezen die een Psychoche had Gekregen ofzo was @yasinn toch? Of heb ik Het over de verkeerde? Want zag een topic Over hem dat hij verkeerd was gegaan na Hasj gerookt te hebben
Klik om te vergroten...

Dat klopt, dat was Yassin. Als hij daadwerkelijk een psychose had/heeft dan doet hij er goed naar om alsnog naar de huisarts te gaan. Maar dat wil hij dus consequent niet. Hij vroeg me ook of SSRI's misschien goede tip was, waarom aan mij dat zal ik nooit weten.

@ Nietingebruik: Hoe gaat het nu met je maat?

PS: je kan je posts ook samenvoegen tot 1 bericht, dat leest wat fijner. (maar ik werk hier niet dus misschien moet ik mijn snavel houden :tongueout:)
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#8
BasvanHoven zei:
Dat klopt, dat was Yassin. Als hij daadwerkelijk een psychose had/heeft dan doet hij er goed naar om alsnog naar de huisarts te gaan. Maar dat wil hij dus consequent niet. Hij vroeg me ook of SSRI's misschien goede tip was, waarom aan mij dat zal ik nooit weten.

@ Nietingebruik: Hoe gaat het nu met je maat?

PS: je kan je posts ook samenvoegen tot 1 bericht, dat leest wat fijner. (maar ik werk hier niet dus misschien moet ik mijn snavel houden :tongueout:)
Klik om te vergroten...

Sorry man ben nog niet zo lang lid.
Maar dat is geen excuus!
Ga het volgende keer in 1 keer doen.
En ja gaat waarschijnlijk beter met hem.
Want volgende dag kwam hij al fucking knetter na me toe hij was wel brak in de Begin van de dag zei hij me.
Alleen kent hij ze grenzen nu wel.
Na 2 jointjes gerookt hebben ervoor bood ik Hem nog een joint aan die weigerde hij helaas
Meer voor mij dan :grin:
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychedelibee zei:
Ik wil me er verder niet mee bemoeien hoor, maar snap wel wat acht.zes eerder bedoelde. Je komt hier namelijk een beetje stoer vertellen dat je graag belachelijk veel blowt en dit soms ook aan vrienden opdringt. Om dan vervolgens verbolgen te zijn dat je vriend zich niet lekker voelt en je huis onder kotst.

Ik snap ook wel dat het vervelend is als iemand je huis onder kotst, maar het klinkt ook wel een beetje als je verdiende loon. Je vroeg er nog net niet om zeg maar.

En lekkere vriend ben jij om zo te klagen dat je vriend niet lekker ging, waar is je emphatie voor zijn situatie gebleven? Kun je je niet eens indenken dat het voor hem nog veel vervelender is om zich niet lekker te voelen van het blowen? Een goede vriend helpt de ander gewoon als die zich niet lekker voelt, zonder dat het ook maar in je opkomt om er over te klagen. Je haalt een bak voor hem om in te kotsen en stelt hem gerust. En dan een week later kun je daar om lachen met zijn tweeën. Maargoed, misschien ben ik wel gewoon een oude lul ofzo...
Klik om te vergroten...

Ik zetten me vuilnis bak naast hem neer.
Zei als je moet kosten kots hierin.
En opeens uuggh overal precies toen ik de Prullenbak naast hem zetten.
Wat mij fout waarschijnlijk was is dat ik een L joint met 2 man op smookte waar hij waarschijnlijk niet tegen kon.
Ja wist ik veel.
Volgende keer houden we het op normale Joints als hij er is
En wil niemand er uit blowen nogmaals.
Dat is het laaste wat ik wil.
Ik ben zo met drugs en drank als je wil kan Je Pakken hoef je niet dan kan je overslaan.
Je kan gerust een ronde of een joint/Blunt Overslaan.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nietingebruik zei:
Ik wil eigelijk niemand er uit blowen.
Maar meestal draai ik de joints.
En die delen we dan.
En daar kon hij waarschijnlijk niet tegen wat Ik zelf niet wist.
En ben ook iemand als je niet meer hoefd of Op dat moment niet wil kan je gerust een Joint of een trek overslaan hoor.
Klik om te vergroten...
Ik wil me er verder niet mee bemoeien hoor, maar snap wel wat acht.zes eerder bedoelde. Je komt hier namelijk een beetje stoer vertellen dat je graag belachelijk veel blowt en dit soms ook aan vrienden opdringt. Om dan vervolgens verbolgen te zijn dat je vriend zich niet lekker voelt en je huis onder kotst.

Ik snap ook wel dat het vervelend is als iemand je huis onder kotst, maar het klinkt ook wel een beetje als je verdiende loon. Je vroeg er nog net niet om zeg maar.

En lekkere vriend ben jij om zo te klagen dat je vriend niet lekker ging, waar is je emphatie voor zijn situatie gebleven? Kun je je niet eens indenken dat het voor hem nog veel vervelender is om zich niet lekker te voelen van het blowen? Een goede vriend helpt de ander gewoon als die zich niet lekker voelt, zonder dat het ook maar in je opkomt om er over te klagen. Je haalt een bak voor hem om in te kotsen en stelt hem gerust. En dan een week later kun je daar om lachen met zijn tweeën. Maargoed, misschien ben ik wel gewoon een oude lul ofzo...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nietingebruik zei:
En wil niemand er uit blowen nogmaals.
Dat is het laaste wat ik wil.
Ik ben zo met drugs en drank als je wil kan Je Pakken hoef je niet dan kan je overslaan.
Je kan gerust een ronde of een joint/Blunt Overslaan.
Klik om te vergroten...
Eerder zei je dit:
Nietingebruik zei:
Als ik vraag gaan we nog een vragen zegt ie Vaak heb nu wel genoeg gehad wat ik vaak kut Vindt en hem toch push om 1 te roken:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Maargoed, naar mij hoef je je niet te verantwoorden hoor. En uiteraard hebben je vrienden ook zelf de verantwoordelijk om op tijd in te schatten dat ze genoeg gehad hebben.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
Eerder zei je dit:

Maargoed, naar mij hoef je je niet te verantwoorden hoor. En uiteraard hebben je vrienden ook zelf de verantwoordelijk om op tijd in te schatten dat ze genoeg gehad hebben.
Klik om te vergroten...

Ik vindt het inderdaad kut als ze genoeg hebben.
Maar voor de rest laat ik het na 2 keer vragen.
Ga ze niet echt keihard pushen om te blowen.
Als ze genoeg hebben hebben ze genoeg Gehad helaas.
Het is meer dat er meer lol is als je een Joint Met een vriend of vrienden rookt dan Alleen Een joint draaien en een joint voor hun neus Oproken.
Maar voor de rest mag je pakken of overslaan Inderdaad alleen ik vindt het leuker als We Samen blowen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nietingebruik zei:
Maar voor de rest mag je pakken of overslaan Inderdaad alleen ik vindt het leuker als We Samen blowen.
Klik om te vergroten...
Ja dat snap ik wel, maar met jouw tempo hoort dat er een beetje bij denk ik.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychedelibee zei:
Ja dat snap ik wel, maar met jouw tempo hoort dat er een beetje bij denk ik.
Klik om te vergroten...

Ja haal nu meestal ook vrienden in huis Die Ook dagelijks blowen.
Dan slaan ze minder snel over en als er meer Vrienden zijn zijn er altijd wel paar die door Gaan samen met mij :)
Dan blijft de fun er.
En die vriend die ik mee had genomen was Geen dagelijkse blower maar meer een Weekend Blower, Misschien zit daar ook een Link?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
@Nietingebruik

je bent echt de enige blower die ik ken die het over hoeveelheden heeft, dat is gewoon de kern van al je berichten hier. en dan vraag ik me toch wel af waarom je dat doet, en dan kom ik alleen maar uit bij pochen en stoerdoenerij, ik kan werkelijk geen enkele andere reden ontdekken.

neem nou bijvoorbeeld het topic waarin een 14-jarige vraagt of het verstandig is om op die leeftijd te blowen. dan is jouw reactie om al weer aan te stippen dat je die 5 gram per dag rookt terwijl dat dus helemaal niet relevant is. in plaats van proberen TS te helpen met nuttige info zit je gewoon over jezelf te pochen: 'kijk mij eens, ik rook elke dag 5 gram en heb nergens last van', wat ik dus betwijfel, want als je de hele dag knetterstoned bent komt er niks uit je handen en sta je stil in je ontwikkeling.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#16
acht.zes zei:
@Nietingebruik

je bent echt de enige blower die ik ken die het over hoeveelheden heeft, dat is gewoon de kern van al je berichten hier. en dan vraag ik me toch wel af waarom je dat doet, en dan kom ik alleen maar uit bij pochen en stoerdoenerij, ik kan werkelijk geen enkele andere reden ontdekken.

neem nou bijvoorbeeld het topic waarin een 14-jarige vraagt of het verstandig is om op die leeftijd te blowen. dan is jouw reactie om al weer aan te stippen dat je die 5 gram per dag rookt terwijl dat dus helemaal niet relevant is. in plaats van proberen TS te helpen met nuttige info zit je gewoon over jezelf te pochen: 'kijk mij eens, ik rook elke dag 5 gram en heb nergens last van', wat ik dus betwijfel, want als je de hele dag knetterstoned bent komt er niks uit je handen en sta je stil in je ontwikkeling.
Klik om te vergroten...

Oke mij fout.
Misschien zal ik het niet meer praten over Hoeveel ik rook? Denk dat ik een fout daar Mee gemaakt heb.
En ik wil apsoluut niet stoer doen of zo iets.
Dat is het laaste wat ik wil ik zweer het je!

En over de topic van 14 jarige die blowt etc.
Ik zei ben zelf ook op een jonge leeftijd Begonnen.
En alles doet het nog geen Psychische Problemen.
Alleen me school niet afgemaakt maar dat Komt niet door het blowen.
Dat is omdat ik me vaak versliep en lage Cijfers haalde.
Maar in dat topic waar heb ik gezegt hoe veel Ik blow? Nergens dus wat zit je nou te lullen?
En op die leeftijd kan je zeker niet te vaak en Te veel blowen misschien had ik dat er even Bij moeten zetten?.



acht.zes zei:
als je de hele dag knetterstoned bent komt er niks uit je handen en sta je stil in je ontwikkeling
Klik om te vergroten...

Opzich ben ik nu precies op de leeftijd dat ik Net uit de ontwikkeling fase ben.
Rond je 20ste tot je 23ste begin of ben je Daar al net uit gestapt.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
@Nietingebruik

oh, ok dan niet in dat topic en heb ik me vergist. maar ik heb de laatste weken wel veel topics doorgenomen en ik kwam die 5 gram van jou behoorlijk vaak tegen.

bij mij lagen de lage cijfers niet alleen aan blowen, ik heb ook concentratiestoornis met ADD. maar het blowen maakte het er in ieder geval wel slechter op. ik zat liever in de shop (dat kon vroeger nog als 14-15 jarige) dan dat ik aan het leren was dus het heeft er zeker mee te maken gehad.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
En hoe kwam t dat je je zo vaak versliep en lage cijfers haalde?

Sorry maar je spreekt jezelf erg tegen.
Klik om te vergroten...

Ik had niet echt zin in school.
Ben niet echt gemaakt voor school.
Lag liever in me nest door te pitten.
En lage cijfers weet ik niet echt.
Misschien heefd blowen er wel klein beetje Iets mee te maken maar het was ook wel me Zelf die er iets me te maken had.
Kom op laten we wiet hier niet alleen de Schuld van geven.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nietingebruik zei:
Alleen me school niet afgemaakt maar dat Komt niet door het blowen.
Klik om te vergroten...



Nietingebruik zei:
Dat is omdat ik me vaak versliep en lage Cijfers haalde.
Klik om te vergroten...

En hoe kwam t dat je je zo vaak versliep en lage cijfers haalde?

Sorry maar je spreekt jezelf erg tegen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wiet heeft nooit schuld, wel degene die het gebruikt.
Je zit in een ontkenningsfase, zo klinkt het.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."