Ik deel graag mijn ervaring van visuals met wiet (hasj).
Ik blow al een aantal jaren (af en aan, soms wat meer, soms tijdje helemaal niet). Ik heb het nog nooit gehad dat ik er wat van ging 'zien'. Tot erg recent.
Ik had afgesproken met een hele goede vriendin, die ik al een tijd niet gezien had. Nadat de avond lekker op gang was, we haalden oude herinneringen naar boven, stelde ik haar voor om een blowtje te doen. Ze was nog niet eerder fatsoenlijk stoned geweest, dus dat wilde ze graag.
Aangezien ze ervaren is met een hoop andere "substanties", wilde ze hem lekker sterk.
Zo gezegd, zo gedaan (We draaiden overigens met hasj).
Heerlijke avond gehad, goed high geworden. We gingen lekker en voldaan naar bed.
Zo'n 2 uur later schrok ik wakker, zweterig en hevig naar adem happend. Het voelde alsof ik een hele heftige nachtmerrie had gehad (geen herinnering meer van).
Nou komt het: Toen ik in het donker rondkeek zag ik overal caleidoscoop patronen, ik vond het schitterend. Tegelijkertijd was ik ook gealameerd, ik had het immers nog nooit eerder gehad van wiet. En de paniekerige naweeën van de nachtmerrie hielpen ook niet.
Met dat ik het licht aan deed waren de patronen weg. Dat stelde me gerust.
Ik deed het licht uit, genoot nog even na van de visuals, en viel weer lekker in slaap.
Het kan dus toch voorkomen
![:wink:]()
.