Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Benzoboss zei: En wie ga je drogeren? Klik om te vergroten... Daar spin ik het flesje voor in het midden van de dansvloer."
"Precies wat Tekzorg zegt, AD(H)D en MDMA zorgt ervoor dat alles wat normaal druk in mijn hoofd is uitgesproken wordt. Speed is daarmee al helemaal (iets te) fijn. Omdat je ineens gefocust bent en je gedachten dwalen niet zomaar af. Doen ze dat wel dan ben je daar weer gefocust op. Maar goed, elke trip is anders. De volgende keer als jij bij wijze van spreke rustig bent zullen je vrienden misschien superdruk en energiek zijn! Neem het lekker zoals het is en doe wat voor jou goed voelt! Laat je lekker gaan Succes!"
"Beste lezers, Binnenkort is het weer oudjaar/nieuwjaar en gaan velen van ons weer even lekker feesten. Ik hoop dat jullie er net zoveel zin in hebben als ik! Alleen heb ik een vraagje over het bewaren van MDMA. Ik heb een zakje kristallen/poeder en ben benieuwd of ik het in een flesje water kan doen en later kan nuttigen. Heeft iemand hier ervaring mee? En hoe lang is dit ongeveer te bewaren? Kan ik het eventueel in een voorgemixt flesje wodka energy gooien en 5 uur later nog met werkzame stoffen opdrinken? Of is het tegen die tijd niet meer werkzaam? Hopelijk kan iemand mij antwoord geven, anders hou ik het gewoon in het zakje"
"Ja goede vraag eigenlijk. Ik zat zelf eerst te denken aan altijd nog iets achter de hand hebben. Of dat mensen met hun vieze vingers uit m'n zakje blijven hahaha. Als ik het terug lees komt het wat rapey over volgens mij"
"Peppi en Coki zei: Narayani zei: ZERO- zei: Is dat niet afschuwelijk vies? Klik om te vergroten... Lijkt mij ook. En slecht voor je tandjes. Al is energydrank dat sowieso allebei Klik om te vergroten... Je hoort ook altijd dat pep in je drinken ook smerig is, maar ik heb er nooit last van gehad. Misschien dat mijn smaakpapillen gewoon deels defect zijn, aangezien ik energy juist lekker vind. OT: Dezelfde avond zou het nog goed moeten zijn. Klik om te vergroten... Thanks!"
"- Als je tegen de gracht staat te schreeuwen, een maatje van je tegen je zegt: "De gracht is lief hoor", en dan heel rustig fluisterend ermee in gesprek gaat."
"Via de Eustachius buis zijn je oren en neus verbonden. Dus ik denk als je te hard snuift dat het daar in de buurt zou kunnen komen. Als deze verstopt zit kun je dit namelijk oplossen met een bepaalde neusspray. Anderzijds zou je kunnen zeggen dat het gewoon komt door adrenaline, dat maakt je zintuigen scherper."
"Jo mensen! Laatste tijd blow ik iets meer, zit even tijdelijk zonder werk. Dus in de avond is het lekker om even een jointje te roken. Nu heb ik ook een pijpje (gemaakt van zeepsteen). Ik merk alleen dat ik echt een andere high krijg. Van een joint word ik veel lomer (is dat een woord?). En bij zo'n pijp heb ik met name een mentale high en kan ik nog een hoop. Anderen ook deze ervaring? Of is hier gewoon een simpele uitleg voor? Hoor graag"
"henkie2 zei: Yup, de high is met een bong zeker anders dan met een joint. Intenser, maar korter van duur (in ieder geval de "piek"). Bij mij is het dus niet zo dat ik van een joint lomer word dan van de bong. Het belangrijkste verschil is denk ik dat er met een bong bijna geen rook verspild wordt, en je dus in korte tijd veel meer psychotrope stoffen binnenkrijgt. Die "andere high" die jij beschrijft lijkt me typisch kenmerken van indica vs. sativa, maar ik neem aan dat je het wel over dezelfde soort hebt Klik om te vergroten... Kijk, dat is goed om te weten. Ja het is met dezelfde wiet! Vind het wat relaxter, want je krijgt wel de high maar niet het feit dat je niet van de bank af komt:')"
"De Dunne zei: Doe je tabak in je joint @lpx21 ? Dat verklaard dan het verschil. Nicotine samen met wiet/hasj geeft een ander effect als pure wiet. Door de combo van nicotine en thc. Zelfs als je een pure joint gaat roken en gelijk er na een sigaret zul je van je pure-high gevoel veranderen in je joint-stoned gevoel. Klik om te vergroten... Ik rook bijna alleen maar puur, maar ga het eens uittesten. Heb nog een voorgedraaide liggen"