#1
Volgens mij ben je dan stronken. Stoned en dronken.
Ik vind het geen rare reactie overigens, meer een kwestie van doseren.
Ik vind het geen rare reactie overigens, meer een kwestie van doseren.
heel af en toe komt deze combinatie binnen Als de trap van een galopperende muilezel die peper in de reet heeft gekregen.
Ik blow echt heel veel, en ook soms in combinatie met drank. Ik heb nog nooit gehoord van "teveel geblowd". De enige keer dat ik bad ben gegaan was wel deze combinatie, maar deze keer, en elke andere keer dat ik in de buurt zat kwam het door de alcohol. Misselijk worden van wiet kan geloof ik ook niet, sterker nog, het is een medicijn tegen misselijkheid en word om deze reden ook afgeraden om het alcohol te gebruiken (als je alcohol vergiftiging hebt en wiet blokkeert de misselijkheid/overgeven kan dat gevaarlijk zijn).Ik denk dat veel mensen dit wel herkennen... Gewoon te veel geblowd, en zeker met de combinatie met alcohol bereik je dat snel. Ik vind de combinatie van alcohol + wiet/hasj wel heel erg chill, maar dan moet je echt maar een heeeeeeel klein beetje blowen zodat je net dat floaty randje hebt.
Prima dat jij dit nooit hebt meegemaakt of gehoord maar ikzelf wel en mensen die ik ken ook. Overigens rook ik zelf altijd hasj eigenlijk.Ik blow echt heel veel, en ook soms in combinatie met drank. Ik heb nog nooit gehoord van "teveel geblowd". De enige keer dat ik bad ben gegaan was wel deze combinatie, maar deze keer, en elke andere keer dat ik in de buurt zat kwam het door de alcohol. Misselijk worden van wiet kan geloof ik ook niet, sterker nog, het is een medicijn tegen misselijkheid en word om deze reden ook afgeraden om het alcohol te gebruiken (als je alcohol vergiftiging hebt en wiet blokkeert de misselijkheid/overgeven kan dat gevaarlijk zijn).
Ik ben nog nooit bad gegaan op wiet, maar de mensen die ik bad heb zien gaan hebben niet dit gehad. Het ligt dus denk ik aan de alcohol of een rare chemische reactie tussen de twee.
Denk niet dat het gewoon teveel geblowd kan zijn.
Nou.. Heb het toch wel vaker erg genoeg gehad dat ik vrijwel niet meer kon lopen omdat ik zoveel geblowd had. Dat lijkt me teveel?Ik blow echt heel veel, en ook soms in combinatie met drank. Ik heb nog nooit gehoord van "teveel geblowd". De enige keer dat ik bad ben gegaan was wel deze combinatie, maar deze keer, en elke andere keer dat ik in de buurt zat kwam het door de alcohol.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."