Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste coffeeshop uit jou stad

Beste coffeeshop uit jou stad

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Coursecannabis.com zei:
Utrecht; eerst veel naar Andersom en wietstok geweest maar pas ben ik langs de vip shop gegaan en die waren mischien wat duurder, maar heel vriendelijk personeel, goede wiet en hebben producten die je wat minder vaak tegenkomt zoals CBD joints en cured wiet.
Klik om te vergroten...
Ik ben in Utrecht weleens op die boot geweest. Bestaat die nog?
C
Coursecannabis.comLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ganggang💯 zei:
Ik ben in Utrecht weleens op die boot geweest. Bestaat die nog?
Klik om te vergroten...
Zeker! Is nog steeds een heel ding hier hoor, wiet roken op een boot zal altijd wel aandacht trekken. Pas wel spacecake gekocht waarvan ik en mijn vrienden niks voelden.
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Salvia zei:
Wat verstaan jullie onder een "goede coffeeshop"? Want alle coffeeshops waar ik tot nu toe geweest ben waren prima, alleen waren de coffeeshops buiten Rotterdam allemaal wel wat duurder.
Klik om te vergroten...
Ik vind een coffeeshop goed als de kwaliteit goed is en een goede prijs voor deze kwaliteit.
R
RaysLid
01-01-2024, 00:00
#5
In Vlaardingen hebben we de Zeespiegel en The Bull, twee goede coffeeshops.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan je als Belg al terug in de shops in grensstreek ?
Jaren terug gingen we altijd naar Roosendaal , dan vond ik azul de beste daar.
Of Breda het paradijs.
Maar sinds de weedpas niet meer geweest.
Ik weet dat je in goes , Rotterdam ,amsterdam nzo wil gwn binne kunt en een jointje kan roken als Belg terug nu (of is altijd zo gebleven?)
Maar ben wel benieuwd of ik terug eens naar Breda fzo een shopje kan doen na er jaren niet te komen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
inner_search zei:
Kan je als Belg al terug in de shops in grensstreek ?
Jaren terug gingen we altijd naar Roosendaal , dan vond ik azul de beste daar.
Of Breda het paradijs.
Maar sinds de weedpas niet meer geweest.
Ik weet dat je in goes , Rotterdam ,amsterdam nzo wil gwn binne kunt en een jointje kan roken als Belg terug nu (of is altijd zo gebleven?)
Maar ben wel benieuwd of ik terug eens naar Breda fzo een shopje kan doen na er jaren niet te komen.
Klik om te vergroten...
Die wietpas is er niet meer volgens mij.
www.nu.nl

Wat u moet weten over de 'wietpas'

Hoewel klanten van coffeeshops geen 'wietpas' meer nodig hebben om drugs te kopen, mogen gemeenten nog wel bepalen dat buitenlanders geweerd moeten worden, zo oordeelde de Raad van State woensdag. Een overzicht van de kwestie.
www.nu.nl www.nu.nl
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ganggang💯 zei:
Die wietpas is er niet meer volgens mij.
www.nu.nl

Wat u moet weten over de 'wietpas'

Hoewel klanten van coffeeshops geen 'wietpas' meer nodig hebben om drugs te kopen, mogen gemeenten nog wel bepalen dat buitenlanders geweerd moeten worden, zo oordeelde de Raad van State woensdag. Een overzicht van de kwestie.
www.nu.nl www.nu.nl
Klik om te vergroten...
Nee de weedpas niet meer als ik het goed begreep , die was denk ik na een jaar of 2 al afgeschaft.
Toen ik dat hoorde reed ik naar Terneuzen (kutshop miami ) en kreeg te horen dat de pas er niet meer was , maar ze in de grensstreken geen weedtouristen meer binnen mochten laten.
Sindsdien enkel nog maar een shopje gedaan als ik eens in een grootstad kwam per toeval.

Edit*
Heb het volledige artikel gelezen nu.
Ligt dus aan de shopuitbater of ze "touristen" toe laten.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klinkt misschien een beetje dom. Maar ik heb al mijn wiet zelf gegroeid. Ik heb nog nooit wiet gekocht in een coffeeshop.
Mijn wiet uit de tuin smaakt naar gras en die van de lamp naar pollen. :P Dus ik zou mezelf niet aanraden.
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Die wietpas is er niet meer volgens mij.
www.nu.nl

Wat u moet weten over de 'wietpas'

Hoewel klanten van coffeeshops geen 'wietpas' meer nodig hebben om drugs te kopen, mogen gemeenten nog wel bepalen dat buitenlanders geweerd moeten worden, zo oordeelde de Raad van State woensdag. Een overzicht van de kwestie.
www.nu.nl www.nu.nl
Klik om te vergroten...
Wat is een wietpas?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Baap zei:
Wat is een wietpas?
Klik om te vergroten...

Wietpas - Wikipedia

nl.m.wikipedia.org nl.m.wikipedia.org
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#12
Martinus zei:
Klinkt misschien een beetje dom. Maar ik heb al mijn wiet zelf gegroeid. Ik heb nog nooit wiet gekocht in een coffeeshop.
Mijn wiet uit de tuin smaakt naar gras en die van de lamp naar pollen. :P Dus ik zou mezelf niet aanraden.
Klik om te vergroten...
Ik ook hoor , ik hoef niet speciaal naar de shop , maar het was wel eens leuk vroeger met vrienden , goed curren (grammar?) In weckpotten zet de chlorofil om naar glucose, waardoor de gras smaak eruit gaat en je weed beter gaat smaken.
Maar dat zal je wel weten.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind roken niet lekker dus voor mij maakt het niet uit hoe het smaakt. Denk dat je ook gewoon rijpen kan zeggen :P
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wij in almere hebben hier Dominos en zo een wiet boot. Geen idee of ze goed zijn want ik rook geen wiet. Kan ook niet draaien. Weet dat ze voorgedraaide maken maar vrienden zeggen dat die veels te duur zijn en dat ze er amper wiet in gooien. Weg gegooit geld dus
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
MDMAZING zei:
Wij in almere hebben hier Dominos en zo een wiet boot. Geen idee of ze goed zijn want ik rook geen wiet. Kan ook niet draaien. Weet dat ze voorgedraaide maken maar vrienden zeggen dat die veels te duur zijn en dat ze er amper wiet in gooien. Weg gegooit geld dus
Klik om te vergroten...
Voorgedraaide joints zijn sowieso kut. Tenzij je zelf hebt gedraaid.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."