#1
Ik ben in Utrecht weleens op die boot geweest. Bestaat die nog?Utrecht; eerst veel naar Andersom en wietstok geweest maar pas ben ik langs de vip shop gegaan en die waren mischien wat duurder, maar heel vriendelijk personeel, goede wiet en hebben producten die je wat minder vaak tegenkomt zoals CBD joints en cured wiet.
Zeker! Is nog steeds een heel ding hier hoor, wiet roken op een boot zal altijd wel aandacht trekken. Pas wel spacecake gekocht waarvan ik en mijn vrienden niks voelden.Ik ben in Utrecht weleens op die boot geweest. Bestaat die nog?
Ik vind een coffeeshop goed als de kwaliteit goed is en een goede prijs voor deze kwaliteit.Wat verstaan jullie onder een "goede coffeeshop"? Want alle coffeeshops waar ik tot nu toe geweest ben waren prima, alleen waren de coffeeshops buiten Rotterdam allemaal wel wat duurder.
Die wietpas is er niet meer volgens mij.Kan je als Belg al terug in de shops in grensstreek ?
Jaren terug gingen we altijd naar Roosendaal , dan vond ik azul de beste daar.
Of Breda het paradijs.
Maar sinds de weedpas niet meer geweest.
Ik weet dat je in goes , Rotterdam ,amsterdam nzo wil gwn binne kunt en een jointje kan roken als Belg terug nu (of is altijd zo gebleven?)
Maar ben wel benieuwd of ik terug eens naar Breda fzo een shopje kan doen na er jaren niet te komen.
Nee de weedpas niet meer als ik het goed begreep , die was denk ik na een jaar of 2 al afgeschaft.Die wietpas is er niet meer volgens mij.
![]()
Wat u moet weten over de 'wietpas'
Hoewel klanten van coffeeshops geen 'wietpas' meer nodig hebben om drugs te kopen, mogen gemeenten nog wel bepalen dat buitenlanders geweerd moeten worden, zo oordeelde de Raad van State woensdag. Een overzicht van de kwestie.www.nu.nl
Wat is een wietpas?Die wietpas is er niet meer volgens mij.
![]()
Wat u moet weten over de 'wietpas'
Hoewel klanten van coffeeshops geen 'wietpas' meer nodig hebben om drugs te kopen, mogen gemeenten nog wel bepalen dat buitenlanders geweerd moeten worden, zo oordeelde de Raad van State woensdag. Een overzicht van de kwestie.www.nu.nl
Wat is een wietpas?
Ik ook hoor , ik hoef niet speciaal naar de shop , maar het was wel eens leuk vroeger met vrienden , goed curren (grammar?) In weckpotten zet de chlorofil om naar glucose, waardoor de gras smaak eruit gaat en je weed beter gaat smaken.Klinkt misschien een beetje dom. Maar ik heb al mijn wiet zelf gegroeid. Ik heb nog nooit wiet gekocht in een coffeeshop.
Mijn wiet uit de tuin smaakt naar gras en die van de lamp naar pollen. :P Dus ik zou mezelf niet aanraden.
Voorgedraaide joints zijn sowieso kut. Tenzij je zelf hebt gedraaid.Wij in almere hebben hier Dominos en zo een wiet boot. Geen idee of ze goed zijn want ik rook geen wiet. Kan ook niet draaien. Weet dat ze voorgedraaide maken maar vrienden zeggen dat die veels te duur zijn en dat ze er amper wiet in gooien. Weg gegooit geld dus
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."