#1
CBD olie is geweldig spul. Ik neem het nu enkel als ik een paniekaanval voel komen en die houdt het dan effectief tegen ook. Vorig jaar zat ik wel aan 20ml 20% per maand wat iets te duur werd. Letterlijk kalmte in een flesje.
Ik heb zelfs een video gezien van een meisje dat heel veel epileptische aanvallen per dag had. Haar moeder gaf 2 druppels cbd olie in haar mond tijdens een aanval en je zag binnen enkele seconden de aanval stoppen.
Beter van niet... Er is moeilijk hierin een grens te stellen dus zal het voor ons makkelijker maken als we dit ook zo veel mogelijk weren.mogen we cbd weed sites noemen mods?.. @Mezelf
Ik heb zelfs een video gezien van een meisje dat heel veel epileptische aanvallen per dag had. Haar moeder gaf 2 druppels cbd olie in haar mond tijdens een aanval en je zag binnen enkele seconden de aanval stoppen.CBD olie is geweldig spul. Ik neem het nu enkel als ik een paniekaanval voel komen en die houdt het dan effectief tegen ook. Vorig jaar zat ik wel aan 20ml 20% per maand wat iets te duur werd. Letterlijk kalmte in een flesje.
Voel ik ook nagenoeg niks als ik een hele gram in een pure joint stop en oprook?
Goeie tip om de CBD wiet te mengen met een mini beetje thc rijke wiet of hasj.
CBD is een niet psychoactieve stof. Dus als je verwacht echt iets te voelen zoals dat je wiet rookt, zit je fout. Het is iets legaals wat te koop is bij een drogist. Meer nemen helpt niks. Het effect is vrij subtiel en als je meer effect gewend bent herken je het niet. Doe maar eens 1 druppel onder je tong als je bv gespannen bent, concentreer je op je gemoedstoestand en je zult echt iets merken. Geen High of stoned maar je spanning verminderd. Het onderdrukt negatieve gevoelens maar maakt je niet happy of anders.
Officieel zijn het bloemen. En geen, zoals ik het altijd noem, toppen.
Ja het curen als rijpen van de toppen is eigenlijk net zo belangrijk dan het kweken van de plant zelf.
ja, is nog best lastig.. dacht het goed gedaan te hebben met drogen en daarna curen in wekpotten
maar het had nog steeds die gras smaak zoals jij het noemt ja.
die Sour Apple gevriesdroogd?
en bloemen ipv knoppen?
ja snapk..maar bij de ander staat 'knoppen' en niet gevriesdroogd.
Aha. Ja, ik lees het nu ook. Geen idee joh.
Ik weet wel dat gevriesdroogde koffie echt supersmerig is.
Daarom dat ik ook maar 1 soort heb genomen met gevriesdroogde toppen , de toppen zijn namelijk niet gecured..een joint kan het extra chlorofyl namelijk ook voor een extra grassmaak zorgen.
Daarom dat ik ook maar 1 soort heb genomen met gevriesdroogde toppen , de toppen zijn namelijk niet gecured..
Dus de chlorofyl is nog niet omgezet naar glucose.
Hoop dat ze lekker smaakt die gevriesdroogde want anders kunnen ze nog een paar weken de weckpot in.
Het proces in wekpotten om de smaak en geur te verbeteren (het omzetten van chlorofyl naar glucose) dit word deels al gedaan tijdens het drogen door de grote bladen zonder thc er aan te laten hangen tijdens het drogen , maar om de gras (chlorofyl) smaak er volledig uit te krijgen moet je de toppen nog laten curen (rijpen).Gecured? Wel van gehoord maar wat is het?
Als ex-gebruiker leer ik hier veel
Ps. Morgen komt de CBD wiet als het goed is!
Ik houd echt van wiet met wat meer CBD erin
CBD cancelt imo de negatieve bijwerkingen van THC. Met name de kleine angstige gedachtes, zo van 'zie ik er stoned uit' of 'ben ik wel leuk genoeg aan het praten', van dat soort mini-paniekaanvalletjes heb ik veel minder last als er wat meer CBD in zit. De CBD heeft gewoon een licht kalmerend effect wat heel goed aansluit bij het effect van THC. Daarentegen word ik er niet echt minder stoned van als een deel van de THC vervangen is door CBD.
Ik vind het echt jammer dat bijna alle nederwiet voornamelijk THC bevat en verder niks.
![]()
De overheid is bang voor sterke wiet, maar dat is helemaal niet terecht
Er wordt gevreesd dat sterke wiet meer psychoses veroorzaakt, maar sterk geconcentreerde dabs kunnen juist helpen de gezondheidsrisico's te verminderen.www.vice.com
Alleen dan komen we nu even op jouw wietsoortje.... Die bevat nagenoeg geen THC. Dat wordt gedaan zodat het buiten Nederland legaal verkocht kan worden. Alleen als je wiet rookt met alleen CBD erin, dan voel je er nagenoeg niks van. CBD heeft een licht kalmerend effect, maar that's it. Je moet niet verwachten dat je er stoned van wordt ofzo, want dat is dus niet zo. Als je dit rookt dan is het voornamelijk voor de smaak.
Wat je wel zou kunnen doen is een beetje van dit soort wiet grinden door reguliere wiet. Zo kan je zelf een mengseltje maken tussen THC-rijke wiet en CBD-rijke wiet. Wat mij betreft is de beste verhouding 1:1 THC-CBD, of iets wat erbij in de buurt komt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."