#1
Maar echt, heb hier ook druppels staan maar zelfs met 3x de voorgeschreven hoeveelheid geen effect, behalve een vieze smaak in je mond 🤣
CBD is een niet psychoactieve stof. Dus als je verwacht echt iets te voelen zoals dat je wiet rookt, zit je fout. Het is iets legaals wat te koop is bij een drogist. Meer nemen helpt niks. Het effect is vrij subtiel en als je meer effect gewend bent herken je het niet. Doe maar eens 1 druppel onder je tong als je bv gespannen bent, concentreer je op je gemoedstoestand en je zult echt iets merken. Geen High of stoned maar je spanning verminderd. Het onderdrukt negatieve gevoelens maar maakt je niet happy of anders.
Ik heb het een tijd gebruikt tegen adhd klachten en dan werkt het prima! Ik ben toen gestopt omdat je zo mega snel tolerantie opbouwt dat je heel snel meer of een hoger % nodig hebt. Het werd mij te duur.