#1
Mooi besluit van de overheid om de coffeeshops weer te openen, ik geloof dat daarmee complete legalisering nu weer een stapje dichterbij is.
LEGALIZE IT!
LEGALIZE IT!
We kunne ook gewoon allemaal aan de lsd en vrede hebben met alles en iedereen ?Als het apocalypse komt dan gaan Nederlanders elkaar bevechten met rollen wc papier en lege waterflesjes.
En natuurlijk stoned dus ze gooien allemaal heel zacht.
Niks aan de hand, mijn wietboer komt straks gewoon een paar zakken brengen![]()
Op zich, als je het niet in huis hebt en niet makkelijk in huis kunt halen, dan zul je er misschien ook minder mee bezig zijn in je hoofd dan je normaal zou doen(?) Het is immers niet zomaar beschikbaar.Zag het indd net op tv, scheelt een hoop stress voor veel mensen ja! Mij persoonlijk interesseert het niet verder, maar vind dit wel een wijs besluit🙂. Weet nog toen ik ging stoppen met blowen wat een hel dat was, en dat was m'n eigen keuze...Moet je nagaan als je noodgedwongen ineens moet stoppen of sterk minderen...😵
Op zich, als je het niet in huis hebt en niet makkelijk in huis kunt halen, dan zul je er misschien ook minder mee bezig zijn in je hoofd dan je normaal zou doen(?) Het is immers niet zomaar beschikbaar.
Nogmaals: regel 1!gewoon wiet online bestellen doe ik ook meestal bij ben je volledig anoniem en het word netjes en discreet
verstuurd meestal binnen 1 dag binnen en ze hebben top weed
Welkom , leuke entree.gewoon wiet online bestellen doe ik ook meestal bij "thats a nogo" ben je volledig anoniem en het word netjes en discreet
verstuurd meestal binnen 1 dag binnen en ze hebben top weed
Haal ff die website weg uit je citaatWelkom , leuke entree.
Hoeveel heb je per klant die je binnen brengt ?.
Spam spam spam.
Mag geen prijzen noemen!!Heb stiekem even op die wietwebsite gekeken van die net gebande knakker maar tering wat duur!! En €11 verzendkosten voor 2,5 gram.
Hahaha true maar wel van verzendkosten.Mag geen prijzen noemen!!![]()
Waar staat dat? whahaha bijna een fixe BAN de Dunne lolHahaha true maar wel van verzendkosten.
Was niet serieus natuurlijk. €11 is wel echt belachelijk, komt zeker in een gouden envelopHahaha true maar wel van verzendkosten.
Ik had het er even bij moeten melden idd dat t om verzendkosten gaat. Ben ik gemeld??? Woeiii! Hahaha!Waar staat dat? whahaha bijna een fixe BAN de Dunne lol
Maaruh jeetje.. versturen ze het in een gouden envelop ofzo?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."