Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoffeeshops gesloten?

Coffeeshops gesloten?

53 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Op zich, als je het niet in huis hebt en niet makkelijk in huis kunt halen, dan zul je er misschien ook minder mee bezig zijn in je hoofd dan je normaal zou doen(?) Het is immers niet zomaar beschikbaar.
Klik om te vergroten...

Denk niet dat die vlieger opgaat voor mensen die het dagelijks gebruiken en het dus (in ieder geval in hun hoofd) nodig hebben..😉. Zoiezo geeft deze hele situatie al stress genoeg, dus zou dubbel stress zijn toch... Maarja naar ik heb vernomen zijn ze nu gwn weer open, dus vind dat voor die mensen wel beter😊
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
blowerforlife zei:
gewoon wiet online bestellen doe ik ook meestal bij ben je volledig anoniem en het word netjes en discreet
verstuurd meestal binnen 1 dag binnen en ze hebben top weed
Klik om te vergroten...
Nogmaals: regel 1!
je bent vast in dienst bij die vendor en reclame maken mag ook niet.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
blowerforlife zei:
gewoon wiet online bestellen doe ik ook meestal bij "thats a nogo" ben je volledig anoniem en het word netjes en discreet
verstuurd meestal binnen 1 dag binnen en ze hebben top weed
Klik om te vergroten...
Welkom , leuke entree.
Hoeveel heb je per klant die je binnen brengt ?.
Spam spam spam.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Welkom , leuke entree.
Hoeveel heb je per klant die je binnen brengt ?.
Spam spam spam.
Klik om te vergroten...
Haal ff die website weg uit je citaat
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nodige actie weer uitgevoerd bedankt weer melders!!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb stiekem even op die wietwebsite gekeken van die net gebande knakker maar tering wat duur!! En €11 verzendkosten voor 2,5 gram.
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Heb stiekem even op die wietwebsite gekeken van die net gebande knakker maar tering wat duur!! En €11 verzendkosten voor 2,5 gram.
Klik om te vergroten...
Mag geen prijzen noemen!! :tongueclosed::tongueclosed:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alakazam zei:
Mag geen prijzen noemen!! :tongueclosed::tongueclosed:
Klik om te vergroten...
Hahaha true maar wel van verzendkosten.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Hahaha true maar wel van verzendkosten.
Klik om te vergroten...
Waar staat dat? whahaha bijna een fixe BAN de Dunne lol
Maaruh jeetje.. versturen ze het in een gouden envelop ofzo?
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Hahaha true maar wel van verzendkosten.
Klik om te vergroten...
Was niet serieus natuurlijk. €11 is wel echt belachelijk, komt zeker in een gouden envelop
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mezelf zei:
Waar staat dat? whahaha bijna een fixe BAN de Dunne lol
Maaruh jeetje.. versturen ze het in een gouden envelop ofzo?
Klik om te vergroten...
Ik had het er even bij moeten melden idd dat t om verzendkosten gaat. Ben ik gemeld??? Woeiii! Hahaha!

Ik had een nep postcode ingevoerd (Amsterdam) en kostte bijna €11. Zal idd wel in goud verpakt zijn..
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dacht even dat dit recent aan de hand was, schrok al. :tilttearlaugh:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat bedrag is verzending van je pakketje met track en trace. Voor een Belg als mij bijvoorbeeld is dat aardig onder de prijs van verbruikte brandstof naar de dichtste shop.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb zelf drie keer online wiet besteld. Purple Afghan Kush en wat andere dingen. Niet de beste kwaliteit eerlijk gezegd, ook duur maar ik hoefde niet naar buiten om het te halen. Een leuk experience maar het geld niet waard. Hasj is trouwens wel goed geweest.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."