#1
6 april...
LET OP!
I.v.m. Coronavirus zijn wij
vandaag tot 02:00 geopend en is ons opgelegd om morgen te sluiten!
Je kunt vandaag tot 02:00 gewoon afhalen!
Vanwege uw en onze veiligheid zijn wij voorlopig alleen geopend om af te halen.
Het zitgedeelte is tijdelijk gesloten.

Lekker handig eh die shops , woon diep in België en heb blijkbaar meer dan de Nederlanders 🤣Niks aan de hand, mijn wietboer komt straks gewoon een paar zakken brengen![]()
Ligt een beetje aan de shop waar je naar toe gaat. Ikzelf heb 2 shops waar ik mn weed haal. bij de 1e is het max 3 gram. pinnen of cash.Lekker handig eh die shops , woon diep in België en heb blijkbaar meer dan de Nederlanders 🤣
Kunnen jullie bij je plaatselijke shop meer dan 5g kopen ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."