Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoffeeshops gesloten?

Coffeeshops gesloten?

53 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#1
6 april...
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zijn de coffeeshops in brabant nu gesloten ivm het coronavirus?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Overal in Nederland.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja in heel Nederland tot en met in ieder geval 6 april.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er staat niks van op de site :cry:
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je nog wiet wil kopen is het dus rennen geblazen. Blijkbaar blijven ze tot 2 uur open vannacht om mensen die nog wat wiet willen hamsteren tegemoet te komen.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#7
LET OP!
I.v.m. Coronavirus zijn wij
vandaag tot 02:00 geopend en is ons opgelegd om morgen te sluiten!


Je kunt vandaag tot 02:00 gewoon afhalen!
Klik om te vergroten...

Vanwege uw en onze veiligheid zijn wij voorlopig alleen geopend om af te halen.

Het zitgedeelte is tijdelijk gesloten.
Klik om te vergroten...

Nu zie ik dit op de site.... is niet echt duidelijk vind ik
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik weet niet of dit vandaag of gisteren was
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#9
:confused:Ik haal dan de laatste trein niet meer... toch bedankt voor de info
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Vroeger had je de wiettaxi. Bestaat zoiets nog?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nooit van gehoord. Wat is dat?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Een dealer die met een map vol wiet met de auto bij je aan huis komt.
W
Waterpijp-bong.nlLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lange rijen voor coffeeshops na aankondiging sluiten horeca
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik wou eigenlijk nog een beetje wiet halen na m'n werk, werkte vandaag van half 3 tot 11.. en zag dat bericht om half 7...indd lekker bijdehand dat ze t niet eerder melden, de mensen die moesten werken hebben dus gewoon pech. Mja t is voor mij geen noodzaak verder, ik heb t niet nodig ofzo, maar vind t toch wel beetje dom dat dit zo ineens gebeurde wtf
L
LoveSexDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dealers gaan echt flink cashen
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#16
De dealers hebben ook al wiet op hun lijst scheelt weer een ritje 😂
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gelukkig is er nog de wiet taxi / dealer :smoke:
En online kan je het ook nog halen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Niks aan de hand, mijn wietboer komt straks gewoon een paar zakken brengen :sunglasses:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
8️⃣6️⃣ zei:
Niks aan de hand, mijn wietboer komt straks gewoon een paar zakken brengen :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Lekker handig eh die shops , woon diep in België en heb blijkbaar meer dan de Nederlanders 🤣
Kunnen jullie bij je plaatselijke shop meer dan 5g kopen ?

Ik hoor men shop"vriendjes" die elke week naar de shop rijden , nu al naar me sturen.
Hey kun je een grammetje missen ??
Srr maat , als ik je alleen daarvoor hoor , heb ik zelf ook nix :wink:
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#20
inner_search zei:
Lekker handig eh die shops , woon diep in België en heb blijkbaar meer dan de Nederlanders 🤣
Kunnen jullie bij je plaatselijke shop meer dan 5g kopen ?
Klik om te vergroten...
Ligt een beetje aan de shop waar je naar toe gaat. Ikzelf heb 2 shops waar ik mn weed haal. bij de 1e is het max 3 gram. pinnen of cash.
Bij de 2e kun je max 3 gram halen via de pin en als je regelmatig komt max 5 gram, maar dan wel cash.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."