#1
1x per week noem ik geen addiction maar goed.
Zeker wel.
1x per week noem ik geen addiction maar goed.
Pokerstars🤩Ik geloof dat gokken net als entertainment is, het geeft ook emoties als gewone hobby's en dergelijke. Het belangrijkste is om alles met hersens in je hoofd te doen en niet gek te worden. Ik speel ook vaak, voornamelijk online en verdien ook *modknip: geen reclame aub :modknip*. Speel je in etablissementen of online? Indien online, wat is uw favoriete site?
Is het ook! Maar wel entertainment die er volledig op gericht is mensen zo snel en effectief mogelijk verslaafd te maken.Ik geloof dat gokken net als entertainment is, het geeft ook emoties als gewone hobby's en dergelijke. Het belangrijkste is om alles met hersens in je hoofd te doen en niet gek te worden.
1x per week gokken een verslaving noemen? Kom op.Zeker wel.
Als je elke week 1x gokt, altijd, jaren lang en niet kan stoppen daar mee ben je verslaafd. Als je gemakkelijk maanden niet kan gokken ben je niet verslaafd.1x per week gokken een verslaving noemen? Kom op.
Waar trek je dan de grens tussen een hobby beoefenen en een verslaving?
Als je kunt stoppen als je uw budget overschrijdt, of niet langer gokt dan je vooraf gepland hebt ben je niet verslaafd.Als je elke week 1x gokt, altijd, jaren lang en niet kan stoppen daar mee ben je verslaafd. Als je gemakkelijk maanden niet kan gokken ben je niet verslaafd.
Trainwreck is een goeie. In het verlede ook een drugs gebruiker geweest! nu clean. Hele populaire streamer.. Hij gokt met echt geld op twitch.ik kijk liever op twitch naar iemand anders die aan het gokken is. af en toe kijk ik er naar, maar speel zelf niet
Dit is toch precies wat ik zei? Dan ben je niet verslaafd nee maar als je dus niet kan stoppen ben je wel verslaafd.Als je kunt stoppen als je uw budget overschrijdt, of niet langer gokt dan je vooraf gepland hebt ben je niet verslaafd.
Nee. Jij zegt wel iets anders.Als je elke week 1x gokt, altijd, jaren lang en niet kan stoppen daar mee ben je verslaafd. Als je gemakkelijk maanden niet kan gokken ben je niet verslaafd.
Dan schrijf ik het fout maar ik bedoel hetzelfde!Nee. Jij zegt wel iets anders.
Iemand die elke week volgens zijn/haar regels gokt, jaren lang en geen maanden kan stoppen is nog steeds niet verslaafd. Of ik moet echt verkeerd interpreteren wat je wil zeggen 😄
Ik was nog niet lid dus.heb bet niet meegekregen.Gokken?!
Doe dit maar niet, als je niet wilt, dat je portemonnee iedere keer leeg is, en je geen cent meer te makken wilt hebben.
Ik ben een tijdje aan de gokkast hooked geweest. Het is ook hierom dat ik geen voet meer over de drempel van een kroeg zet.
De lucht van verschaald bier alleen al maakt me onrustig, en dan die verdomde gokkasten...
Ik sta na een jaar ongeveer 200 euro in de min. Dat zal wel zo blijven, want ik speel niet meer..
Gokkasten zijn wel degelijk zwaar verslavend. Stichting Agog is er niet voor niets. Elders hier op df heb ik details over mijn gokkers tijd geschreven.
Blijf maar weg uit gokkast gelegenheden is mijn advies.
Bedenk dat die dingen er alleen maar staan om de eigenaar zijn portefeuille te vullen!
Niet die van jou!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."