#1
Gokken?!
Doe dit maar niet, als je niet wilt, dat je portemonnee iedere keer leeg is, en je geen cent meer te makken wilt hebben.
Ik ben een tijdje aan de gokkast hooked geweest. Gelukkig niet al te lang!
Het is ook hierom dat ik geen voet meer over de drempel van een kroeg zet, vanwege die gokkasten. Met hun flikkerende lichtjes, die je aandacht proberen te trekken. Want zo gast dat. Ja.
De lucht van verschaald bier alleen al maakt me onrustig, en dan die verdomde gokkasten...
Ik sta na een jaar stevig gokken, ongeveer 200 euro in de min.
Dat zal wel zo blijven, want ik speel niet meer.
Ik hoop, nooit meer.
En voor wie dit ontkent:
Gokkasten zijn wel degelijk zwaar verslavend.
Stichting Agog is er niet voor niets!
Elders hier op df heb ik reeds eerder wat details over mijn gokkers tijd geschreven.
Want het is niet een niemendalletje, gokken..
Blijf maar weg uit gokkast gelegenheden is mijn advies.
Bedenk dat die dingen er alleen maar staan om de eigenaar zijn portefeuille te vullen!
Niet die van jou!
En als je een beetje gevoelig bent, een zware tijd doormaakt, en merkt, dat alle problemen naar de achtergrond verdwijnen als je aan het gokken bent, dan moet je verrekte goed in je schoenen staan om niet afhankelijk te worden van die kutkasten...dat kan ik je wél vertellen!
Begin er dus maar niet aan...
Doe dit maar niet, als je niet wilt, dat je portemonnee iedere keer leeg is, en je geen cent meer te makken wilt hebben.
Ik ben een tijdje aan de gokkast hooked geweest. Gelukkig niet al te lang!
Het is ook hierom dat ik geen voet meer over de drempel van een kroeg zet, vanwege die gokkasten. Met hun flikkerende lichtjes, die je aandacht proberen te trekken. Want zo gast dat. Ja.
De lucht van verschaald bier alleen al maakt me onrustig, en dan die verdomde gokkasten...
Ik sta na een jaar stevig gokken, ongeveer 200 euro in de min.
Dat zal wel zo blijven, want ik speel niet meer.
Ik hoop, nooit meer.
En voor wie dit ontkent:
Gokkasten zijn wel degelijk zwaar verslavend.
Stichting Agog is er niet voor niets!
Elders hier op df heb ik reeds eerder wat details over mijn gokkers tijd geschreven.
Want het is niet een niemendalletje, gokken..
Blijf maar weg uit gokkast gelegenheden is mijn advies.
Bedenk dat die dingen er alleen maar staan om de eigenaar zijn portefeuille te vullen!
Niet die van jou!
En als je een beetje gevoelig bent, een zware tijd doormaakt, en merkt, dat alle problemen naar de achtergrond verdwijnen als je aan het gokken bent, dan moet je verrekte goed in je schoenen staan om niet afhankelijk te worden van die kutkasten...dat kan ik je wél vertellen!
Begin er dus maar niet aan...