#1
Overigens rookt een maat van me hierom altijd met javaanse jongens (driekwart ofzo), ben het met hem eens dat dat wel makkelijker rookt.En ik vind de meeste tabak heel erg branden in mijn keel en moet er altijd ontzettend van hoesten, denk omdat ik niet zo veel blow, weet iemand misschien een soort die dit niet zo erg heeft?
Weet je zeker dat het hoesten en branden in je keel echt van tabak komt en niet van wiet?