#1
Red heb je niet nodig zo groot, gewoon normale en dan proberen inside out te draaien, is lekkerder
Ik ben ook geen nicotinejunkie hoor. Al bijna tien jaar niet meer (applaus) ah wat lief, lieve schatten.Dirk niet iedereen is nicotinejunkie
Of met kruiden!Je kan natuurlijk ook gewoon zonder tabak roken!
Vloei gebruikte ik meestal smoking gold.
Of gewoon helemaal niet doen, maar dat advies is niet helemaal waar diegene naar op zoek is gok ik..Of met kruiden!
Hop, damiana, lotus, kamille, passiebloem..
Elke roker weet dat dit totale bullshit is. Het is goor en stinkt, want er zit geen nicotine. Een of andere boer is gewoon wat takjes uit zijn tuin gaan plukken.Of met kruiden!
Hop, damiana, lotus, kamille, passiebloem..
Maar wellicht hoest diegene de longen uit t lijf, omdat het geen roker is en ook geen behoefte heeft aan nicotine? Dirk niet iedereen is nicotinejunkieElke roker weet dat dit totale bullshit is. Het is goor en stinkt, want er zit geen nicotine. Een of andere boer is gewoon wat takjes uit zijn tuin gaan plukken.
Ik hou van boeren en van takken, dus dikke prima!Elke roker weet dat dit totale bullshit is. Het is goor en stinkt, want er zit geen nicotine. Een of andere boer is gewoon wat takjes uit zijn tuin gaan plukken.
Ik zat terug te rekenen en dacht dat je gestopt was op je 12e, maar dat kan helemaal niet gezien even oud enzo. Realiseerde mij daarna dat ik dus al 15 jaar rook, even huilen.Ik ben ook geen nicotinejunkie hoor. Al bijna tien jaar niet meer (applaus) ah wat lief, lieve schatten.
Is dat asfalteren niet eens klaar dan?Ik zat terug te rekenen en dacht dat je gestopt was op je 12e, maar dat kan helemaal niet gezien even oud enzo. Realiseerde mij daarna dat ik dus al 15 jaar rook, even huilen.
Maar applausje voor jou, zeker op zijn plaats!
Heb je dan wel eens seks met je vriend/vriendin in het boerenscheurtje met allebei de tuinbroek nog aan, En dat jij dan heel sensueel zo een zo'n gespje losmaakt, en langzaam naar elkaar toe bewegen. En dat jullie dan knuffelend en strelend in een hooibaal belanden en dan....Ik hou van boeren en van takken, dus dikke prima!
Ik klink nog niet als een verroeste fiets als ik praat, dus we kunnen nog even!Is dat asfalteren niet eens klaar dan?
Ik vind puur wel een stuk lekkerder en daar moet ik ook niet van hoesten, maar daar ga ik me al snel raar van voelen en ik wil wel wat langer gezellig kunnen blowen.Je kan natuurlijk ook gewoon zonder tabak roken!
Vloei gebruikte ik meestal smoking gold.
Je zou sigaretten van L&M kunnen proberen (mits dit nog bestaat), vond het toen de tijd wat lichtere sigaretten. Wellicht dat het hoesten wat mindert?Ik vind puur wel een stuk lekkerder en daar moet ik ook niet van hoesten, maar daar ga ik me al snel raar van voelen en ik wil wel wat langer gezellig kunnen blowen.
Zat ik wel over na te denken maar ik hoor er erg veel verschillende meningen over. Sommige mensen, zoals Dirkjan net, zeggen dat het vies isOf met kruiden!
Hop, damiana, lotus, kamille, passiebloem..
Gauloises persoonlijk.Wat vinden jullie de beste shag of sigaretten om in een joint te doen?
Met shag heb ik hier veel minder last van dan met peuken, ik rook zelf ook altijd JPS zwaar shag maar draai mn joints met sigaretten of als ik niet anders heb met jps zwaar.En ik vind de meeste tabak heel erg branden in mijn keel en moet er altijd ontzettend van hoesten, denk omdat ik niet zo veel blow, weet iemand misschien een soort die dit niet zo erg heeft?
Ik gebruik altijd smalle vloei, meestal mascotte slim wit of bruin boeit me niet.En nog een vraagje, welke vloei gebruiken jullie? Ik Smoking Red of Mascotte.
Gewoon proberen. Als niet roker vind ik het makkelijk wegroken en minder goor dan tabak. Hoor anderen die met me mee blowen ook zeer zeker niet klagen!Zat ik wel over na te denken maar ik hoor er erg veel verschillende meningen over. Sommige mensen, zoals Dirkjan net, zeggen dat het vies is
Ik gebruik het wel 🤷🏼♀️🤣Werkt kamille thee? Staat bij dat het 100% kamille is, erg goedkoop, en ik dacht er wel is wat over gelezen te hebben op dit forum. Zo ja ga ik dat proberen want dat kost maar een eurootje of 2.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."