Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLekkerste shag/sigaretten voor in joints?

Lekkerste shag/sigaretten voor in joints?

40 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Red heb je niet nodig zo groot, gewoon normale en dan proberen inside out te draaien, is lekkerder
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Druktemaker zei:
Dirk niet iedereen is nicotinejunkie
Klik om te vergroten...
Ik ben ook geen nicotinejunkie hoor. Al bijna tien jaar niet meer (applaus) ah wat lief, lieve schatten.
B
BlackwaterCatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat vinden jullie de beste shag of sigaretten om in een joint te doen?

En ik vind de meeste tabak heel erg branden in mijn keel en moet er altijd ontzettend van hoesten, denk omdat ik niet zo veel blow, weet iemand misschien een soort die dit niet zo erg heeft?

En nog een vraagje, welke vloei gebruiken jullie? Ik Smoking Red of Mascotte.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gaat vanzelf over des te meer je rookt🤣
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kan natuurlijk ook gewoon zonder tabak roken!

Vloei gebruikte ik meestal smoking gold.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Druktemaker zei:
Je kan natuurlijk ook gewoon zonder tabak roken!

Vloei gebruikte ik meestal smoking gold.
Klik om te vergroten...
Of met kruiden!

Hop, damiana, lotus, kamille, passiebloem..
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw Pløp zei:
Of met kruiden!

Hop, damiana, lotus, kamille, passiebloem..
Klik om te vergroten...
Of gewoon helemaal niet doen, maar dat advies is niet helemaal waar diegene naar op zoek is gok ik..
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Of met kruiden!

Hop, damiana, lotus, kamille, passiebloem..
Klik om te vergroten...
Elke roker weet dat dit totale bullshit is. Het is goor en stinkt, want er zit geen nicotine. Een of andere boer is gewoon wat takjes uit zijn tuin gaan plukken.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Elke roker weet dat dit totale bullshit is. Het is goor en stinkt, want er zit geen nicotine. Een of andere boer is gewoon wat takjes uit zijn tuin gaan plukken.
Klik om te vergroten...
Maar wellicht hoest diegene de longen uit t lijf, omdat het geen roker is en ook geen behoefte heeft aan nicotine? Dirk niet iedereen is nicotinejunkie
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Elke roker weet dat dit totale bullshit is. Het is goor en stinkt, want er zit geen nicotine. Een of andere boer is gewoon wat takjes uit zijn tuin gaan plukken.
Klik om te vergroten...
Ik hou van boeren en van takken, dus dikke prima!
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Ik ben ook geen nicotinejunkie hoor. Al bijna tien jaar niet meer (applaus) ah wat lief, lieve schatten.
Klik om te vergroten...
Ik zat terug te rekenen en dacht dat je gestopt was op je 12e, maar dat kan helemaal niet gezien even oud enzo. Realiseerde mij daarna dat ik dus al 15 jaar rook, even huilen.
Maar applausje voor jou, zeker op zijn plaats!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Druktemaker zei:
Ik zat terug te rekenen en dacht dat je gestopt was op je 12e, maar dat kan helemaal niet gezien even oud enzo. Realiseerde mij daarna dat ik dus al 15 jaar rook, even huilen.
Maar applausje voor jou, zeker op zijn plaats!
Klik om te vergroten...
Is dat asfalteren niet eens klaar dan?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Ik hou van boeren en van takken, dus dikke prima!
Klik om te vergroten...
Heb je dan wel eens seks met je vriend/vriendin in het boerenscheurtje met allebei de tuinbroek nog aan, En dat jij dan heel sensueel zo een zo'n gespje losmaakt, en langzaam naar elkaar toe bewegen. En dat jullie dan knuffelend en strelend in een hooibaal belanden en dan....

ik schoot iets door in mijn fantasie. Excuus.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw Pløp zei:
Is dat asfalteren niet eens klaar dan?
Klik om te vergroten...
Ik klink nog niet als een verroeste fiets als ik praat, dus we kunnen nog even!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik gebruikte altijd 'american spirit' geel in m'n joints.. was mild en het minst chemisch..
maar dat is geloof ik niet meer verkrijgbaar
dan is er bijv. 'peublo'.. ook zonder additieven..

ik rook nu 10 maanden niet meer..
als ik al weed rook, wat zelden is, is het puur.

Additive Free Tobaccos - Cheapasmokes.com​

https://www.cheapasmokes.com › collections › pueblo-hand-rolling-tobaccos
Additive Free Tobaccos, are an additive free blend tobaccos grown in 100% natural conditions. Pueblo Original and Pueblo Blue are an additive free blend but contain nicotine and are in no way a healthier way to smoke. You can also find American Spirit, Sauvage and Manitou all of which offer a smoker a premium smoke with no chemical taste.
B
BlackwaterCatLid
01-01-2024, 00:00
#16
Druktemaker zei:
Je kan natuurlijk ook gewoon zonder tabak roken!

Vloei gebruikte ik meestal smoking gold.
Klik om te vergroten...
Ik vind puur wel een stuk lekkerder en daar moet ik ook niet van hoesten, maar daar ga ik me al snel raar van voelen en ik wil wel wat langer gezellig kunnen blowen.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#17
BlackwaterCat zei:
Ik vind puur wel een stuk lekkerder en daar moet ik ook niet van hoesten, maar daar ga ik me al snel raar van voelen en ik wil wel wat langer gezellig kunnen blowen.
Klik om te vergroten...
Je zou sigaretten van L&M kunnen proberen (mits dit nog bestaat), vond het toen de tijd wat lichtere sigaretten. Wellicht dat het hoesten wat mindert?
B
BlackwaterCatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
Of met kruiden!

Hop, damiana, lotus, kamille, passiebloem..
Klik om te vergroten...
Zat ik wel over na te denken maar ik hoor er erg veel verschillende meningen over. Sommige mensen, zoals Dirkjan net, zeggen dat het vies is

Werkt kamille thee? Staat bij dat het 100% kamille is, erg goedkoop, en ik dacht er wel is wat over gelezen te hebben op dit forum. Zo ja ga ik dat proberen want dat kost maar een eurootje of 2.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#19
BlackwaterCat zei:
Wat vinden jullie de beste shag of sigaretten om in een joint te doen?
Klik om te vergroten...
Gauloises persoonlijk.
BlackwaterCat zei:
En ik vind de meeste tabak heel erg branden in mijn keel en moet er altijd ontzettend van hoesten, denk omdat ik niet zo veel blow, weet iemand misschien een soort die dit niet zo erg heeft?
Klik om te vergroten...
Met shag heb ik hier veel minder last van dan met peuken, ik rook zelf ook altijd JPS zwaar shag maar draai mn joints met sigaretten of als ik niet anders heb met jps zwaar.
BlackwaterCat zei:
En nog een vraagje, welke vloei gebruiken jullie? Ik Smoking Red of Mascotte.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik altijd smalle vloei, meestal mascotte slim wit of bruin boeit me niet.
Wel ben ik overgestapt naar die mascotte active filter tips, vind deze echt top roken.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
BlackwaterCat zei:
Zat ik wel over na te denken maar ik hoor er erg veel verschillende meningen over. Sommige mensen, zoals Dirkjan net, zeggen dat het vies is
Klik om te vergroten...
Gewoon proberen. Als niet roker vind ik het makkelijk wegroken en minder goor dan tabak. Hoor anderen die met me mee blowen ook zeer zeker niet klagen!
BlackwaterCat zei:
Werkt kamille thee? Staat bij dat het 100% kamille is, erg goedkoop, en ik dacht er wel is wat over gelezen te hebben op dit forum. Zo ja ga ik dat proberen want dat kost maar een eurootje of 2.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik het wel 🤷🏼‍♀️🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."