#1
Ik snap jou punt ook hoor. Let wel op, want dit is hoe ik mijn ex-tabakverslaving heb opgelopen.Ik snap je punt wel maar ik weet niet echt waarom maar ik rook het toch graag met een beetje tabak alleen kut dat ik er zo van moet hoesten.
En ik rook ook vaak hasj en dan moet er wel wat bij.
Hasj kan btw ook heel lekker zijn in een bong of pijpje