Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een vriend van mij liet mij laatst een klein flesje zien met een vloeistof (leek gwn water) en zei dat dit "pluto" heette. Hij zei dat je het in een vape doet. Het effect schijnt een beetje als wiet te zijn maar een stuk erger. Hij zei dat je er kapot stoned van wordt en kan van gaan trippen als je veel neemt. Verder had ik gehoord dat er zo'n 40% THC in zit (weet niet of dit waar is). Die vriend zei ook dat een vriend van hem teveel had genomen en dat hij een soort zombie werd (zei en deed niks meer) en lag een toen een paar uur in t ziekenhuis. Dit is alles wat ik erover weet, hoop dat het genoeg is. Ik drink en blow soms maar verder doe ik geen drugs. Ik vind wiet echt tof (krijg vaak een lach kick en alles voelt dan een beetje als een droom en de tijd gaat heel snel, en dat vind ik echt lache) en dit schijnt dus nog een stukje erger te zijn. Dus ben opzich wel nieuwsgierig, maar ik ben altijd wel voorzichtig dus doe niks voor ik weet wat het is en wat de risico's zijn, het verhaal over die gast die naar het ziekenhuis moest heeft me wel laten schrikken. Ik ben dus vooral benieuwd naar: - Hoe het echt heet en wat het is - De effecten (als je het een keer hebt gebruikt zou ik het tof vinden als je er wat over kon vertellen, als je dat wilt) - Of het erg schadelijk en verslavend is"
"Paddestoel zei: Kom op Google (pluto vape thc) dit tegen 3Chi Delta 8 THC Vape Cartridge with Cannabis Derived Terpenes - Granddaddy Pluto This spicy, pine flavored Delta-8 (D8) Vape Cartridge contains 1 mL potent hemp-derived Delta-8-THC distillate & is sure to please! Fast, free shipping on orders $100+ cannabuddy.com Maar niet in Nederland. Klik om te vergroten... Het zou best zoiets kunnen zijn denk ik, maar het kwam wel in een ander flesje en het was een stuk meer dus het is sowieso niet precies dit. Volgende keer als ik hem zie ga ik vragen of hij er wat meer over weet en ik zal het hier wel laten weten als ik meer weet."
"Ik heb trouwens iets meer info over het gebruik: je voegt een beetje ervan toe aan van die vape vloeistof en dan doe je het gewoon in een vape, en het bestaat voor een groot gedeelte uit THC. Maar weet nog steeds niet onder wat voor naam het verkocht wordt."
"Dit is trouwens wat ik had gelezen over die kamille thee: Gewoon een doosje Pickwick Kamille thee in huis halen. 1 zakje is precies goed voor 1 joint. Nadat je gewend bent aan de smaak wil je niet anders meer. Het voordeel van kamille is dat als je het met wiet rookt het net zo werkt als dat je tabak erin gestopt zou hebben, je krijgt dat stonede in plaats van dat highe wat je krijgt als je puur rookt. Dus je gaat er niet op achteruit want gewoon relaxed en je rookt minder meuk. - frenzic"
"Welke kruiden(mix) raden jullie aan?"
"Geneesmiddel zei: Dit snap ik niet helemaal. Is dit niet gewoon een verbloeming van het willen roken van tabak? Als je een pure draait en af en toe een hijsje neemt is dat dan minder 'gezellig' dan dat je de hele tijd zit te roken van een tabaksjoint? Verbrande zooi naar binnen hijsen vinden je longen van nature kut, tenzij je lichaam het gaat associëren met het verslavende stofje nicotine. Met blowen zou het chiller moeten zijn als je met minder hijsen stoned kan worden Klik om te vergroten... Ik snap je punt wel maar ik weet niet echt waarom maar ik rook het toch graag met een beetje tabak alleen kut dat ik er zo van moet hoesten. En ik rook ook vaak hasj en dan moet er wel wat bij."
"Mevrouw Pløp zei: Zie mijn eerdere post. Passiebloem en hop zijn hier wel een beetje favoriet. Klik om te vergroten... Dankjewel! Ik ga daar even naar zoeken en het bestellen. Ik ga ook die kamille thee proberen, kost toch niks en als het vies is om te roken kan ik er nog lekker thee van zetten."
"Paddestoel zei: Hey @BlackwaterCat , klopt het dat je pas sinds 1 a 2 weken begonnen bent met blowen? Omdat je vorige week een topic opende over je 1e keer blowen. Dat hoesten is normaal als je net begint, net zoals je 1e shag/sigaretten. Vind het wel tof van je dat je niet super van de kaart wilt zijn en nicotine vermijd. (En ik hoop natuurlijk dat je het bij af en toe houd) Klik om te vergroten... Wel ietsje langer, denk wat langer dan een maand ofzo, maar niet heel lang idd. En ik probeer wel rustig aan te doen en probeer nicotine te vermijden idd, want heel veel vrienden/familie van me is verslaafd en ja dat wil ik liever niet worden"
"Ik moest echt lachen toen je vertelde dat T zijn tanden niet meer voelde, kan me voorstellen dat je op dat moment echt niet meer bijkwam😂 Ik wil ook nog een keer spacecake proberen"
"Ik was bij een feestje en vriend van me had wiet meegenomen. Het was geen feestje met drugs en er waren allemaal ouders. Mijn vader was er ook. Hij vond het prima als ik ging blowen maar niet daar dus we (ik en twee vrienden die ik E en O noem) gingen naar een skatepark in de buurt. Eenmaal daar had O een dikke pure joint gemaakt. We gingen hem met z'n 3e roken. Ik voelde eerst niks en het smaakte wel prima dus bleef maar trekjes nemen, en had wel het meeste genomen van iedereen uiteindelijk, maar nog steeds niks. Toen 10 minuten later voelde het ineens alsof de grond scheef stond en ik viel steeds bijna naar achter. O zei "ga ff liggen" dus ik besloot even te gaan liggen. Ik lag gewoon op de grond op het beton, maar ik had echt nog nooit zo lekker gelegen. E (die ook stoned was) lag ook op de grond zei dat als hij naar boven kijkt hij onder ziet en daar ging ik helemaal stuk om. Zeker 5 minuten alleen maar gelachen op de grond. Toen stond ik op en alles voelde een beetje als een droom. De tijd leek wat sneller te gaan en soms leek het zelfs alsof ik ineens even 2 seconden vooruit in de tijd sprong wat heel raar was. We gingen op een halfpipe zitten maar ik moest nog steeds zo hard lachen om E dat ik steeds viel toen ik omhoog probeerde te klimmen waardoor ik alleen maar harder moest lachen. Op een gegeven moment was het gelukt. Op de halfpipe leek de tijd echt super snel te gaan, en ik had heel vaak dat gevoel alsof ik ineens een paar seconden vooruit in de tijd was gegaan. Toen kwamen en andere vriend en mijn vader naar het skatepark om me op te halen. Ik liet mijn telefoon van de halfpipe vallen en gleed er toen op mijn buik vanaf. Die vriend stond toen voor me en ookal had ik hem zien lopen richting mij leek het echt alsof hij ineens voor me getelporteerd was en ik wist nog dat ik zei van "waaaat hoe kom jij hier ineens". Toen ging ik mijn vader appen (die 20 meter verderop in de auto zat dus geen idee waarom ik dat deed) en ik en die vriend gingen in de auto zitten. Mijn vader ging hem namelijk ook thuis brengen. Ze zaten te praten en later was mijn vader ook iets aan het vertellen aan mij maar ik heb er echt geen woord van begrepen. Ik verstond hem ook moeilijk want die stemmen klonken ook best zacht en dof. Het voelde echt alsof de rit van een kwartier maar 3 minuten duurde en het voelde nog steeds alsof ik soms wat vooruit sprong in de tijd. Ik voelde ook allemaal trillingen in mijn benen en was bang dat ik niet meer kon lopen maar dat ging prima. Toen een uur in bed gelegen (voelde als een paar minuten) en ik merkte dat ik best een grote fantasie had en dacht na over verschillende monsters ofzo. Toen viel in eindelijk in slaap. Dat was de eerste keer dat ik echt stoned of high of wat dan ook was. Ik had niet verwacht dat het zo een groot effect zal hebben maar ik vond het echt super."