#1
Tevreden....gaat heel goed!. en ja van alles waar TE voor staat gaat niet goed.
Tevreden....gaat heel goed!. en ja van alles waar TE voor staat gaat niet goed.
Hoe gaat et met de andere stopper(s)? Of zit ik op een eiland... (met niets te smoken op het eiland)?
Wat is jullie ervaring met thc/cbd olie? Hoor het graag.
Het zal vast gezonder zijn dan roken, maar door elke dag THC te gebruiken forceer je jezelf in slaap. THC heeft negatieve invloed op de REM-slaap. Je valt er eerder van in slaap, maar je slaap kwaliteit is sterk verminderd.Waarom zouden jullie wiet willen roken? Ik heb 10 jaar dagelijks zwaar geblowed en dit is echt super ongezond.
Ben sindskort thc-olie gaan gebruiken en sinds dien geen wiet of tabak meer gerookt en alle vieze asbakken de deur uit gedaan. Echt waar dit is een hele grote aanrader!
Ik gebruik 2-3 druppels THC olie in de avond voor het slapen.
Gebruik in de ochtend en begin van de middag CBD olie om weer wakker en actief te worden.
Het grote voordeel van olie is dat het niet meer schadelijk is, en dat je veel meer uit je thc haalt. Het is zeker 4-5x goedkoper.
Als je een joint heb gerookt is het na 1,5 tot 2 uur weer uitgewerkt en wil je meteen meer roken.
Als je olie gebruikt werkt dit zeker 4-6 uur lang en het zwakt niet af. Je voelt je goed en de drang naar wiet roken is totaal weg.
Ook een groot nadeel van wiet roken is buiten dat het schadelijk is, dat er ruim 70% van de thc verloren gaat.
Met thc-olie verspil je niks en heb je dus een stuk minder van nodig voor hetzelfde effect.
Thc en cbd olie is in mijn inziens het beste medicijn wat er is. Erg jammer dat thc olie nog illegaal is op het moment en dat de farmaceutische industrie wel allemaal troep mag uitdelen... gelukkig is dit erg makkelijk zelf te maken, staat genoeg op google.
Wat is jullie ervaring met thc/cbd olie? Hoor het graag.
Hoop dat ik wat mensen heb kunnen inspireren. Groetjes!
Precies ja, daarom vind ik cannabis ook niet iets dat je langdurig moet gebruiken, behalve als je bijv chronische pijn hebt. Ik heb wel een zeker verwantschap opgemerkt met Salvia, dat is ook een disassotief, een veel sterkere nog. Je leest vaak trip rapporten van mensen die het roken en dan een eeuwigheid moeten doorbrengen als de blauwe aansteker waarmee ze de bong hadden aangestoken.Bedenk je ook, welk goed medicijn/geneesmiddel moet je blijven gebruiken om te functioneren? Het geneest dus niet echt, het onderdrukt alleen maar. Of het dissocieert zoals @Kwatzakottel ook al zei. Wiet/THC zorgt ervoor dat je je van je emoties afsluit, zodat je er geen last van hebt. Maar die emoties zijn niet weg. Als je stopt, komt dat alsnog naar boven. Daarom "moet" je blijven gebruiken, dus: verslaving.
Ja, begrijp me niet verkeerd. Ik heb niet per se iets tegen sporadisch wiet gebruiken, maar de aard van de drug maakt het wel heel gemakkelijk om in dagelijks gebruik te vervallen en in die bubbel te komen waar je het over had. Het brengt je in een gevaarlijke comfort zone, terwijl je eigenlijk juist baat hebt bij je rauwe emoties verwerken.Precies ja, daarom vind ik cannabis ook niet iets dat je langdurig moet gebruiken, behalve als je bijv chronische pijn hebt. Ik heb wel een zeker verwantschap opgemerkt met Salvia, dat is ook een disassotief, een veel sterkere nog. Je leest vaak trip rapporten van mensen die het roken en dan een eeuwigheid moeten doorbrengen als de blauwe aansteker waarmee ze de bong hadden aangestoken.
Ik heb dezelfde mening, ik vind het onbegrijpelijk dat men dit een 'soft drug' noemt, ik vind het juist een van de meest heftige substanties en ook erg lastige verslaving.Ja, begrijp me niet verkeerd. Ik heb niet per se iets tegen sporadisch wiet gebruiken, maar de aard van de drug maakt het wel heel gemakkelijk om in dagelijks gebruik te vervallen en in die bubbel te komen waar je het over had. Het brengt je in een gevaarlijke comfort zone, terwijl je eigenlijk juist baat hebt bij je rauwe emoties verwerken.
Ik heb dezelfde mening, ik vind het onbegrijpelijk dat men dit een 'soft drug' noemt, ik vind het juist een van de meest heftige substanties en ook erg lastige verslaving.
Iedere drug is een harddrug in de juiste handen. Het is maar net hoe goed het middel bij je persoonlijkheid past.
Er zijn zat mensen voor wie een fles cola of een snicker harddrugs zijn.
Ik heb dezelfde mening, ik vind het onbegrijpelijk dat men dit een 'soft drug' noemt, ik vind het juist een van de meest heftige substanties en ook erg lastige verslaving.
Ja dat merk ik helaas ook. Het liefst zeg ik je eerlijk stop ik helemaal met THC maar heb ADD en ben dus super druk in mijn hoofd..Word je op langdurige basis even sloom van, vermoeid, etc... Het gaat er niet om of het gezond is of niet. Het gaat om THC gebruik en daarmee stoppen. Ben nu al 9 weken clean van blowen of thc producten. Kan me niet beter voelen. Energiek, goeie focus, uitgerust,...
Vliegenzwam, 2-5 gram gedroogd, haalt alle ruis uit je hoofd weg. Maar moet je met mate af en toe gebruiken.Ja dat merk ik helaas ook. Het liefst zeg ik je eerlijk stop ik helemaal met THC maar heb ADD en ben dus super druk in mijn hoofd..
Ik gebruik nu alleen voor het slapen THC olie en overdag niks. Toch merk ik dat ik de hele dag ook wel wat sloom ben maar wel rust in mijn hoofd heb.
Heeft er iemand tips hoe ik rust in me koppie kan krijgen zonder THC (en zonder andere medicatie).
Ik ben trouwena net nieuw op het forum! 👋🏼
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."