#1
Kan dit met kleine stukjes hasj?Puur uit pijpje
Kan dit met kleine stukjes hasj?Puur uit pijpje
Kruidentheebladeren. Groentes.Wat voor alternatieven die vrijwel iedereen thuis heeft zijn er hiervoor? (Heb geen zin om nu door de regen langs de winkel te gaan)
Daar heb je zeker gelijk in. Maar voor t geval van wanhoop: groentes? dus gw bijvoorbeeld brocolli etc.Kruidentheebladeren. Groentes.
Maar beter heb je geduld en koop je tabaksvervangers (online) bij de smartshop. Blowen moet wel lekker zijn en geen wanhoop met mijn bovenstaande advies.
Ik heb het gevoel dat ik in een aflevering van bananasplit zit. Deze man kan niet zó dom zijn. "Broccoli roken"...Daar heb je zeker gelijk in. Maar voor t geval van wanhoop: groentes? dus gw bijvoorbeeld brocolli etc.
Puur uit pijpje
Kan wel, maar dat kan behoorlijk op de longen slaan.Kan dit met kleine stukjes hasj?
Er is geen tabaksvervanger. In tabak zit nicotine, wat de enige reden is dat je het tolereerd, de nicotineverslaving. Haal deze stof eruit en je zult erachter komen hoe walgelijk en smerig "tabaksvervangers" werkelijk zijn.tabakvervangers
Ja, ik doe al 30 jaar niet anders. 🙂Kan dit met kleine stukjes hasj?
Daar heb ik geen ervaring mee. Maar wat ik begrepen had, was dat die vervangers meestal een mix zijn van bepaalde kruiden waar geen nicotine in zit.Er is geen tabaksvervanger. In tabak zit nicotine, wat de enige reden is dat je het tolereerd, de nicotineverslaving. Haal deze stof eruit en je zult erachter komen hoe walgelijk en smerig "tabaksvervangers" werkelijk zijn.
Dat klopt. Ik heb er wel ervaring mee. Greengo is er bijvoorbeeld 1. Echt walgelijk. Het ruikt lekker uit het pakje maar zodra je het verbrand is het ronduit smerig.Daar heb ik geen ervaring mee. Maar wat ik begrepen had, was dat die vervangers meestal een mix zijn van bepaalde kruiden waar geen nicotine in zit.
Er is meer dan Greengo. (Heet tegenwoordig Paucho) is inderdaad smerig.Dat klopt. Ik heb er wel ervaring mee. Greengo is er bijvoorbeeld 1. Echt walgelijk. Het ruikt lekker uit het pakje maar zodra je het verbrand is het ronduit smerig.
Greengo heette dat inderdaad.Dat klopt. Ik heb er wel ervaring mee. Greengo is er bijvoorbeeld 1. Echt walgelijk. Het ruikt lekker uit het pakje maar zodra je het verbrand is het ronduit smerig.
CBD dat is wat ik gebruik.Ik probeer een tijd te stoppen met tabak roken, maar zoek een alternatief voor me jointjes. Blow vooral hasj dus pure wordt m niet. Wat voor alternatieven die vrijwel iedereen thuis heeft zijn er hiervoor? (Heb geen zin om nu door de regen langs de winkel te gaan)
Mooi! Wat een bocht dat spul.Dat klopt. Ik heb er wel ervaring mee. Greengo is er bijvoorbeeld 1. Echt walgelijk. Het ruikt lekker uit het pakje maar zodra je het verbrand is het ronduit smerig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."