Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHash melk in de magnetron

Hash melk in de magnetron

37 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#1
smoker41 zei:
djstayla zei:
Zo gister halve grammetje Afghaan gewoon in een vloetje naar binnen gewerkt..Niet normaal meer..draaiend in me bed haha :grin: Was zwaar weg.. :stoned: :grin:
Klik om te vergroten...

heb ik nu ook gedaan en ben er ook zwaar van weg te weg zelf

heb het gisteren avond rond 3 uur snachts naar binnnen gewerkt het is nu bijna 11 u sochtends en ben er nog van weg ma alles lijkt zo raar moet ik me nu zorgen maken ???


help :confused: :stoned:
Klik om te vergroten...

Nee effect houd lang aan :) Gewoon dingen doen die je normaal ook doet... Je doet het om lekker stoned te zijn toch :grin:

0,5gram was voor mij toch net iets teveel..volgende keer 0,3 :)
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ja was even schrik momentje das omdat ik in slaap was gevallen en was even schrikken dat ik nog zo stoned ben ma nu vind ik het echt chill :stoned:


zo lang heb ik nog nooit stoned gezeten :stoned: :hearteyes: :wave:
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#3
:tearsofjoy: :rolleyes: ik zei toch... :grin:
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Opa zei:
:tearsofjoy: :rolleyes: ik zei toch... :grin:
Klik om te vergroten...

zeker een aanrader zo stoned heb ik nog nooit gezten

ingepakt 3 uur snachts en was ongeveer 12 uur later uitgewerkt

en heb 0.5 gram genomen 0.3 de volgende keer

maar komt wel traag op gang
en is het beter dat je een voligge brok slikt of al verbrokkeld zodat het misschien sneller werkt
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#5
smoker41 zei:
Opa zei:
:tearsofjoy: :rolleyes: ik zei toch... :grin:
Klik om te vergroten...

zeker een aanrader zo stoned heb ik nog nooit gezten

ingepakt 3 uur snachts en was ongeveer 12 uur later uitgewerkt

en heb 0.5 gram genomen 0.3 de volgende keer

maar komt wel traag op gang
en is het beter dat je een voligge brok slikt of al verbrokkeld zodat het misschien sneller werkt
Klik om te vergroten...

Volgens mij maakt dat niet zoveel uit..gewoon ruim van te voren eten.. :grin:
0,5gram is voor de weekends..haha zat vandaag op me werk aardig high :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij mij na een half uur, begon t te komen, ongeveer 4 uur later heb je maximaal effect. dan na 10 uur word t weer merkzaam minder. na 15 uur, is het helemaal weg.

Het is inderdaad geschikt om de avond ervoor te drinken. slaap je lekker en word je nog eens lekkerder wakker ook.
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe lang moet de melk in de magnetron ??
Op hoeveel watt?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan je het gewoon opeten? In een vloeitje?
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee omdat de actieve bestanddelen van thc niet geactiveerd worden
Thc moet zich hechten aan dierlijk vet anders verdampt het bij het roken is dat geen probleem omdat alles direct geinhaleerd wordt
Vanaf 70-80 graden wordt thc actief, 180graden is het kookpunt
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#10
the power of placebo
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Im sorry? I don't understand. I don't know what you mean with PLACEBO. :flushed:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Extisi zei:
Im sorry? I don't understand. I don't know what you mean with PLACEBO. :flushed:
Klik om te vergroten...
lol :grin: je kan zo meedoen met lekker slim :beer:
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik wou binnenkort ook hasjmelk gaan maken, maar ik hou niet bepaald van melk :rolleyes:, dus zoek ik een andere oplossing.Het is me niet helemaal duidelijk of dat inslikken als een bommetje nou wel of niet werkte, de een zegt hier dat hij er van 3 tot 11 op gespaced heeft en de ander zegt weer wat anders...
Ik dacht zelf dat de thc pas actief was op een bepaalde temperatuur ofzo, maar hier lees ik weer dat dat een fabeltje is.
Hoe zit het nou? :confused:
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#14
Quoted uit erowid:
http://www.erowid.org/plants/cannabis/cannabis_faq_consumption.shtml

It is a myth that dried marijuana must be heated before being consumed to activate the cannabanoids. Many people find that raw cannabis leaves and buds can be eaten for strong effects without any pre-heating. It is a common belief that heating the cannabis before ingestion increases its potency and cooking extractions using food oils (such as butter or olive oil) are the most common methods for making cannabis-based foods.[Section Edited by Erowid Feb 19, 2002]
Klik om te vergroten...

Ik heb me anders ook wel altijd laten vertellen dat het moet opwarmen...
D
Daniel-slangLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sommigen hasjsoorten zijn bij het persen van de hasj al verwarmd (warm persen) dan kan je het gewoon naar binnenwerken en niks aan de hand (misschien weet diegene achter de toonbank staat in de shop er wat van als je het vraagt), zoals de ice-o-layout kan je niet zomaar naar binnenwerken omdat die koud is geperst, maar al is je hasj warm geperst dan kan het gewoon.
Greetz
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#16
bedankt voor het zoeken
ik ga het nog wel eens proberen, maar voor vanavond heb ik toch maar hasjmelk gemaakt :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ohhhjaaa, hasj melk <3 dat is lang geleden
K
KinderK3taM1neLid
01-01-2024, 00:00
#18
Im ga nu 1.5g assie is de melk mixen kijken hoe het is be benieuwd heb geen tabak toch

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."