#1
smoker41 zei:djstayla zei:Zo gister halve grammetje Afghaan gewoon in een vloetje naar binnen gewerkt..Niet normaal meer..draaiend in me bed hahaWas zwaar weg..
![]()
![]()
heb ik nu ook gedaan en ben er ook zwaar van weg te weg zelf
heb het gisteren avond rond 3 uur snachts naar binnnen gewerkt het is nu bijna 11 u sochtends en ben er nog van weg ma alles lijkt zo raar moet ik me nu zorgen maken ???
help![]()
![]()
Nee effect houd lang aan
0,5gram was voor mij toch net iets teveel..volgende keer 0,3

ik zei toch... 