#1
wel eens om 07:30 de wekker gezet, hasjmelkje gedronken (0,5) weer in bed gaan liggen, sow, dat was me even een lui dagje. de slaap, wakker roes duurde tot 18:00.



loadrunner zei:Ik zou een theelepeltje boter, met een eetlepel melk laten smelten tot ie gaat borrelen. dan een andere beker met melk in de magnetron opwarmen. los de verkruimeldehasj op in het botermelk mixje. laat even staan, en gooi dan de rest van de warme melk erbij. goed roeren.
Ellesdee zei:ja hoor, kan prima in de magnetron.
Neem gewoon volle melk, warm t eerst een beetje op, doe dan de hasj dr in, ff roeren, daarna weer in de magnetron, klaar

Ellesdee zei:loldat is best veel
maar je blowt zeker regelmatig?
ik had aan 0,2gram meer dan genoegmaar ik gebruik bijna nooit wiet/hasj
avondje
:Ploadrunner zei:wel eens om 07:30 de wekker gezet, hasjmelkje gedronken (0,5) weer in bed gaan liggen, sow, dat was me even een lui dagje. de slaap, wakker roes duurde tot 18:00.
djstayla zei:Zo gister halve grammetje Afghaan gewoon in een vloetje naar binnen gewerkt..Niet normaal meer..draaiend in me bed hahaWas zwaar weg..
![]()
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."