Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHash melk in de magnetron

Hash melk in de magnetron

37 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
wel eens om 07:30 de wekker gezet, hasjmelkje gedronken (0,5) weer in bed gaan liggen, sow, dat was me even een lui dagje. de slaap, wakker roes duurde tot 18:00.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat vraag ik me nu dus ook af. Lijkt me wel chill om zo the stonen :hearteyes:
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#3
hoe lang duurde het bij jouw voor het gevoel op kwam???
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe kan dat werken bij sommige mensen hier dan? :confused:
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb een vraag of je ook hash melk kan maken in de magnetron.
Dat ik eerst de hash brokkel in kleine stukken bij de melk gooi, paar minuten in de magnetron..Net zoals je chocolademelk kan opwarmen in de magnetron.

Roeren...todat de stukjes opgelost zijn...anders weer ff minuut in de magnetron, dan weer roeren etc.

En hoe zit het met de geur als je dit doet...Had het laatst gedaan met wiet in een pannetje, maar rook vrij sterk door het huis.. :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat het wel mogelijk is, als het tot een bepaald aantal graden komt?
Precies weet ik het niet, heb het nog nooit gedaan :P
En de geur, ja...wiet heeft misschien wel een sterkere lucht, vind ik dan.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#7
als ik jou was zou ik het stukje dat je door de melk wil gooien gewoon in één keer slikken, geen gore smaak, geen verlies, lekker efficiënt... :) Desnoods vloeitje eromheen en een glas water of lekkere munt-thee er achteraan...
:stoned:

OT: langzaam opwarmen en goed roeren, neem een tefal pannetje, anders zit alles op de bodem ipv in je melk :rolleyes:
ik heb het vroeger met anijs(=echt heel goor), chocolade(=goed te doen maar omslachtig) en gewoon alleen honing (werkt prima...) geprobeerd, maar ik vind hash slikken en koude melk drinken toch lekkerder...
het is btw een fabeltje dat hash/wiet een werkzame temperatuur moet hebben :rolleyes:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou een theelepeltje boter, met een eetlepel melk laten smelten tot ie gaat borrelen. dan een andere beker met melk in de magnetron opwarmen. los de verkruimeldehasj op in het botermelk mixje. laat even staan, en gooi dan de rest van de warme melk erbij. goed roeren.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#9
loadrunner zei:
Ik zou een theelepeltje boter, met een eetlepel melk laten smelten tot ie gaat borrelen. dan een andere beker met melk in de magnetron opwarmen. los de verkruimeldehasj op in het botermelk mixje. laat even staan, en gooi dan de rest van de warme melk erbij. goed roeren.
Klik om te vergroten...


+1 slim! :openmouth:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hee opa.
Volgens mij werkt dat niet. Gewoon slikken. :')
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja hoor, kan prima in de magnetron.

Neem gewoon volle melk, warm t eerst een beetje op, doe dan de hasj dr in, ff roeren, daarna weer in de magnetron, klaar
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ellesdee zei:
ja hoor, kan prima in de magnetron.

Neem gewoon volle melk, warm t eerst een beetje op, doe dan de hasj dr in, ff roeren, daarna weer in de magnetron, klaar
Klik om te vergroten...

Ik heb het paar uur geleden gedaan in de magnetron :grin:
Ben flink high op het moment..kheb ongeveer 0,5gr door de melk gedaan, en van die andere gram twee kleine joints gerookt :stoned: :grin:

Volgende keer ook teste om gewoon in een keer door te slikken, handig voor een lange busreis :stoned:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
lol :grin: dat is best veel
maar je blowt zeker regelmatig?

ik had aan 0,2gram meer dan genoeg :grin: maar ik gebruik bijna nooit wiet/hasj
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ellesdee zei:
lol :grin: dat is best veel
maar je blowt zeker regelmatig?

ik had aan 0,2gram meer dan genoeg :grin: maar ik gebruik bijna nooit wiet/hasj
Klik om te vergroten...

Ja vroeger gewoon een tijd elke dag, maar ben sinds december aan het minderen :) 2/3 blowtjes door de weeks... :rolleyes:

Maar ik lees hier en daar nu dat 0,2 0,3 wel voldoende is :grin:

Achja ben ff een tijdje in hogere sferen :stoned: :hearteyes:
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#15
:hearteyes: Nounounou dames, jullie zitten me gewoon weer even helemaal lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr te maken... :angry: bijna 10 jaar geleden joh, en ik moet nog bijna een week wachten!!! :(
hasjmelk.... hm.... :tearsofjoy:

geniet ervan!!!

@xtc: er is maar één manier om daar dan achter te komen... :wink:

EDIT idd.. .2 voor beginners.., .5 voor een :stoned: avondje :rolleyes: :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
loadrunner zei:
wel eens om 07:30 de wekker gezet, hasjmelkje gedronken (0,5) weer in bed gaan liggen, sow, dat was me even een lui dagje. de slaap, wakker roes duurde tot 18:00.
Klik om te vergroten...

en dat ga ik dus ook proberen als mijn vriendin komend weekeind bij mij blijft slapen
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zo gister halve grammetje Afghaan gewoon in een vloetje naar binnen gewerkt..Niet normaal meer..draaiend in me bed haha :grin: Was zwaar weg.. :stoned: :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
smelt gewoon wat boter, hasj erbij, verwarmen tot gesmolten en bij de melk...en drinken...hoe moeilijk kan het zijn...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
boter is geeneens nodig als je volle melk neemt :wink:
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#20
djstayla zei:
Zo gister halve grammetje Afghaan gewoon in een vloetje naar binnen gewerkt..Niet normaal meer..draaiend in me bed haha :grin: Was zwaar weg.. :stoned: :grin:
Klik om te vergroten...

heb ik nu ook gedaan en ben er ook zwaar van weg te weg zelf

heb het gisteren avond rond 3 uur snachts naar binnnen gewerkt het is nu bijna 11 u sochtends en ben er nog van weg ma alles lijkt zo raar moet ik me nu zorgen maken ???


help :confused: :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."