#1
flakes is zo een beetje wel t beste wat je neus kan gebeuren ![:wink:]()
cunt zei:ik zit wel is naast mijn dealer als hij het in sealtjes doet ..Frisko zei:ik hoor hier allemaal de gram
maar hebben jullie je grammen dan ook al eens daadwerkelijk afgewogen....
1 zuivere gr flakes kost hier ook 60/65€ /gram
Frisko zei:ik hoor hier allemaal de gram
maar hebben jullie je grammen dan ook al eens daadwerkelijk afgewogen....
1 zuivere gr flakes kost hier ook 60/65€ /gram
I know... Jong (24) en onervaren vooral ! :Pmelissa zei:HDA zei:Ik betaalde 50 à 55 € de gram. Ook wel eens in de zak gezet helemaal in 't begin voor 75 €.![]()
![]()
![]()
![]()
melissa zei:Frisko zei:ik hoor hier allemaal de gram
maar hebben jullie je grammen dan ook al eens daadwerkelijk afgewogen....
1 zuivere gr flakes kost hier ook 60/65€ /gram
frisko man ssssssssssstttttttttttttttttttttt![]()
![]()
![]()

ik ben in het begin 1x afgezet, toen moest ik 60 euro betalenHDA zei:I know... Jong (24) en onervaren vooral ! :Pmelissa zei:HDA zei:Ik betaalde 50 à 55 € de gram. Ook wel eens in de zak gezet helemaal in 't begin voor 75 €.![]()
![]()
![]()
![]()
hmmz,afgezet ben ik met sos nooit echt...heb het de 1ste malen niet moeten betalen...cunt zei:ik ben in het begin 1x afgezet, toen moest ik 60 euro betalenHDA zei:I know... Jong (24) en onervaren vooral ! :Pmelissa zei:HDA zei:Ik betaalde 50 à 55 € de gram. Ook wel eens in de zak gezet helemaal in 't begin voor 75 €.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Frisko zei:hmmz,afgezet ben ik met sos nooit echt...heb het de 1ste malen niet moeten betalen...cunt zei:ik ben in het begin 1x afgezet, toen moest ik 60 euro betalenHDA zei:I know... Jong (24) en onervaren vooral ! :Pmelissa zei:HDA zei:Ik betaalde 50 à 55 € de gram. Ook wel eens in de zak gezet helemaal in 't begin voor 75 €.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DarkScope zei:hoelang doe je met een gram? hoeveel normale lijntjes? en ze werken ongeveer 30-45 min?
ligt er ma net aan hoe je zelf bent...en hoe je word met der tijd!!!DarkScope zei:hoelang doe je met een gram? hoeveel normale lijntjes? en ze werken ongeveer 30-45 min?
Frisko zei:ligt er ma net aan hoe je zelf bent...en hoe je word met der tijd!!!DarkScope zei:hoelang doe je met een gram? hoeveel normale lijntjes? en ze werken ongeveer 30-45 min?
eerst deden we ook 3 kwartier tot een uur met 1 lijn van 4 a 5cm...
maar met den tijd werden de lijnen alsmaar groter,en kwamen zel telkens korten na elkaar(20/30min max)
ik deed uit 1 echte gr een lijn of 10 en uit die 0.8 grammetjes 7 a 8 lijn(tjes)![]()

hmmmz,deed ik op ut laatste ook ja,meer als 0.1 als 1ste lijnmelissa zei:Frisko zei:ligt er ma net aan hoe je zelf bent...en hoe je word met der tijd!!!DarkScope zei:hoelang doe je met een gram? hoeveel normale lijntjes? en ze werken ongeveer 30-45 min?
eerst deden we ook 3 kwartier tot een uur met 1 lijn van 4 a 5cm...
maar met den tijd werden de lijnen alsmaar groter,en kwamen zel telkens korten na elkaar(20/30min max)
ik deed uit 1 echte gr een lijn of 10 en uit die 0.8 grammetjes 7 a 8 lijn(tjes)![]()
0,1 gram de lijn is idd wel standaard ja![]()
tis alleen jammer dat t ffect steeds korter word.....
vroeger zoop ik er flink bij,dan kon je de tijd nog overbruggen......
nu ik er niet meer bij drink voel ik veel beter waneer hij is uitgewerkt...
mijn mannetje legt zeker wel een 0,2 als eerste snuif......blehhhhhhhhhhhh
onder t motto grote stappen snel thuis![]()
![]()
de eerste is wel t lekkerst...............maar dat gaat me net ff iets te ver![]()
normaal is het op zijn minst w8ten tot het einde van de maand he kerelFrisko zei:hmmmz,deed ik op ut laatste ook ja,meer als 0.1 als 1ste lijnmelissa zei:Frisko zei:ligt er ma net aan hoe je zelf bent...en hoe je word met der tijd!!!DarkScope zei:hoelang doe je met een gram? hoeveel normale lijntjes? en ze werken ongeveer 30-45 min?
eerst deden we ook 3 kwartier tot een uur met 1 lijn van 4 a 5cm...
maar met den tijd werden de lijnen alsmaar groter,en kwamen zel telkens korten na elkaar(20/30min max)
ik deed uit 1 echte gr een lijn of 10 en uit die 0.8 grammetjes 7 a 8 lijn(tjes)![]()
0,1 gram de lijn is idd wel standaard ja![]()
tis alleen jammer dat t ffect steeds korter word.....
vroeger zoop ik er flink bij,dan kon je de tijd nog overbruggen......
nu ik er niet meer bij drink voel ik veel beter waneer hij is uitgewerkt...
mijn mannetje legt zeker wel een 0,2 als eerste snuif......blehhhhhhhhhhhh
onder t motto grote stappen snel thuis![]()
![]()
de eerste is wel t lekkerst...............maar dat gaat me net ff iets te ver![]()
1ste is idd altijd de beste![]()
brrrr,ik wil dit weekend miss ook nog eens zondigen![]()
![]()
ofwel wachten tot eind vd maand...![]()
Frisko zei:normaal wel ja![]()
![]()
maia zien wel,wie weet tegen het weekend zie ik er weer vanaf zoals vorige week :P![]()
melissa zei:Frisko zei:normaal wel ja![]()
![]()
maia zien wel,wie weet tegen het weekend zie ik er weer vanaf zoals vorige week :P![]()
maar t word niet meer dan een halfje![]()

doopie zei:melissa zei:Frisko zei:normaal wel ja![]()
![]()
maia zien wel,wie weet tegen het weekend zie ik er weer vanaf zoals vorige week :P![]()
maar t word niet meer dan een halfje![]()
dat zeg ik ook altijd alleen het lukt me nooit![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."