Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPrijzen cocaine?

Prijzen cocaine?

41 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
d
dutchpeteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ga maar even op MSN denk ik met Deranged.... coke wordt mij te duur!

Laterz. DP :sunglasses:
r
rdam24Lid
01-01-2024, 00:00
#2
tsja, zijn allemaal wel leuke prijzen maar dan nog, het gaat om kwaliteit, ik kan ook aan pillen komen van €2 maar die zijn stukken kutter dan de wat duurdere.
Zelfde met coke, is leuk dat je ergens goedkoper dan €50 kan krijgen maar dan nog.
De coke die ik krijg komt regelrecht uit colombia van een colombiaanse familie in nederland.
Kilootje kost me dan tussen de €25000 en €30000 vind ik zelf niet slecht.
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#3
ukipuki zei:
Ik betaal per gram 50 euro, als ik meer ga afnemen bij hem bv per 100 gram wat wel eens gebeurt dan betaal ik nog maar 30 euro per gram.

Sos is wel leuk alleen spijtig dat het best wat kost he...
Klik om te vergroten...
klopt het was 50euro per gram ik kocht 50gram en kreeg ze aan 35euro per gram en was 70/30 coke en supermix
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#4
rdam24 zei:
tsja, zijn allemaal wel leuke prijzen maar dan nog, het gaat om kwaliteit, ik kan ook aan pillen komen van €2 maar die zijn stukken kutter dan de wat duurdere.
Zelfde met coke, is leuk dat je ergens goedkoper dan €50 kan krijgen maar dan nog.
De coke die ik krijg komt regelrecht uit colombia van een colombiaanse familie in nederland.
Kilootje kost me dan tussen de €25000 en €30000 vind ik zelf niet slecht.
Klik om te vergroten...

ik vind 30 euro per kilo afname nog aardig wat..

aangezien je die prijzen ook al bij 50 gram kan krijgen..
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
JewCookie zei:
rdam24 zei:
tsja, zijn allemaal wel leuke prijzen maar dan nog, het gaat om kwaliteit, ik kan ook aan pillen komen van €2 maar die zijn stukken kutter dan de wat duurdere.
Zelfde met coke, is leuk dat je ergens goedkoper dan €50 kan krijgen maar dan nog.
De coke die ik krijg komt regelrecht uit colombia van een colombiaanse familie in nederland.
Kilootje kost me dan tussen de €25000 en €30000 vind ik zelf niet slecht.
Klik om te vergroten...

ik vind 30 euro per kilo afname nog aardig wat..

aangezien je die prijzen ook al bij 50 gram kan krijgen..
Klik om te vergroten...
idd heel wat...
ik betaalde 33€ de gram voor 25 gr flakes...tel zelf maar!!! :)
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#6
t kost hiero 20 euro voor een halfje :grin: en een hele 40 en 1.5 gr voor 50 :grin:


opvallend goedkoop hier zo te horen :beer: :beer:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: GENAAIT WORDEN???

BASE22 zei:
JE WORD NIET GENAAID MAAR IK KAN HET WEL GOEDKOPER KRIJGEN
EN DAN SCHEELT ER NIETS AAN DE KWALITEIT.
IK HEB ZELFS TE HOREN GEKREGEN DAT DE SPEED EN PILLEN DIE IK KRIJG BETER ZIJN DAN DIE VAN ANDERE.
DIE WORDEN GETEST DOOR EEN KENNIS DIE IN EEN LABORATORIUM WERKT. NATUURLIJK ZIJN PILLEN EN SPEED NIET GOED.
MAAR ALS JE HET TOCH WILT MOET JE WEL GOEDE SHIT HEBBEN EN SPEED IS ALTIJD GOEDKOPER DAN COKE.
HIER IN UTRECHT BETAAL JE ONGEVEER
10 EURO VOOR EEN GRAM SPEED
17,50 VOOR EEN HALVE GR COKE
35 EURO VOOR EEN HELE GR COKE
7,50 VOOR EEN PIL (BLAUWE 160MG)(TONNETJE)

DE PRIJZEN VERSCHILLEN NATUURLIJK .
MAAR IK GING EENS MET EEN STEL VRIENDEN KORT,
EN DAARBIJ KWAM ER NOG EEN MEISJE MEE DIE OOK WAT GING GEBRUIKEN. OMDAT HET ZO STERK SPUL WAS WAARSCHUWDE IK HAAR
MAAR ZIJ ZEI DAT HET WEL MEE ZOU VALLEN, OMDAT ZE AL ZOVEEL HAD GEBRUIKT. ZODRA ZE HET EERSTE LIJNTJE NAM, VAN ONGEVEER
1,5 CM GROOT EN 0.5 BREED WAS ZE AL HELMAAL KORT, TERWIJL ALS ZE IETS VAN HAAR EIGEN DEALER HAD GEBRUIKT HAD ZE NOG VEEL MEER MOETEN GEBRUIKEN.

DAT BEDOEL IK MAAR MET DIE SHIT.

HET BELANGRIJKSTE IS ALTIJD EEN GOEDE DEALER TE VINDEN
DUS PRIJS MOET GOED ZIJN !!!
EN KWALITEIT OOK!!!
Klik om te vergroten...
7,50 voor een pilletje met 160 mg :grin:
Keb hier pillen liggen getest op 140 mg betaal ik €1,25 voor (wel grote afname maar goed) verkoop ze voor €2
Pep kost hier max. 5 euro
coke voor halve 20 voor hele 40
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bof jij even.
m
maxtcLid
01-01-2024, 00:00
#9
20 euries de gram :mrgreen: :mrgreen:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#10
40-50 euro de gram...

veeeeeeeeeel te duur dus.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#11
zommes zei:
40-50 euro de gram...

veeeeeeeeeel te duur dus.
Klik om te vergroten...

40 euro op de korenmarkt met lekker veel mix :wink: :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
***Puppy*** zei:
Ja dat zijn normale prijZen:wink: Soms heb je mazzel dat je het voor 40 kan krijgen maar dan is meestal de kwaliteit ook een stuk minder.

Dat je het met Pep vergelijkt is verkeerd. Het is een heel ander soort drugs en echt niet te vergelijken met elkaar. Pep is voor de armere onder ons en coke is echt voor de rijken. Kijk maar eens naar showbiz land. Daar is de helft ook verslaaft aan coke en niet aan de pep:wink:

:wave:
Klik om te vergroten...

Ik gebruik geen van beiden maar eerlijk gezegd denk ik dat je als coke gebruiker gewoon stom bent als je 50 euries betaald! Als je dan toch rijk bent en aan de coke, dan heb je genoeg geld om de juiste mensen te pakken te krijgen om het voor VEEEEEEEEEEL goedkoper te krijgen...

Lijkt mij hoor :confused:

Wil gebruik van speed niet goedpraten, maar die prijs valt tenminste hoe dan ook mee... Wie betaald er nou weer 50 euro voor een paar uurtjes plezier? :confused:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
***Puppy*** zei:
Ja dat zijn normale prijZen:wink: Soms heb je mazzel dat je het voor 40 kan krijgen maar dan is meestal de kwaliteit ook een stuk minder.

Dat je het met Pep vergelijkt is verkeerd. Het is een heel ander soort drugs en echt niet te vergelijken met elkaar. Pep is voor de armere onder ons en coke is echt voor de rijken. Kijk maar eens naar showbiz land. Daar is de helft ook verslaaft aan coke en niet aan de pep:wink:

:wave:
Klik om te vergroten...
Jij praat poep. Speed is voor de echte onder ons.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deranged zei:
***Puppy*** zei:
Ja dat zijn normale prijZen:wink: Soms heb je mazzel dat je het voor 40 kan krijgen maar dan is meestal de kwaliteit ook een stuk minder.

Dat je het met Pep vergelijkt is verkeerd. Het is een heel ander soort drugs en echt niet te vergelijken met elkaar. Pep is voor de armere onder ons en coke is echt voor de rijken. Kijk maar eens naar showbiz land. Daar is de helft ook verslaaft aan coke en niet aan de pep:wink:

:wave:
Klik om te vergroten...
Jij praat poep. Speed is voor de echte onder ons.
Klik om te vergroten...

Bij deze trek ik mijn laatste post in :grin:
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#15
coke is voor de rijken speed is voor de armoezaaiers
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#16
fc zei:
coke is voor de rijken speed is voor de armoezaaiers
Klik om te vergroten...
of: coke is voor de mensen die denken/willen dat ze rijk zijn, en die denken dat ze met het snitzen van coke een soort status verwerven
terwijl speed voor de "echte" rijken is, die wel zo slim zijn om te beseffen dat ze hun geld niet aan de coke moeten verkwisten...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychedelic_Fairytale zei:
fc zei:
coke is voor de rijken speed is voor de armoezaaiers
Klik om te vergroten...
of: coke is voor de mensen die denken/willen dat ze rijk zijn, en die denken dat ze met het snitzen van coke een soort status verwerven
terwijl speed voor de "echte" rijken is, die wel zo slim zijn om te beseffen dat ze hun geld niet aan de coke moeten verkwisten...
Klik om te vergroten...

tsja voor iedereen die meer dan 30 euro per gram betaald voor coke lijkt me dit nogal al logica :) (of nee, juist niet, want die zijn blind :grin: )

word is wakker!
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deranged zei:
***Puppy*** zei:
Ja dat zijn normale prijZen:wink: Soms heb je mazzel dat je het voor 40 kan krijgen maar dan is meestal de kwaliteit ook een stuk minder.

Dat je het met Pep vergelijkt is verkeerd. Het is een heel ander soort drugs en echt niet te vergelijken met elkaar. Pep is voor de armere onder ons en coke is echt voor de rijken. Kijk maar eens naar showbiz land. Daar is de helft ook verslaaft aan coke en niet aan de pep:wink:

:wave:
Klik om te vergroten...
Jij praat poep. Speed is voor de echte onder ons.
Klik om te vergroten...

whaha ik zou t niet weten ik heb t nooit geprobeerd :rolleyes:
maar ik vraag me wel af waarom iedereen hier dan aan de sos is....
mijn mannetje is ook ooit met speed begonnen........toen hij 17 was..
zoals iedereen hier uit ons vriendengroepje(echt waar iedereen)
maar nu ze ouder zijn en waarschijnlijk een redelijk goede baan hebben allemaal,zit iedereen hier alleen nog maar aan de sos....
ik zal ze toch is vragen waarom dat dan is :wink:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#19
melissa zei:
Deranged zei:
***Puppy*** zei:
Ja dat zijn normale prijZen:wink: Soms heb je mazzel dat je het voor 40 kan krijgen maar dan is meestal de kwaliteit ook een stuk minder.

Dat je het met Pep vergelijkt is verkeerd. Het is een heel ander soort drugs en echt niet te vergelijken met elkaar. Pep is voor de armere onder ons en coke is echt voor de rijken. Kijk maar eens naar showbiz land. Daar is de helft ook verslaaft aan coke en niet aan de pep:wink:

:wave:
Klik om te vergroten...
Jij praat poep. Speed is voor de echte onder ons.
Klik om te vergroten...

whaha ik zou t niet weten ik heb t nooit geprobeerd :rolleyes:
maar ik vraag me wel af waarom iedereen hier dan aan de sos is....
mijn mannetje is ook ooit met speed begonnen........toen hij 17 was..
zoals iedereen hier uit ons vriendengroepje(echt waar iedereen)
maar nu ze ouder zijn en waarschijnlijk een redelijk goede baan hebben allemaal,zit iedereen hier alleen nog maar aan de sos....
ik zal ze toch is vragen waarom dat dan is :wink:
Klik om te vergroten...

Ik denk omdat sos op de langere termijn veel verslavender is (geestelijk gezien). Bovendien kun je prima werken en sociaal blijven onder sos, uitzonderingen daargelaten. Met speed op gaan werken kan bijvoorbeeld ook wel, maar dat trek je niet lang volgens mij.
d
dutchpeteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hier is de coke 50,00 euro per gram. Kwaliteit is wel oke!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."