#1
Deranged zei:Verreweg de ergste soort, kan ik me behoorlijk aan ergeren.
De onwetendheid, het enthousiasme...
"Jij maakt het nog wel mee, jongen"
"Dit is nog niets, wacht maar over een tijdje is het heeeel anders"
"Neee, jij bent nog maar een beginner, ik neem deze lijn wel"
"Je moet nog veel leren over sos"
Paar willekeurige quotes waar ik me dood aan kan ergeren. Ervaren dopegebruikers die door denken te hebben wat de drug precies is en zich daarom verheven voelen. Laat me toch lekker genieten en onwetend zijn, wat fukt het jou nou hoe de 'beginners' doen. We zijn allemaal begonnen toch??
