Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe onlangs bekeerde cokegebruiker

De onlangs bekeerde cokegebruiker

57 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deranged zei:
Doseren is bij speed zeker voor een beginner die coke gewend is gewoon niet te doen. Dus het is niet uit te sluiten dat je uiteindelijk gaat ''freaken'', dat kun je ook wel omschrijven als ''te lijp'' zijn. Misschien is het ook geen goed idee om het op deze manier te gaan gebruiken?
Klik om te vergroten...

ik weet er alles van,maar ik krijg zoveel positieve reacties over speed als chrash dieet.......
en ik heb natuurlijk ook de resultaten gezien :grin:
ik moet gewoon 7 winter kilo"s heel snel kwijt
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
maar het verbrand wel je reserves.. duurt wel iets langer voor je die weer terug hebt..
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#3
JewCookie zei:
melissa zei:
1 bommetje per dag en gewoon slapen en veel drinken dat moet toch wel te doen zijn hoop ik.......
ik ga er ook bij sapvasten,detoxen eigenlijk.......
ik weet alleen niet of die combinatie echt geschikt is :confused:
ik ga volgende week beginnen,als de vakantie voorbij is
Klik om te vergroten...

als ik jou was zou ik het in de vakantie proberen.. mja als je er van plan bij bent om te drinken moet je zowizo kunnen slapen.
Klik om te vergroten...

ik bedoel veel water :wink:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Mja ik zou het niet aanraden om zo te gebruiken, er moeten toch wel betere alternatieven zijn? Speed onderdrukt het hongergevoel maar zodra je stopt met gebruiken komt deze gewoon weer terug. Ik geloof dus niet dat het echt gaat werken op deze manier. :wave:
Klik om te vergroten...

whahaha een beetje meer vertrouwen he in mij en pep :wave: :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mja veel succes dan maar en hopelijk wil die snelle een beetje meewerken. Je weet het maar nooit wat ie gaat doen, ook zal hij zeker bij de eerste keer niet veel van je over laten de volgende dag. :smoke:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
2 weken elke dag speed, moet er niet aan denken eigenlijk. :P
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
melissa zei:
JewCookie zei:
melissa zei:
1 bommetje per dag en gewoon slapen en veel drinken dat moet toch wel te doen zijn hoop ik.......
ik ga er ook bij sapvasten,detoxen eigenlijk.......
ik weet alleen niet of die combinatie echt geschikt is :confused:
ik ga volgende week beginnen,als de vakantie voorbij is
Klik om te vergroten...

als ik jou was zou ik het in de vakantie proberen.. mja als je er van plan bij bent om te drinken moet je zowizo kunnen slapen.
Klik om te vergroten...

ik bedoel veel water :wink:
Klik om te vergroten...

nja dan denk ik dat het alleen de eerste paar dagen wat moeilijk zou kunnen zijn om te slapen..

ik zou wel proberen na die 2 weken weer wat slaap in te halen..:P
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
2 weken elke dag speed, moet er niet aan denken eigenlijk. :P
Klik om te vergroten...

ligt eraan hoeveel... 2 weken stuiteren neu idd niet.. maar 2 weken een btje dat je alleen beter kan leren en afvalt.. njoah.. :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
JewCookie zei:
Deranged zei:
2 weken elke dag speed, moet er niet aan denken eigenlijk. :P
Klik om te vergroten...

ligt eraan hoeveel... 2 weken stuiteren neu idd niet.. maar 2 weken een btje dat je alleen beter kan leren en afvalt.. njoah.. :P
Klik om te vergroten...

Kzit al 6 weken aan een stuk op de pep en het is zalig!! Aleeh, soms begin ik wat te wankelen op mn benen, en te draaien in mn hoofd, maar kben al 10 kilo kwijt en een massas goed rapport op school dusjah... :mrgreen: :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe verzin je zoiets? Levensmoe?
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#11
JewCookie zei:
melissa zei:
JewCookie zei:
melissa zei:
1 bommetje per dag en gewoon slapen en veel drinken dat moet toch wel te doen zijn hoop ik.......
ik ga er ook bij sapvasten,detoxen eigenlijk.......
ik weet alleen niet of die combinatie echt geschikt is :confused:
ik ga volgende week beginnen,als de vakantie voorbij is
Klik om te vergroten...

als ik jou was zou ik het in de vakantie proberen.. mja als je er van plan bij bent om te drinken moet je zowizo kunnen slapen.
Klik om te vergroten...

ik bedoel veel water :wink:
Klik om te vergroten...

nja dan denk ik dat het alleen de eerste paar dagen wat moeilijk zou kunnen zijn om te slapen..

ik denk dat ik eerst langs de huisarts ga voor slaaptabletten :rolleyes:
dan moet t wel lukken toch......
en ik verwacht niet veel van de speed eigenlijk wil ik helemaal niks voelen dat zou t allerbeste zijn......
wil gewoon twee weken vasten,en mijn honger onderdrukken en toch acief blijven al is t maar kunstmatig :(
en als t me toch bevalt en t lukt me om te slapen met slaaptabletten wie weet bekeer ik dan ook nog wel net als deranged....... :P
en idd ik hou echt wel rekening met de klap na die twee weken......
maar als t gewerkt heeft,en ik kan weer strakke truitjes dragen deze zomer dan neem ik die ellende er maar bij :rolleyes:

ik zou wel proberen na die 2 weken weer wat slaap in te halen..:P
Klik om te vergroten...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged zei:
Hoe verzin je zoiets? Levensmoe?
Klik om te vergroten...

Hoe bedoel je?? Levensmoe?? :confused:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kzit al 6 weken aan een stuk op de pep en het is zalig!! Aleeh, soms begin ik wat te wankelen op mn benen, en te draaien in mn hoofd, maar kben al 10 kilo kwijt en een massas goed rapport op school dusjah... :mrgreen: :wink:[/quote]

dan zijt ge echt zeer goed bezig
en die kilos die ge kwijt zijt die komen ook zeer zeker weer terug van het moment dat je er mee stopt
als stoppen je nog lukt tenminste
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
schranziewanzie zei:
Kzit al 6 weken aan een stuk op de pep en het is zalig!! Aleeh, soms begin ik wat te wankelen op mn benen, en te draaien in mn hoofd, maar kben al 10 kilo kwijt en een massas goed rapport op school dusjah... :mrgreen: :wink:
Klik om te vergroten...

dan zijt ge echt zeer goed bezig
en die kilos die ge kwijt zijt die komen ook zeer zeker weer terug van het moment dat je er mee stopt
als stoppen je nog lukt tenminste[/quote]

Kweet dak nie goed bezig ben :flushed:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Kzit al 6 weken aan een stuk op de pep en het is zalig!! Aleeh, soms begin ik wat te wankelen op mn benen, en te draaien in mn hoofd, maar kben al 10 kilo kwijt en een massas goed rapport op school dusjah... :mrgreen: :wink:
Klik om te vergroten...

dan zijt ge echt zeer goed bezig
en die kilos die ge kwijt zijt die komen ook zeer zeker weer terug van het moment dat je er mee stopt
als stoppen je nog lukt tenminste
Klik om te vergroten...

Kweet dak nie goed bezig ben :flushed:[/quote]

jah ge doet natuurlijk wa ge wilt
maar iedere dag gebruiken is gewoon nie echt verantwoord
maar ja wie ben ik voor daar over te oordelen
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Kzit al 6 weken aan een stuk op de pep en het is zalig!! Aleeh, soms begin ik wat te wankelen op mn benen, en te draaien in mn hoofd, maar kben al 10 kilo kwijt en een massas goed rapport op school dusjah... :mrgreen: :wink:
Klik om te vergroten...

dan zijt ge echt zeer goed bezig
en die kilos die ge kwijt zijt die komen ook zeer zeker weer terug van het moment dat je er mee stopt
als stoppen je nog lukt tenminste
Klik om te vergroten...

Kweet dak nie goed bezig ben :flushed:
Klik om te vergroten...

jah ge doet natuurlijk wa ge wilt
maar iedere dag gebruiken is gewoon nie echt verantwoord
maar ja wie ben ik voor daar over te oordelen[/quote]

Jij bent een wijs gebruiker :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Kzit al 6 weken aan een stuk op de pep en het is zalig!! Aleeh, soms begin ik wat te wankelen op mn benen, en te draaien in mn hoofd, maar kben al 10 kilo kwijt en een massas goed rapport op school dusjah... :mrgreen: :wink:
Klik om te vergroten...

dan zijt ge echt zeer goed bezig
en die kilos die ge kwijt zijt die komen ook zeer zeker weer terug van het moment dat je er mee stopt
als stoppen je nog lukt tenminste
Klik om te vergroten...

Kweet dak nie goed bezig ben :flushed:
Klik om te vergroten...

jah ge doet natuurlijk wa ge wilt
maar iedere dag gebruiken is gewoon nie echt verantwoord
maar ja wie ben ik voor daar over te oordelen
Klik om te vergroten...

Jij bent een wijs gebruiker :wink:[/quote]

ja en nog even en ben een badass junkie
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat is gewoon ontzettend dom en onverschillig gedrag. Als je speed dagelijks gebruikt en er ook op werkt etc dan ga je er echt naar leven en zal je uiteindelijk deze dingen zonder speed niet meer uit kunnen voeren. Dit is de zwaarste vorm van speed verslaving maar wel een waar iemand met zn eigen stomme kop voor kiest, je maakt het jezelf er echt niet makkelijker op uiteindelijk. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."