#1
Sorry voor m'n taalgebruik, maar ik moet het ff kwijt..
Het is ook maar op één persoon gericht.
Die weet het wel...
"de witte motor"?? hahahaha das één grote mind fuck...
"de witte sloper" das de waarheid, maar die wil je niet onder ogen zien.
Die is te hard voor je... eigenlijk heb ik medelijden met je.. je bent niks meer dan een egoistische, arrogante, opgefokte, slappeling die ook nog eens niet te vertrouwen is..
En toch blijf ik om je geven..
Maar niet voor degene die je bent geworden, want die is nog geen knip voor de ogen waard.. Stumperd..
Hoop dat je voortaan iedere morgen, wat zeg ik, middag met dat irritant knagende gevoel wakker wordt..
Precies.... je geweten.
Ga maar goed door zo, des te eerder kan ik stoppen met mezelf om jou druk te maken.
Het is ook maar op één persoon gericht.
Die weet het wel...
"de witte motor"?? hahahaha das één grote mind fuck...
"de witte sloper" das de waarheid, maar die wil je niet onder ogen zien.
Die is te hard voor je... eigenlijk heb ik medelijden met je.. je bent niks meer dan een egoistische, arrogante, opgefokte, slappeling die ook nog eens niet te vertrouwen is..
En toch blijf ik om je geven..
Maar niet voor degene die je bent geworden, want die is nog geen knip voor de ogen waard.. Stumperd..
Hoop dat je voortaan iedere morgen, wat zeg ik, middag met dat irritant knagende gevoel wakker wordt..
Precies.... je geweten.
Ga maar goed door zo, des te eerder kan ik stoppen met mezelf om jou druk te maken.
Doe maar.