Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFokkin' kut coke..... tis je toch gelukt.... Verdomme !!!

Fokkin' kut coke..... tis je toch gelukt.... Verdomme !!!

16 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PeoplesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sorry voor m'n taalgebruik, maar ik moet het ff kwijt..
Het is ook maar op één persoon gericht.
Die weet het wel...

"de witte motor"?? hahahaha das één grote mind fuck...
"de witte sloper" das de waarheid, maar die wil je niet onder ogen zien.
Die is te hard voor je... eigenlijk heb ik medelijden met je.. je bent niks meer dan een egoistische, arrogante, opgefokte, slappeling die ook nog eens niet te vertrouwen is..
En toch blijf ik om je geven..
Maar niet voor degene die je bent geworden, want die is nog geen knip voor de ogen waard.. Stumperd..
Hoop dat je voortaan iedere morgen, wat zeg ik, middag met dat irritant knagende gevoel wakker wordt..
Precies.... je geweten.
Ga maar goed door zo, des te eerder kan ik stoppen met mezelf om jou druk te maken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Biertje?
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lana zei:
Biertje?
Klik om te vergroten...

:mrgreen:

ontopic: ik weet natuurlijk niet hoe & wat, maar sterkte. blijkbaar geeft iemand waar jij veel om geeft iets meer om de coke dan om jou. en dat sucks.
v
verdrietjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Fokkin' kut coke..... tis je toch gelukt.... Verdomme

Peoples zei:
Sorry voor m'n taalgebruik, maar ik moet het ff kwijt..
Het is ook maar op één persoon gericht.
Die weet het wel...

"de witte motor"?? hahahaha das één grote mind fuck...
"de witte sloper" das de waarheid, maar die wil je niet onder ogen zien.
Die is te hard voor je... eigenlijk heb ik medelijden met je.. je bent niks meer dan een egoistische, arrogante, opgefokte, slappeling die ook nog eens niet te vertrouwen is..
En toch blijf ik om je geven..
Maar niet voor degene die je bent geworden, want die is nog geen knip voor de ogen waard.. Stumperd..
Hoop dat je voortaan iedere morgen, wat zeg ik, middag met dat irritant knagende gevoel wakker wordt..
Precies.... je geweten.
Ga maar goed door zo, des te eerder kan ik stoppen met mezelf om jou druk te maken.
Klik om te vergroten...

dit zijn de juiste woorden ........weet wat je voel
sterkte...
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
cocaine verslaving wordt vaak onderschat
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lana zei:
Biertje?
Klik om te vergroten...

:beer: Doe maar.
P
PeoplesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik moet mn woorden terugnemen...

Vriendschap is gelukkig toch sterker gebleken dan wat dan ook.
Het gaat niet makkelijk worden sis... maar mijn steun heb je.
Onvoorwaardelijk.
Friends for life... !!!
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Peoples zei:
Ik moet mn woorden terugnemen...

Vriendschap is gelukkig toch sterker gebleken dan wat dan ook.
Het gaat niet makkelijk worden sis... maar mijn steun heb je.
Onvoorwaardelijk.
Friends for life... !!!
Klik om te vergroten...
ik ben blij voor je dat het goed gaat komen
K
KruimelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja maar deze slappeling is nu wel clean, dus wat zeg je daarvan, en uit zichzelf ook nog, is dat even knap he... :openmouth:
K
KruimelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je van een verslaving af bent, stellen sommige mensen je nog steeds daar als een zware verslaafde, vind ik persoonlijk zonde en dat mensen vragen hebt over coke vind ik ook prima, maar ze moeten dan niet over andere mensen gaan schrijven, ik vind dat die er geen flikker mee te maken hebben....Zoiets heet privacy..!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
:smoke:
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
yellowmoon zei:
cocaine verslaving wordt vaak onderschat
Klik om te vergroten...

Mee eens. In begin denk je van *Ach, hier raak ik niet verslaafd aan. het doet men niets.. maar voor je het weet fokt het met je mind.. en ben je verder weg dan je denkt.. Niet bij iedreen is da zow.. maar meeste wel.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#13
t zal voor mij altijd spelen.....
ik kan een tijdje stoppen maar glij toch weer terug op een gegeven moment.....
dan stop ik weer,en dan gebruik ik weer......
t jojo effect......
de drang zal voor mijn voorlopig wel blijven,zolang t maar 2 keer in de maand is ofzo.....
en t mijn gezondheid niet beinvloed......leg ik me er maar bij neer....
des te meer ik mijn best doe om te stoppen,des te meer ik erna verlang
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#14
voor melissa

beste melissa,
het spijt me oprecht als ik wat zwaar of filosofisch overkom, maar ik wou jou (en anderen die willen stoppen) heel graag hetvolgende zeggen:
coke kan enkel gestopt worden door échte liefde. Helaas weet ik waar ik over praat. Als er iemand tegen je zegt: Ik hou van jou, wat er ook gebeurt, wat er ook gebeurd is, dan kan je deze shit vaarwel zeggen. Coke is de duivel, de ultieme viijand. Enkel de liefde is sterker...Gelukkig
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zelfs liefde wordt verdoofd door cocaine...

helaas
M
MindtravelLid
01-01-2024, 00:00
#16
je moet cocaine onder controle hebben..
cocaine moet jou niet onder controle hebben..
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: voor melissa

Anonymous zei:
coke kan enkel gestopt worden door échte liefde. Helaas weet ik waar ik over praat. Als er iemand tegen je zegt: Ik hou van jou, wat er ook gebeurt, wat er ook gebeurd is, dan kan je deze shit vaarwel zeggen. Coke is de duivel, de ultieme viijand. Enkel de liefde is sterker...Gelukkig
Klik om te vergroten...


Het zal wel heel goed bedoeld zijn maar ik krijg hier toch het gevoel dat er een religieus sausje overheen zit.
Maar goed...er schijnen mensen te zijn die met religie weten te stoppen met drugs.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."