Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Toen ik nog gebruikte, kon ik ook gewoon slapen, het is net wat je vriend zegt, het zit tussen je oren, als je steeds maar denkt ik kan niet slapen, ik kan niet slapen dan kan je ook niet slapen en blijf dan ook van de temazepam, of serresta's of diazipam af, want voor je het weet ben je er aan verslaafd, kan het namelijk weten, is geen pretje als een zombie door het leven te gaan....."
"En je moet zo wie zo geen middelen met middelen gaan gebruiken dat heeft al helemaal geen enkele zin, krijg je wisselwerkingen van, kan ook geen pretje zijn..."
"Ja maar deze slappeling is nu wel clean, dus wat zeg je daarvan, en uit zichzelf ook nog, is dat even knap he..."
"Als je van een verslaving af bent, stellen sommige mensen je nog steeds daar als een zware verslaafde, vind ik persoonlijk zonde en dat mensen vragen hebt over coke vind ik ook prima, maar ze moeten dan niet over andere mensen gaan schrijven, ik vind dat die er geen flikker mee te maken hebben....Zoiets heet privacy..!!!!!!!!!!"