Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsI Know.. het zoveelste 'zeik-verhaal' over coke...

I Know.. het zoveelste 'zeik-verhaal' over coke...

158 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nezir zei:
okido.. hoeveel waarschuwingen kan je krijgen trouwens?

word je betaald als moderator?
Klik om te vergroten...

ja meer dan 1 ijsje per dag , en dit is dus echt je laatste waarschuwing your pushing it brother!!

voor meer info over mijn geweldige baan hier stuur maar een persoonlijk bericht of maak een topic aan bij ONZIN
bij Onzin mag je alles posten maar hier niet :wink:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
liv23 zei:
mag ik dan alleen nog vragen hoe ik dat kan doen prive berichtje??
Klik om te vergroten...
onder iemand zijn post staat MSN PB en nog wat...
PB is persoonlijk bericht!!
l
liv23Lid
01-01-2024, 00:00
#3
oke dan ty!!geen last meer van mij nu!!
zoeffff weg!!!
D
Don CasanovaLid
01-01-2024, 00:00
#4
interessante verhaal over coke:

7gram ineenkeer ---> ziekenhuis 1 week operatie

after 5 weeks: raad's:.. :grin:

kom ik hem eerste keer tegen met 5 andere vrienden op een vrijdagavond waarbij hij weer aan de sos was.. en de andere 4 voor de lol 3-6 xtc pillen genomen midden in de stad vol stilte..
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nezir zei:
kom ik hem eerste keer tegen met 5 andere vrienden op een vrijdagavond waarbij hij weer aan de sos was.. en de andere 4 voor de lol 3-6 xtc pillen genomen midden in de stad vol stilte..
Klik om te vergroten...

Wat ongelofelijk doelloos. Eigenlijk net zo doelloos als elke dag blowen, maar toch, dit is een treetje hoger.
D
Don CasanovaLid
01-01-2024, 00:00
#6
EXACTLY.. !!.. IK WAS GEWOON GESCHOKT..

wat ik zelf daar deed was zorgen voor een doorgedraaide vriend van mij, hij was helemaal weg van de MDMA, los van god, nadat we 10 minuten in de guchi club gefeest hadden..

damn!.. dat ik zulke jongens ook nog tegenkom.. was wel lachen.. ze hebben ook gedeeltelijk voor mijn vriend gezorgd.. goede kerels..

alleen doelloos :(.. dat is wel minder <-- achja, voor die jonge kereles komt dat nog wel dat ze ff bijkomen en wakker worden.. dat geloof ik best, als ze maar van de coke afblijven

zij vonden ons wel vet, omdat wij naar de vwo gaan, 1tje werkt en studeert (MBO) diegene die aan de sos was, ander werkt en voetbalt, de rest waren kinderen rond de 15, 16..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
coke is kut
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@Liv23,

Ik reageerde op je verhaal,dus geheel on topic.
En ik val je al helemaal niet aan,of wil je soms ontkennen dat jouw drugs gebruik niet dom was?

Ik gaf alleen aan dat ik het dus heel dom van jou en je vriend vind om een drugs als speed te nemen terwijl je de mogelijke effecten er niet eens van kent..En er dan mensen mee lastig gaat vallen o.a. ambulance personeel.En ook jou liegen en bedriegen bracht ik ter sprake...ben je nou echt zo laf om een drugs als coke daarvoor de schuld te geven?

Er zijn zoveel verhalen van mensen die lopen te zeiken over coke...
ff een voorbeeldje...van nog zo'n stereotypeverhaal..

Het begon met een lijntje en toen elke dag zelfs op zijn werk,naderhand is ie alles kwijt geraakt...huis geld...vrouw..kinderen...

Of doordat ze eerst snoven ineens spontaan crack gaan roken....

Sorry hoor maar dat doen ze allemaal zelf...

En in dat opvanghuis hoef ik niet te komen kijken ik vind ze namelijk eerlijk gezegd domme sloebers die mij belastingcenten kosten.

Muv van mensen die een trauma hebben meegemaakt en geen zin in het leven meer hebben maar te schijterig zijn voor zelfmoord..Dat deze mensen naar verslavende verdovende drugs grijpen kan ik me enigzins voorstellen,deze vind ik alleen zielig.

De rest heeft op een bewuste dag een gore spuit in ze arm gedrukt of een base pipe gelight,en op die dag dus de keuze gemaakt om in deze maatschappij niet meer normaal te funktioneren en zo mij tot last te zijn.

@Melissa

Ik gebruik idd al meer dan 10 jaar gecontroleerd coke etc..en iiriteer me idd aan dat mensen soms zo onnozel met drugs omgaan en deze dan ook nog de schuld gaan geven.Dit brengt namelijk de gewone <op zijn tijd> gebruikers in diskrediet dus dat heeft niks te maken met mijn 2 maandelijkse coke gebruik dat ik geirriteerd reageer.. :wink:
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#9
liv23 zei:
dat hoop ik niet voor hem want heeft die nog lange weg tegaan met ze coke!en als je daarom ook nog ander mensen er mee lastig valt betekend dat dat hij stoer denkt tezijn!mensen komen hier om hun hart teluchten
als ze dat niet kunnen zijn ze helemaal te einde raad!
Klik om te vergroten...

Allereerst komen mensen hier om over drugs te discusieren en niet om te lopen zeiken over hun eigen domme drugs gebruik.

Dat mag wel maar dan moet je niet gaan huilen als er iemand met ervaring er een andere visie over heeft.

Bovendien staat deze ook nog in een Coke forum,waar dus ook mensen zijn die deze drugs wel lekker vinden en ermee om kunnen gaan.

En ik ben jaren ouder en wijzer dan dat jij bent meisje.zeker wat betreft drugsgebruik.. :mrgreen:

En tot slot als ik zo eens je signature lees vraag ik me af wat jij hier komt doen op een >drugsforum< iedereen van de drugs af proberen te helpen?

:mrgreen: Succes!
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
On topic:

Coke is kut.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: voorspelbaar kort maar krachtig antwoord :wave:
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#11
melissa zei:
Deranged zei:
On topic:

Coke is kut.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: voorspelbaar kort maar krachtig antwoord :wave:
Klik om te vergroten...

Maar hij klopt niet...het is..

Coke kan kut zijn...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Coke is kut maar kan leuk zijn. :smoke:
D
Don CasanovaLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik weet niet wat lekkerder is: kut of coke

ik denk dat ik 't al weet maar ik moet het nog 'n keer uitproberen :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zou toch voor de kut gaan.
D
Don CasanovaLid
01-01-2024, 00:00
#15
maar ga je ook voor de kut?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Coke is lul, ik ga voor de kut. :sunglasses:
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Deranged zei:
Coke is lul, ik ga voor de kut. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Coke op je lul en dan voor de kut zal je bedoelen..
D
Don CasanovaLid
01-01-2024, 00:00
#18
hahahahahaha HIHI :grin:
D
Don CasanovaLid
01-01-2024, 00:00
#19
je weet toch.. pijper = altijd een vrouw, in my world

anyway.. tenxx bro :mrgreen: heb meteen verandert

gebruik wel zuigster, schoonmaakster, royale onderhoudster.. als synoniemen de volgende keren indien van toepassing
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
In dat geval ga ik toch maar gewoon voor de neus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."