Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsI Know.. het zoveelste 'zeik-verhaal' over coke...

I Know.. het zoveelste 'zeik-verhaal' over coke...

158 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Frisko zei:
Deranged zei:
Ik mis de ronding.
Klik om te vergroten...
ik ook :openmouth: :openmouth:
maar toch geen lelijke :P
Klik om te vergroten...

Ik meen dat deze mooie bil in werkelijkheid toch ook wel wat ronder is... HEt ligt aan de avator (of hoe schreef je dat ook al weer:P)
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb de eerste kont gemist, kan die nog een keer terug? Anders is het oneerlijk.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
SpacingBen zei:
Frisko zei:
Deranged zei:
Ik mis de ronding.
Klik om te vergroten...
ik ook :openmouth: :openmouth:
maar toch geen lelijke :P
Klik om te vergroten...

Ik meen dat deze mooie bil in werkelijkheid toch ook wel wat ronder is... HEt ligt aan de avator (of hoe schreef je dat ook al weer:P)
Klik om te vergroten...

Avatar :wink:
!
!!!!! * Baby_PhaTLid
01-01-2024, 00:00
#4
yepss i did.. maar nie voor jou.. wil m ook wel weer terugzetten hoor als jij je dr fijner door voelt.. :openmouth: k maak zelf wel uit wat ik als avater gebruik,gaat jou geen hol aan .. :grin:
!
!!!!! * Baby_PhaTLid
01-01-2024, 00:00
#5
als ik mijn kont als avater wil gebruiken doe ik dat .. en het interesseert me nie wie dr wat van vindt.. als het je nie aanstaat,dan kijk je maar de andere kant op!! :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Whahaha :mrgreen:
!
!!!!! * Baby_PhaTLid
01-01-2024, 00:00
#7
SpacingBen..

vertel over die goede vriendin van je.. Is ze lang bij hem gebleven dan terwijl ze dat wist en hoe ging zij dr mee om dan?
F
FlasherLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als hij je écht graag ziet dan put hij daar wel kracht uit om te stoppen, doet'ie dat niet dan weet je genoeg denk ik...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
!!!!! * Baby_PhaT zei:
SpacingBen..

vertel over die goede vriendin van je.. Is ze lang bij hem gebleven dan terwijl ze dat wist en hoe ging zij dr mee om dan?
Klik om te vergroten...

Ja, ze heeft het lang ''volgehouden'' met hem vind ik..

Ze praatte er veel over, dan weer klagen, en dan weer vol vertrouwen..

Hoe dan ook, ik denk dat er verder genoeg adviezen gegeven zijn :)

Is hij er echt voor je, of doet hij alsof?!

Wil hij echt stoppen, of hou houdt hij je voor de gek?

Jij moet erachter komen..
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#10
!!!!! * Baby_PhaT zei:
SpacingBen..

vertel over die goede vriendin van je.. Is ze lang bij hem gebleven dan terwijl ze dat wist en hoe ging zij dr mee om dan?
Klik om te vergroten...

Je moet iemand nemen zoals je hem ontmoet,als een jongen jou ontmoet en hij is gek op je maar hij heeft ook zijn ding met zijn kameraden bv sos gebruik moet je niet denken dat jij hem kan veranderen....

Hij zal mischien in het begin wat eromheen lullen en ontkennen om bij je te zijn en ze ding te krijgen..maar dat begint snel te vervelen..

Terzijnertijd wordt jou gemekker lastig en gezeik en vervelend voor hem.

Als hij afentoe in het weekend zijn ding doet,mag dit dus geen probleem zijn en is dat zijn uitlaatklep met vrienden...Laat hem zo is ie...klaar...

Als hij dit ook door de weeks doet en geen baan heeft en shit,moet je zelf eens na gaan denken met wie je te maken hebt
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
damn,jongens...topic begint wel een beetje heel veel af te dwalen van ut onderwerp hé!!!!

mijn bijdrage :

Coke is rotte nest en toch koop ik het elke keer weer!!!,ik dacht dat ik er geen probs mee had,maar toch blijkt sos een gevoelige plek te zijn... :( :( :(
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#12
-----
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
!!!!! * Baby_PhaT zei:
yepss i did.. maar nie voor jou.. wil m ook wel weer terugzetten hoor als jij je dr fijner door voelt.. :openmouth: k maak zelf wel uit wat ik als avater gebruik,gaat jou geen hol aan .. :grin:
Klik om te vergroten...

lol... *insert catfight noises here*
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Allereerst: !!!!! * Baby_PhaT:, je avatar :hearteyes:
Verder: Als je met m verder wilt zul je zijn coke-gebruik moeten accepteren, zelfs als hij er niks aandoet! Uit de tekst heb ik kunnen lezen dat hij echt een probleem heeft. Zelfs als hij heel graag zou willen stoppen zal dat echt niet makkelijk zijn. Als je niet kan leven met het drugsgebruik, dan moet je er een punt achter zetten.

Eerlijk gezegd denk ik niet dat hij snel zal stoppen, zoals je aangeeft komt er van zijn kant uit helemaal geen afford om het ook maar enigszins aan te pakken. Bovendien denk ik eerder dat hij jullie zegt dat hij gaat stoppen, omdat jullie druk op m uitoefenen. Sowieso zal hij jou ook niet kwijt willen, maar je kan niet van hem verwachten dat hij voor jou gaat stoppen met drugs.

Er is maar 1 manier om te stoppen met drugs en dat is als je er 100% helemaal zelf achter staat, want anders zal de verleiding geregeld te groot blijken te zijn. Bovendien zal hij het je kwalijk gaan nemen als het uitgaat en hij heeft dan alleen voor jou niet gebruikt!!

Vergis je niet in de kracht van drugs, als stoppen zo simpel was waren al dit soort fora, afkickklinieken, eeuwige discussies ed helemaal niet nodig geweest.

Maar goed, mijn mening is dat je mss maar beter ermee kan stoppen voordat jij er te veel door beïnvloed word (op je eigen sociale zelf dus)

Veel succes :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mac... zei:
Allereerst: !!!!! * Baby_PhaT:, je avatar :hearteyes:
Verder: Als je met m verder wilt zul je zijn coke-gebruik moeten accepteren, zelfs als hij er niks aandoet! Uit de tekst heb ik kunnen lezen dat hij echt een probleem heeft. Zelfs als hij heel graag zou willen stoppen zal dat echt niet makkelijk zijn. Als je niet kan leven met het drugsgebruik, dan moet je er een punt achter zetten.

Eerlijk gezegd denk ik niet dat hij snel zal stoppen, zoals je aangeeft komt er van zijn kant uit helemaal geen afford om het ook maar enigszins aan te pakken. Bovendien denk ik eerder dat hij jullie zegt dat hij gaat stoppen, omdat jullie druk op m uitoefenen. Sowieso zal hij jou ook niet kwijt willen, maar je kan niet van hem verwachten dat hij voor jou gaat stoppen met drugs.

Er is maar 1 manier om te stoppen met drugs en dat is als je er 100% helemaal zelf achter staat, want anders zal de verleiding geregeld te groot blijken te zijn. Bovendien zal hij het je kwalijk gaan nemen als het uitgaat en hij heeft dan alleen voor jou niet gebruikt!!

Vergis je niet in de kracht van drugs, als stoppen zo simpel was waren al dit soort fora, afkickklinieken, eeuwige discussies ed helemaal niet nodig geweest.

Maar goed, mijn mening is dat je mss maar beter ermee kan stoppen voordat jij er te veel door beïnvloed word (op je eigen sociale zelf dus)

Veel succes :)
Klik om te vergroten...

Denk dat je aan deze post genoeg hebt om een goede beslissing te maken :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik wil ook de eerste avatar nog eens zien ( nu mis ik de helft van de topic :()

maaar ontopic:

Heb je eigenlijk een idee hoeveel hoe snuift? Als het maar 1 keer per maand is ofzo zie ik er niet echt een probleem in (alhoewel coke al een gevaarlijk, nutteloos en verslavend goedje is) alhoewel ik je bezorgdheid zeker wel begrijp.

Als je hem echter graag ziet zou ik hem zeker nu nog niet dumpen, want dan gaat hij wss nog meer snuiven.. Dan moet je natuurlijk wel een duidelijke regel opzetten dat hij niet meer snuift.. Woon je met hem samen of niet, zo niet kan hij daar wel makkelijk in liegen :(

Ik zou dus eisen dat hij eerlijk is over zijn gebruik, kvind het veel erger dat hij coke gebruikt en erover liegt dan dat hij coke gebruikt en eerlijk is en iets aan zijn verslaving wil doen

dus ja, blijft hij liegen, zou ik hem mss toch dumpen
veel sterkte nog en hopelijk komt het goed
:wave:
!
!!!!! * Baby_PhaTLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mr 187.. ik vind dat je dr wel heel makkelijk over praat.. Ik denk nie dat je weet hoe erg het voor die ander is als je 8 maanden lang besodemietert word door je eigen vriend die dr over liegt dat ie gebruikt..
Tuurlijk neem ik de persoon met wie ik heb,zoals hij is.. Ik wil hem nie veranderen. Dat is het ook niet.. het gaat mij dr om dat je je kan aanpassen in je relatie, en als je tegen je eigen vrienden en familie en vriendin gaat liegen over die kut coke.. dan vind ik dat je ver heen bent..maar dan is het nog makkelijker gezegd dan gedaan om een relatie daarom te verbreken..



JELLER: bedankt voor je reactie.. Ik wil hem zeker niet dumpen, wil gewoon dat hij ziet dat hij een probleem heeft en dr wat aan doet.. Nu is dr missch nix aan de hand als we uitgaan,maar over een maandje misschi weer wel!
Een tijd geleden zijn we met vrienden van een vriendin van mij uitgeweest,hij had die gozers nog nooit gezien.. en zelfs via hun heeft hij coke geregeld achter mijn rug om.. Via die vriendin ben ik dr dus achter gekomen dat hij nog aan die zooi zat.. Hij deed het nie elke dag (voodat we wat hadden wel, toen dealde hij dr zelfs in en gebruijte hij elke dag..totdat zn ex en ouders dr achter kwamen en toen moest ie wel stoppen).. maar hij deed het wel een paar keer in de maand..

Nu doet hij het al nie meer sinds dat ik erachter ben gekomen,dat weet ik zeker..omdat we al die tijd bijna nie uit zijn geweest.. maar 2x ofzo..

Hij woont nog wel thuis, ik woon op mezelf.. we zien elkaar wel elke dag..

Weet je .. ik wil hem dolgraag vertrouwen, wil gewoon hem kunnen laten gaan en staan waar hij wil zonder dat ik zo wantrouwig ben..het vreet ech aan me.. Kben gewoon ech bang dat ik strax weer mijn best doe om hem te vertrouwen, en dat ik dr dan weer achter kom dat ie heeft gelogen..
!
!!!!! * Baby_PhaTLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tis ook zo dat het erger is dat ie het achter je rug om doet en dus nix zegt.. kheb veel liever dat ALS hij dr dan zin in heeft dat ie dat tegen me zegt, zodat k dr vanaf weet dat het missch kan gebeuren..

Maar k kan het wer meer waarderen dat hij het eerlijk tegen me zegt.. Het enige wat k wil,is dat hij wat aan zn probleem doet, en dr nie voor wegloopt.. als hij dr mee doorgaat raakt hij alles kwijt wat hem lief is..

z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maar je denkt dus dat hij het alleen doet als hij uitgaat? Dan valt het inderdaad wel mee.. Maar hoe weet je zeker dat hij het niet doet als hij ergens anders is?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zal niet een heel verhaal op gaan hangen..

Het lijkt er op alsof jij je afhankelijk voelt ten opzichte van je vriend?! Erg jammer, want beter zet je een punt achter deze relatie..

Een goeie vriendin van me is jarenlang aan het lijntje gehouden door een cokesnuiverd, en je wil niet weten hoe ze er nu aan toe is..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."