Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke of speed? (klachten)

Coke of speed? (klachten)

9 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Harklachten die dagen aanhouden?

Dan heb je duidelijk een probleem, ook al zou het met speed versneden zijn.

Ik zou inderdaad even langs de huisarts gaan.
b
blackmindedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo, ik gebruik nog niet zo lang maar twijfel of mijn coke niet teveel met speed versneden is. Het is niet helemaal wit, maar licht cremekleurig. Het is ook best hard, moet het snijden enzo. Daarbij heb ik vreemde klachten, als ik gesnoven heb krijg ik pijn in mijn linkerarm en soms op mijn borst. Die pijn houdt soms dagen aan, soort spierpijn lijkt het. Het verminderd wel met de dagen. Is dit normaal? Komt het vaker voor?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pijn in je linker arm en borst duiden op hart klachten. Waarom breng je het niet gewoon naar de testservice?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
En als je dat doet, ga dan meteen ff bij de huisarts langs, wat het is echt niet normaal dat je dat soort klachten krijgt van het gebruik van drugs, dan is er mogenlijk nog wel meer aan de hand.
f
flosh2Lid
01-01-2024, 00:00
#5
blackminded zei:
Hallo, ik gebruik nog niet zo lang maar twijfel of mijn coke niet teveel met speed versneden is. Het is niet helemaal wit, maar licht cremekleurig. Het is ook best hard, moet het snijden enzo. Daarbij heb ik vreemde klachten, als ik gesnoven heb krijg ik pijn in mijn linkerarm en soms op mijn borst. Die pijn houdt soms dagen aan, soort spierpijn lijkt het. Het verminderd wel met de dagen. Is dit normaal? Komt het vaker voor?
Klik om te vergroten...

dit zijn waarschijnlijk hartklachten, deze kun je zowel van coke als van speed krijgen, je kunt het laten controleren die drugs, maar als je er zo snel last van hebt zou ik maar eens na gaan vragen bij de dokter of alles wel zo oke is bij je, je hart , longen, enz. als je snuift moet je niet vergeten dat deze je maag, longen en hersenen in gaan!!!! de poeder heb ik het over. (via het bloed komt het daarna overal)
succes
m
malaizaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Of je stopt.....
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die klachten kunnen ook heel goed inderdaad spierklachten zijn. Door de drugs spannen de spieren extra aan en dan kunnen ze dagenlang pijnlijk zijn.

Op drugsinfoteam.nl vind je veel van die vragen, bijvoorbeeld:

Vraag
hey, ik heb 2 maand geleden een stoot uitgestoken met speed, ben erdoor naar tspoed moeten gaan. de eerste 3 weken ging het omdat ik pillekes moest nemen, maar nu is het al 2 weken dat ik moeilijk kan ademen en pijn heb aan mijn hart. Ben al 2 keer naar spoed geweest, maar zij zeggen dat dat niet erg is en schrijven mij steeds maar pillekes op. Wat moet ik doen, en is die pijn ni gevaarlijk. Ben nu gestopt met alles, zelfs alcohol, juist roken doe ik nog
antwoord
Je code was: speed
Beste vraagsteller, Dit is een reactie van overmatig speedgebruik. Jouw spieren zijn door de speed steeds maar weer aangespannen. Hierdoor raakt de regeling van hun normale spierspanning stuk en zullen die aangedane spieren zich onafhankelijk van je bewegingen aan blijven spannen. Dat geeft pijnklachten. Vooral in de borstspieren, nek en schouderspieren. Het neemt best veel tijd in beslag voordat de spierregulatie weer in balans is. Tot die tijd zul jij pijnklachten blijven krijgen. Jouw enige troost is, dat het inderdaad geen ernstige aandoening is. Hulpmiddelen om het leed te verzachten : Warme/hete douche of bad Medicijnen met een antiflogistische werking zoals Diclofenac en Ibuprofen. Spierontspannende oefeningen (in overleg met fysiotherapeut) Met vriendelijke groet, Roelof de Wit, verslavingsarts.
Klik om te vergroten...
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#8
100% hartklachten bij een hartaanval heeft iemand vaan pijn op de borst en linkerschouder/arm
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#9
reggae-weedjunk zei:
100% hartklachten bij een hartaanval heeft iemand vaan pijn op de borst en linkerschouder/arm
Klik om te vergroten...


100 %??????? :confused: bekijk je reactie boven!
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou even mijn hart laten checken,is zo gebeurd,en dan ben jezelf meer gerust.Want het kan ook gewoon spierpijn zijn.Maar dit soort klachten zijn te belangrijk om er luchtjes over te stappen. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."