Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke, hoe het heftigst?

Coke, hoe het heftigst?

44 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psilo zei:
Coke en alcohol vormt een metaboliet (omzetting door de lever) dat juist sterker euphorisch werkt. Het is helaas ook schadelijker voor je hart.
Klik om te vergroten...
cocaethyleen geloof ik hé?
ben ook van mening dat die twee elkaar versterkn, qua roes dan toch
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Saivy zei:
wausie91 zei:
pak een sgaret haa de filter er uit haal een beetjevn de watten van de filter ver af en stop het grootste deel er weer in haaal nu een flink deel van de tabak uit de sigaret door er et je vingers aan te draaien zorg dat de tbak er overal los in zit gooi nu een paar sleutelpunten coke in de sigaret lik de sigaret een beetje nat zodat ie minder snel brand zorg uiteraard dat de sigaret niet scheurt steek de sigaret op en hou de rook zo lan mogelijk in neem snel achter elkaar trekjes zo merk je het effect behoorlijk suc6 :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Waar heb jij leren typen? :confused:
Klik om te vergroten...

ja sorry ik zat in de paze op school en het moest even snel snel
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
wausie91 zei:
Saivy zei:
wausie91 zei:
pak een sgaret haa de filter er uit haal een beetjevn de watten van de filter ver af en stop het grootste deel er weer in haaal nu een flink deel van de tabak uit de sigaret door er et je vingers aan te draaien zorg dat de tbak er overal los in zit gooi nu een paar sleutelpunten coke in de sigaret lik de sigaret een beetje nat zodat ie minder snel brand zorg uiteraard dat de sigaret niet scheurt steek de sigaret op en hou de rook zo lan mogelijk in neem snel achter elkaar trekjes zo merk je het effect behoorlijk suc6 :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Waar heb jij leren typen? :confused:
Klik om te vergroten...

ja sorry ik zat in de paze op school en het moest even snel snel
Klik om te vergroten...
:beer: in de pauze bedoel je :wink:
c
carps4everLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Is dat een grap, alcohol dempt het.
Klik om te vergroten...

idd en dan gaat dat smaakje nog eens weg ook

k drink hooguit 1 slok drinken om men droge bek kwijt te zijn :P

nee niet drinken nadat je coke is uitgewerkt is alleen maar zonde van je coke
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#5
idd, maar zo denkt niet iedereen :)
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#6
spuiten is denk ik heftigst
:wave:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Icequeen zei:
spuiten is denk ik heftigst
:wave:
Klik om te vergroten...

geen ervaring mee,maar klinkt wel logisch ja :wink:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
^de rush die schijnt dan nogal heftig te zijn, maar het efect duurd ook minder lang :wink:
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#9
volgens mij nemen weinig coke als bommetje...ik ken echt niemand die dat heeft gedaan...zal wel niet zo heftig werken, want anders was het veel gebruikelijker!

:wave:
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#10
het is een hele rare rush, ik vind er zelf niks aan. en inderdaad het duurt ook niet lang.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
ma kd8 bommetje pep kan, dus wrm bommetje coke niet?. Maar is gwn snuifcoke wel te basen of hoe dat heet?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
DarkScope zei:
ma kd8 bommetje pep kan, dus wrm bommetje coke niet?. Maar is gwn snuifcoke wel te basen of hoe dat heet?
Klik om te vergroten...

Als jou dealer gewoon pure coke levert wel.. Anders zou je het even moeten uitkoken.

Maar ik raad basen sowieso af.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelic_Fairytale zei:
iemand die z'n neus kapot heeft gesnoven maar toch nog wil genieten van een lekker beetje coke...
Klik om te vergroten...

Iemand die ze neus kapot heeft kan niet meer genieten van coke,het is snuifen of niet.. :wave:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#14
in aluminium is chinezen denk ik
basen is in een pijpje
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
owzo ja was k ook niet van plan, alleen bommetje miss wel. iemand ervaring daarmee, zou tog moeten kunnen of is dat heel raar?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
DarkScope zei:
owzo ja was k ook niet van plan, alleen bommetje miss wel. iemand ervaring daarmee, zou tog moeten kunnen of is dat heel raar?
Klik om te vergroten...

Het kan vast wel, lijkt mij alleen vrij zonde. Je krijgt er namelijk geen rush van ofzo, ik vraag me af of ik er uberhaupt iets van zal merken.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
ow en basen krijg je daar een rush van?en daarmee bedoel ik gewone snuifsos in een joint? want basen is tog met alumiumfolie maar dat doe ik niet. ?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
uhm ja crack, ben niet van plan om zelf crack te maken van mn snuifcoke. Dus tis snuiven of bommetje...
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychonaut1976 zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
iemand die z'n neus kapot heeft gesnoven maar toch nog wil genieten van een lekker beetje coke...
Klik om te vergroten...

Iemand die ze neus kapot heeft kan niet meer genieten van coke,het is snuifen of niet.. :wave:
Klik om te vergroten...
haha ja tuurlijk, maar een echte die-harder zal altijd wel een andere manier willen vinden :) ...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#20
uhm, iemand antwoord op mijn vraag. Bommetje is dat heftiger of niet?,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."