#1
Ik deed altijd de wc doortrekken als ik snoof in openbare wc's.
xtc vind ik anders ook zéér oppervlakkig hoor.; hele avond in dezelfde stemming, en iedereen begint er ook redelijk van te lullen alleen op een domme, maar wel aardige manierTeQ zei:Met coke pas je gewoon tussen de dronkenlappen tussen het uitgaan, alleen ben je kraakhelder, maar je kunt wel met ze meelullen en echt diep zal het allemaal ook niet gaan. Coke is een beetje een oppervlakkige drug die vooral op je ego gericht is vind ik.
coke werkt toch veel korterNezir zei:I prefer coke, ten eerste omdat ik xtc nep vind, ten tweede omdat het zo kort werkt
xtc is meer voor gabbers
Jeller zei:xtc vind ik anders ook zéér oppervlakkig hoor.; hele avond in dezelfde stemming, en iedereen begint er ook redelijk van te lullen alleen op een domme, maar wel aardige manier
vind xtc niet zo speciaal dus, maar eerder handig
Nezir zei:I prefer coke, ten eerste omdat ik xtc nep vind, ten tweede omdat het zo kort werkt
xtc is meer voor gabbers

Nezir zei:I prefer coke, ten eerste omdat ik xtc nep vind, ten tweede omdat het zo kort werkt
xtc is meer voor gabbers

wat zijn mdma-kristallen ???? Ik gebruik veel coke, maar heb teveel problemen met de neus en zou graag overstappen naar iets dat goedkoper is en me ook happy maaktPsychedelic_Fairytale zei:pff als ik jou was zou ik niet met coke beginnen
ik vind dat het z'n prijs niet waard is en het is ook nog eens verslavend...
hou het maar bij een pilletje af en toe of wat mdma-kristallen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."