#1
Kim zei:Het is niet de drugs die hem funnest zijn voord e jeugd het is de hele jeugd die tegenwoordig maar steeds vrijer is. In mijn tijd op zijn 15de toen wist ik niet eens wat drugs waren, dus wel degelijk dat de jeugd aan t verleoderen is.
Dus jij bent één van die jongeren die "zo vrij" is?
Basen doe je toch niet vanaf je kleutertijd.
Toen je 15 jaar was wist je dus niet wat drugs waren, maar toen je dus volwassen werd ging je verloederen door drugs te nemen? Je hebt voldoende berichten achtergelaten om te laten zien dat je veel moeite hebt met drugs (lees: basen). Uit je reactie blijkt dus blijkbaar dat je dit niet in je "jeugd" hebt ondernomen?
Verloederen van de jeugd is een standpunt voor mensen die zich ouder en wijzer achten dan later-geborenen. Jonge mensen maken nou eenmaal dezelfde basale fouten als wij deden in onze jeugd, alleen dan in een ander jasje....al je dat jasje niet meer gaat snappen dan word je pas echt oud.
Drugs zijn gewoon een risico voor je gezondheid, of je nu rookt, of je nu bungee jumped, je lever naar de tering zuipt, of dat je gewoon onveilig neukt. Allemaal risico's, ieder die één van deze deze risico's nog nooit genomen heeft zul je waarschijnlijk niet op dit forum vinden.
Maar dat is alleen maar mijn gedachte he