Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsChinezen, Hoe ??

Chinezen, Hoe ??

30 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heftig idd.

Tot nu toe iets wat ik nog nooit heb gedaan. Ook sterk afgeraden door veel mensen die ik spreek.
t
thrillseekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Knap van je Kim dat je het hier zo heftig neerzet. Je hebt het over dat men hier geen tips moet plaatsen over het gebruik an sich, maar dope gebruiken is nog steeds ieders eigen verantwoordelijkheid en schuld. Niemand zet een pistool op je hoofd en ieder mens met een beetje hersens weet dat het verboden is bij de wet omdat het levens kan verwoesten (overigens ben ik voor legalisering van alle dope om andere redenen, maar dat terzijde).
Dit soort forums zijn er voor de voorlichting en de waarschuwingen. Elk rationeel denkend mens is nieuwsgierig en sommige mensen (waaronder ook ikzelf) gebruiken af en toe het één en ander en dan is het handig als je weet hoe je veilig etc. moet gebruiken!!

Groetz
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Uiteindelijk zijn we allemaal begonnen om 'het eens te proberen', of door onze nieuwsgierigheid. Ik vind vele van de verhalen hier op DF een betere voorlichting dan dat op de meeste scholen gegeven word. Zo'n verhaal van Kim schrikt meer af dan 'drugs are bad mmmkay'.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad een heftig verhaal. Ik snap nu helemaal waarom je het iedereen zou afraden.
Toch geef ik thrillseeker wel gelijk, ik ben zo'n zelfde iemand die af en toe het een en ander gebruikt. En of iedereen het nu afraad of niet die nieuwsgierigheid ernaar blijft toch wel, als ik het dan probeer kan ik uitzoeken hoe het precies werkt en het in 1 keer goed doen of eerst geld verspillen met foute manieren en dan uiteindelijk toch hetzelfde resultaat bereiken. Wat alleen maar zorgt voor meer routine in het halen van crack enz (ik haal al bijna nooit iets)
Ik heb hier alleen voldoende voor 2 hitjes, dat gaat binnenkort gebeuren. Als het dan helemaal te gek blijkt te zijn, wat het waarschijnlijk wel zal zijn. Is dat des te meer reden voor mij om niet meer te halen. Maar dan ben ik de ervaring rijker en tevreden :) heb ik dat ook weer gehad.

Mischien dom en af te raden, gebeuren zal het.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het gewoon dom om t te gebruiken. Het begint met 1 x maar je ziet zoveel mesne die er in afglijden. Het is niet gelijk raak maar je wil wel gelijk meer. Mensen die het doen zijn dom echt dom.
e
el_colombianoLid
01-01-2024, 00:00
#6
thrillseeker zei:
@ Kim: nog dommer is om mensen te veroordelen zonder de achtergronden te kennen... Luisteren is een metdhodiek die gebruikers liever zien, want gebruikt wordt er toch....
Klik om te vergroten...

maar tog blijft het dom
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#7
el_colombiano zei:
thrillseeker zei:
@ Kim: nog dommer is om mensen te veroordelen zonder de achtergronden te kennen... Luisteren is een metdhodiek die gebruikers liever zien, want gebruikt wordt er toch....
Klik om te vergroten...

maar tog blijft het dom
Klik om te vergroten...

inderdaad
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind, als je chineest, gaat er teveel in rook op en is het effect ook niet optimaal, op een droge strot na.
Zonde van je coke.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Niemand :confused:
t
thrillseekerLid
01-01-2024, 00:00
#10
@ Kim: nog dommer is om mensen te veroordelen zonder de achtergronden te kennen... Luisteren is een metdhodiek die gebruikers liever zien, want gebruikt wordt er toch....
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heftig, verhaal Kim!

Ik hoop, dat je ooit de kracht zult hebben om ermee te stoppen.
Ik heb het ooit aangeboden gekregen, maar geweigerd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."