#1
denk niet dat op zoiets echt een houdbaarheidsdatum staat :P :P moet ut natuurlijik geen jaren laten liggen hé... 



maxtc zei:oke bedankt man ik had het nog van oud en nieuw dus ja
maar het zal dit weekend vast wel op gaan hoor![]()
Japi-10 zei:Dan koop bv. 20 gram.
Daar wil ik een jaar mee doen..
Zo iets..![]()
Maar iemand antwoord op mijn vragen nog :P
Weednator zei:Japi-10 zei:Dan koop bv. 20 gram.
Daar wil ik een jaar mee doen..
Zo iets..![]()
Maar iemand antwoord op mijn vragen nog :P
Zal wel sneller op zijn dan 1 jaar. Als je zo'n grote hoeveelheid thuis hebt liggen , heb je sneller de neiging om het te gaan gebruiken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."