Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsafkick?

afkick?

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
e
elfje76Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wanneer mijn gram op is begin ik na anderhalf uur écht op de muren te kruipen van zenuwachtigheid, gespannenheid, echt niet uit te houden vd angst...en dan helpt zelfs valium niet veel.
De meesten vertellen da ze geen afkick hebben, de gelukzakken, maar zijn er hier die da verschijnsel kennen en weten wat je ermee moet doen?
Eenvriend vertelde me dat ik dan melk moest drinken want dat breekt alles af zegt ie, volgens mij is dit toch wel echt bullshit hé?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zucht... Er is niets tegen te doen. Slaappil nemen en gaan slapen. Niet wakker blijven en meer halen. Een geldklopperijis het dan.
e
elfje76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
probleem is dat ik al evenveel slaapmiddelen moet gebruiken om een paard mee plat te krijgen vooraleer ik de slaap kan vatten,
dus ik wees nu slim en ga 3 uur laten tss mijn laatste lijntje en slapen.
En is die afkick niet heviger naarmate je sneller op elkaar gebruikt?
ik ben jaloers op die vriend van mij hoor die voelt genen afkick zegt ie en dat terwijl ik de muren zou opkruipen dan..
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je vriend heeft dat ook. Hij zal onder iets anders verstaan onder ''afkick''
Lichaamlijk heb je geen afkick, maar geestelijk is het bijna afzien, paranoia, meer willen, zich niet lekker voelen...

Neem gewoon niets, dan heb je dat niet. Coke is gewoon rommel
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flugeltje zei:
Je vriend heeft dat ook. Hij zal onder iets anders verstaan onder ''afkick''
Lichaamlijk heb je geen afkick, maar geestelijk is het bijna afzien, paranoia, meer willen, zich niet lekker voelen...

Neem gewoon niets, dan heb je dat niet. Coke is gewoon rommel
Klik om te vergroten...

groot gelijk
ik word van sos gekker als van pep para als een baviaan
agressief prikkelbaar

sos gebruikers zijn onaardige egoisten

pep gebruikers zijn sociale vriendelijke praaters:d
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#6
coke vindt ik wel stukken asocialer dan pep hoor, van pep praat je en lul je met iedereen over de domste dingen, op coke zit je gewoon te chillen en luisterd niet wat om je geen gebeurt, tot je plots heel veel moeite om iets te zeggen die alleen voor jou belang heeft...
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is een speedverslaafde niet ofwat :rolleyes:. Hoe kortzichtig allemaal.
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#8
DjTrips zei:
coke vindt ik wel stukken asocialer dan pep hoor, van pep praat je en lul je met iedereen over de domste dingen, op coke zit je gewoon te chillen en luisterd niet wat om je geen gebeurt, tot je plots heel veel moeite om iets te zeggen die alleen voor jou belang heeft...
Klik om te vergroten...
what
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zit te denken om een keer aan de GHB te gaan na de coke, lijkt me wel relaxt als je in die klotefase beland...

En voor de rest.... van coke wordt je niet agressief of asociaal, dat kan alleen naar boven komen onder coke als je sowieso al niet zo fijn in je vel stak... (ook wel eens meegemaakt trouwens)

Ach ja het is toch allemaal klote die drugs, ( :wink: ), maar altijd leuk discussies over wat het meest klote is, hehe.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#10
DjTrips zei:
coke vindt ik wel stukken asocialer dan pep hoor, van pep praat je en lul je met iedereen over de domste dingen, op coke zit je gewoon te chillen en luisterd niet wat om je geen gebeurt, tot je plots heel veel moeite om iets te zeggen die alleen voor jou belang heeft...
Klik om te vergroten...

Dan ben ik hier precies toch de enige sociale van coke. Als ik op coke gedronken heb en ik zit in groep heb ik een benzinemotor in mijn mond precies, dan ga ik praten en praten. Qua praatkick is die van coke te vergelijken met pep bij me.

Doe ik coke alleen en drink ik er niet op word ik gewoon afwezig. En ben ik zo in mezelf gekeerd dat ik bijna niets kan zeggen.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Voor mij is het met redelijk wat alcohol erbij het beste. Dan ben ik juist supersociaal, beetje xtc effect, maar dan nog veel prateriger. Maar wat ik de laatste keer sterk merkte, ik ben ook super geinteresseerd in wat andere te vertellen hebben, en luister supergoed, en maak dan gelijk daarna een briljante opmerking, in de zin van geniaal. :mrgreen:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ghb na coke verminderd het rotte effect na coke, maar is totaal niet te vergelijken met het verschil na speed en xtc
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#13
DjTrips zei:
coke vindt ik wel stukken asocialer dan pep hoor, van pep praat je en lul je met iedereen over de domste dingen, op coke zit je gewoon te chillen en luisterd niet wat om je geen gebeurt, tot je plots heel veel moeite om iets te zeggen die alleen voor jou belang heeft...
Klik om te vergroten...

waar haal je dat nu van? Telkens als ik coke gebruik het ik een praatkick, ni gewoon.

Na een tijdje mindert dit meestal wel en ga je feesten :mrgreen:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flugeltje zei:
Ghb na coke verminderd het rotte effect na coke, maar is totaal niet te vergelijken met het verschil na speed en xtc
Klik om te vergroten...

Ja, het is perfect. Je voelt je vet lekker met wat GHB, en je hoeft niet tegen de muren op te vliegen enzo.
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#15
TechNora zei:
Flugeltje zei:
Ghb na coke verminderd het rotte effect na coke, maar is totaal niet te vergelijken met het verschil na speed en xtc
Klik om te vergroten...

Ja, het is perfect. Je voelt je vet lekker met wat GHB, en je hoeft niet tegen de muren op te vliegen enzo.
Klik om te vergroten...
Werkt ook na XTC echt beter kan niet. Lekker slapen, normaal eten en drinken en daardoor dus stukken minder kort.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."