Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, ik heb nog niet zoveel ervaring met coke, maar heb al begrepen dat je ad bittere smaak de zuiverheid niet kan inschatten. Wel valt me op dat sommige grammen die ik krijg meer kristalachtig zijn, kan dit een teken zijn dat er meer of minder cocaine in zit?"
"ik heb een nieuwe gram gekregen die zuiverder zou zijn, hij is wel doffer maar meer brokken . Geeft alleszins een meer zachtere roes, minder opgefokt ben ik ervan, hopelijk geeft dit geen vreselijke afkick..."
"en de smaak is ook minder bitter... ik hoop da ik niet ih zak ben gezet..."
"volgens mij klopt de stelling hoe kristalachtiger hoe zuiverder want van die laatste gram krijg ik niet zo'n typische intense kick en de smaak is ook niet zo typisch bitter..."
"ik heb vannacht 6 co's contramal genomen, omw erge tandpijn die niet over ging, nu heb ik nog nooit pijnstillers met codeine genomen, zou het kunnen da je na zes co's de volgende dag al ontwend? voel me misselijk en zweterig..."
"ik was twee en een helve maand gestopt met roken maar als ik coke gebruik heb ik zo'n vreselijke zin in sigaretten dat ik gewoon de een na de andere opsteek , is dit normaal?"
"ik kon gisteren op het einde vd avond langs mijn rechter neusgat nie snuiven, hij wou gewoon niet, hoewel ik hem eerst met een cortisone bevattende neusspray had ingespoten opda ie goed zou vrij zijn, maar het hielp nie.. bestaat dat dat uw neusgat op een bapaalde moment niets meer kan opnemen? Ik had die dag 4 a 5 lijntjes gesnoven over een hele dag..."
"Wanneer mijn gram op is begin ik na anderhalf uur écht op de muren te kruipen van zenuwachtigheid, gespannenheid, echt niet uit te houden vd angst...en dan helpt zelfs valium niet veel. De meesten vertellen da ze geen afkick hebben, de gelukzakken, maar zijn er hier die da verschijnsel kennen en weten wat je ermee moet doen? Eenvriend vertelde me dat ik dan melk moest drinken want dat breekt alles af zegt ie, volgens mij is dit toch wel echt bullshit hé?"
"Ik heb de laatste dagen een uurtje na mijn laatste lijntje hevige pijn thv mijn tanden en uitstralend nr mijn oren.. is dit een teken da ik wat teveel heb gebruikt? nochtans op één week tijd maar 2 gram hoor...vervelend en met pijnstillers moeilijk te onderdrukken.."
"Hey, toen ik begon nam ik telkens een nieuw lijntje na ongeveer een half uur, maar als de coke dan op was was de ontwenning echt hel: gespannen, nerveus, echt angstig. Nu gebruik ik om de twee uur, of om het anderhalf en valt de afkick heel goed mee.. Hoeveel tijd laten jullie tussen twee lijntjes gelmiddeld?"