Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke landen word coke gemaakt??

welke landen word coke gemaakt??

19 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zover in weet alleen in Columbia, Bolivia en Peru.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hannover, Duitsland.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vlieg maar naar Zuid-Amerika, in Bolivia, Peru en tegenwoordig iets minder in Colombia staan plantages zat. Ik weet niet wat je er wil doen maar ik kan nu alvast melden dat dat niet gaat, en dat je dat ook echt niet wilt :wink:
Makkelijk om ze te vinden; gaat wel. Ze vinden jou wel :smoke:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Hannover, Duitsland.
Klik om te vergroten...

Ja dat is nieuw, al die oude bunkers uit de koude oorlog worden nu benut als sub-tropisch kweekparadijs voor planten die de Polizei liever niet ziet. @Nobody; ik zou daar beginnen met zoeken, voordat je de atlantische oceaan oversteekt!
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zag laatst ook een documentaire op TV dat er ergens in Noord-Frankrijk op grote schaal coke geproduceerd werd. Daar kun je dus ook nog kijken :)
N
NobodyLid
01-01-2024, 00:00
#6
DreamWeaver zei:
Vlieg maar naar Zuid-Amerika, in Bolivia, Peru en tegenwoordig iets minder in Colombia staan plantages zat. Ik weet niet wat je er wil doen maar ik kan nu alvast melden dat dat niet gaat, en dat je dat ook echt niet wilt :wink:
Makkelijk om ze te vinden; gaat wel. Ze vinden jou wel :smoke:
Klik om te vergroten...

waarom gaat dat niet dan?? en waarom zou je dat niet willen??
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#7
Omdat zo'n ticket best duur is. Je kunt dus beter naar Noord-Frankrijk gaan. Dat is dichterij, goedkoper en makkelijker te bereiken :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Delirium zei:
Omdat zo'n ticket best duur is. Je kunt dus beter naar Noord-Frankrijk gaan. Dat is dichterij, goedkoper en makkelijker te bereiken :)
Klik om te vergroten...


En waar in noord-frankrijk dan? :mrgreen:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Saivy zei:
Delirium zei:
Omdat zo'n ticket best duur is. Je kunt dus beter naar Noord-Frankrijk gaan. Dat is dichterij, goedkoper en makkelijker te bereiken :)
Klik om te vergroten...


En waar in noord-frankrijk dan? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ssst, dalijk lezen de flikken mee


@Nobody, probeer informatie te krijgen in Caen, daar vind je vast wel iemand die je verder kan helpen.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy::tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy::tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy::tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy::tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy::tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy::tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy::tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy::tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy::tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy::tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy::tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy::tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy::tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy::tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy::tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy::tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy::tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Oke mensen, de grap heeft lang genoeg geduurd.
Ik kreeg namelijk net een PB, en vind het nu wel erg worden;

Van: Nobody
Aan: DreamWeaver
Geplaatst: 26 Jun 2007 22:05
Onderwerp: welke landen word coke gemaakt??
eej kan je me toevallig iets meer informatie geven dan alleen Caen.. want het plaatsje is nogal groot Surprised haha..
waar moet ik ongeveer beginnen met zoeken en hoe gaan ze me daar verder helpen word het daar ook gemaakt dan??
Klik om te vergroten...

Het word nu te sneu :P

Oke vriend, Coke word gemaakt van de coca plant in Zuid-Amerika. Zeg ons nu eens wat je wilt en waarom je in godsnaam contact wilt met de producenten? :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat heb ik nou weer in gang gezet. :sunglasses:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
coke wordt meestal door arme boeren gemaakt die het weer aan guerillas ofzo verkopen gerillas verkopen aan dealer en het is gewoon raar eigenlijk wat een halfje allemaal overleefd heeft en toch in elke station in nl te vinden is bijna :mrgreen:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#13
yellowmoon zei:
coke wordt meestal door arme boeren gemaakt die het weer aan guerillas ofzo verkopen gerillas verkopen aan dealer en het is gewoon raar eigenlijk wat een halfje allemaal overleefd heeft en toch in elke station in nl te vinden is bijna :mrgreen:
Klik om te vergroten...

niet alleen in elk station :tongueout:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#14
Antartica, daarligt het meeste sneeuw
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kim zei:
Antartica, daarligt het meeste sneeuw
Klik om te vergroten...

Die zeedieren hebben het goed, kunnen de hele dag hun snuitjes poederen! :hearteyes:
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Djodjo zei:
Kim zei:
Antartica, daarligt het meeste sneeuw
Klik om te vergroten...

Die zeedieren hebben het goed, kunnen de hele dag hun snuitjes poederen! :hearteyes:
Klik om te vergroten...


:tearsofjoy:
B
BenjaminxXxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een duidelijk geval van het Tony-Montana-Syndroom!

Met wie wil je in contact komen
Arme gewapende boeren die niets te verliezen hebben en je voor alle zekerheid neerknallen
Geurillastrijders die vanaf hun 4 jaar niets anders kennen dan mensen vermoorden?
Of de locale drugbaron, meestal een heel gezellig type
Ik denk dat je meer kans maakt door grammetjes in je tuin te begraven, veel water geven en wachten tot er plantjes beginnen te groeien.

haha sorry moest het even kwijt.

XXX
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Euhm pak het vliegtuig... Beroof iemand daar van een jeep en rijd de cocavelden maar in.
Ben benieuwd hoeveel minuten het zal duren tegen je doorzeefd word met kogels.

Iemand zin in een weddenschap? Ik zeg maximum overlevingstijd een kwartier. :beer:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#19
om met die drugbarons in contact te komen moet je status en geld hebben :smoke:
N
NobodyLid
01-01-2024, 00:00
#20
eej effe vraagje in welke landen word coke allemaal gemaakt??
En weet iemand of het makkelijk is om de makers ervan tevinden in die landen??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."