Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb van ervaren kwekers gehoord dat een (binnen) Plant 20gr opbrengt en als je dat heb dat je dan al een hele goeie bent. Hoe komt het dan dat als ik op internet kijk dat er overal minstens 350 gr per m2. staat???"
"ik wil een paar plantjes gaan kweken. en wat is de makkelijkste soort om mee te beginnen ik ga ze binnen en buiten zetten. alleen buiten moeten ze geen meters hoog worden."
"wat moet je nou allemaal bij buiten kweek doen gewoon zaadje planten en water geven en wachten of moet je nog meer doen net als bij binnen kweek. over binnen kweek kan ik van alles vinden op internet maar van buiten kweek niks."
"wat zijn de beste zaadjes voor buiten volgens jullie. ik zoek zaadjes die makkelijk te kweken zijn goede opbrengst. En ze moeten goed tegen schimmels kunnen en tegen toprot. Ik ga voor het eerst buiten kweken dus heb er geen ervaring mee."
"eej effe vraagje in welke landen word coke allemaal gemaakt?? En weet iemand of het makkelijk is om de makers ervan tevinden in die landen??"
"DreamWeaver zei: Vlieg maar naar Zuid-Amerika, in Bolivia, Peru en tegenwoordig iets minder in Colombia staan plantages zat. Ik weet niet wat je er wil doen maar ik kan nu alvast melden dat dat niet gaat, en dat je dat ook echt niet wilt Makkelijk om ze te vinden; gaat wel. Ze vinden jou wel Klik om te vergroten... waarom gaat dat niet dan?? en waarom zou je dat niet willen??"
"eej mensen kan iemand mij vertellen hoelang ketamine houdbaar is???"
"Eej kan iemand mij vertellen waar ik wiet zaadjes kan kopen en niet op het internet. Want ik ben laatst in een grow-shop geweest en die verkochte geen zaadjes of is dit per grow-shop verschillend???"
"voor binnen kweek moet ik zaadjes hebben"
"eej hoe kan je wiet het beste bewaren ik heb het nu in een zak en dan in een emmer gedaan en met deksel afgesloten.. iemand nog tips??? gaat om grote hoeveelheid."