Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraagje

vraagje

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben/was airco ventilatie en afzuigingen plaatser(kortweg luchtbehandeling)
19j
bla bla nog iets weten???

inmiddels 27 dagen clean van die kutnest!!!
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik hoop dat dit geen topic voor de vuilnis bak word,want t voegt niet echt wat toe.
maar waar ik heel nieuwsgierig naar ben is wat de gemiddelde coke gebruiker voor een baan heeft(aangezien t goedje niet echt goedkoop is,en dat ik altijd standaard dacht dat t vooral jongeren waren die gebruikte en de lagere klasse mens,naief he!!!)
mijn vriendin is kraamverzorgster en zat laatst doodleuk te vertellen dat ze strak stond tijdens een bevalling.
ik bedoel maar......
mijn mannetje is chef,en ikzelf werk in de horeca.
en doordeweeks zijn wij t gemiddelde brave huis gezin met 3 kids,alleen vragen de buren zich ondertussen volgens mij wel af wat ons zo bezig houdt zaterdag tot laat in de nacht..........
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben bankbediende, en hele dagen bezig met cijfertjes en zo.
Toen ik gebruikte was dat dan ook enkel in 't weekend en liefst op vrijdagavond, zodat ik maandag fris kon gaan werken.

één keer heb ik 't op een weekdag gedaan, zonder te slapen gaan werken... Never again !
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#4
scholiere en springamazone :rolleyes:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben nog 18 en dus nog student. doe de opleiding ondernemer detailhandel (mbo niv. 4)
en bijbaantje is afwas / keuken hulp bij een italiaans restaurant.

denk dat je meer aan de opleiding dan het bijbaantje hebt maar goed :)
c
cocaientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
HET KOST DUUR< JA, maar toch redden we het iedre mnd weer.Maar vraag me niet hoe,Misschien omdat je bijna niet eet en geen boodschappen hoeft te doen
Alleen een kratje bier,
Ben ben nu aan t proberen om er vanaf te blijven (van de coke dan he)
Hoop dat t me zal lukken
Met er gewoon vertouwne in hebben dat t me lukt heb nu al 6 dagen niet gesnoven en dat is een hel prestatie.
Weet je wat ook zo shit is. Als het koud is zoals nu gaat je neus zo'n pijn doen
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hehe,nee hoor er zijn meer mensen met een goede baan die gebruiken/ten.

Zelf ook gezin goede baan en kids,en menig zaterdagavondje werd doorgetrokken naar de zondagmiddag met ze allen.allen zijn dan managers/verkopers/zelfstandigen/zangers/voetballers noem het maar op uit alle lagen dus.En de buren...daar maak ik me niet zo druk om hoor.

Eigenlijk best wel erg als ik er zo over nadenk maar iedereen die ik ken
qwa kenissen gebruikt welleens of heeft gebruikt.lol
Maar wel alleen de weekeinde dan he..

Grz.
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben lerares op de basisschool door de weeks en in het weekend dans ik in een nachtclub (verdient 10x zo veel :grin: ) Dus best geld om te gebruiken
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik doe modellenwerk en daarnaast werk ik als secretaresse.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."