Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscokegebruik - de volgende dag

cokegebruik - de volgende dag

29 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
T
TheChippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoeveel had je precies gedronken? Na inname van alcohol en coke vormt zich cocaethyleen, en dat kan behoorlijke vergiftigingsverschijnselen met zich meebrengen als er maar genoeg van in je lichaam zit.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
^ Vind je het gek... wie kotst er nou niet van die caramel lucht inaademen :wink:
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb vaak dezelfde avond nog last van maagpijn.
de dag erna soms beetje hoofdpijn, maar kan ook aan migraine liggen.
waar ik altijd het meeste last van heb zijn mijn longen. dit komt wsl omdat ik mezelf half dood rook als ik coke op heb.
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#4
metaalsmaak = Bloed, had je geen bloedneus? Zou het aan kunnen liggen. Klinkt niet echt als goeie coke. Heb wel een kater van de drank erna maar niet heel erg brak ofzo.
d
danique22Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey!

Gisteren heb ik voor de tweede keer coke (in combinatie met alcohol) gebruikt. Gisteren was er niets mis met mij (in ieder geval niets wat ik kon voelen), leuk avondje gehad, wel dronken.. Vandaag werd het verhaal iets anders. De eerste paar uur voelde ik me gewoon brak, maar niets om over te klagen, maar na een aantal uur moest ik overgeven, begon ik heel warm te worden, ademhalingsproblemen en echt niet te beschrijven pijn in mijn buik. Echt geen woorden voor. Paar paracetamol ingenomen en maar hopen dat ik gauw in slaap zou vallen.. Toen ik vier uur later wakker werd, was het al aanduidend minder, maar het voelt alsof als de paracetamol uitgewerkt is weer evenveel pijn gaat doen.. Dus mijn vraag, heeft dit echt te maken met m'n coke (en alcohol) gebruik van de vorige avond? En is dit wel normaal (sowieso, dat je er pas uren later last van krijgt)?

Thanks alvast! Liefs, Danique
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb nog nooit gekots maar wel een keer aan de schijt geweest er van en flink brak pijnelijke neus
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kzou beginnen twijfelen aan de kwaliteit van je coke eerlijk gezegd, of beter waar het versneden mee is ...
d
danique22Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja dat was dus ook het eerste waar ik aan dacht, maar meer mensen hebben deze coke gebruikt en nergens last van, alleen ik ben stervende :wink: heb trouwens ook zo'n vieze metaalsmaak in m'n mond en het gaat maar niet weg.. zucht, wat is dit toch! X
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb zelf nog nooit zoiets mee gemaakt na coke gebruik.
Het is in mijn ogen dan ook niet echt normaal.

Zou het eventueel aan iets anders dan drugs kunnen liggen, voedsel van de vorige dag, alcohol dat verkeerd is gevallen?
d
danique22Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja ik heb geen idee, dat het niet normaal is zijn we in ieder geval zeker van. Het is nu al 1 1/2 dag geleden en alleen door de paracetamol voel ik er minder van, maar anders.. Dat ik verlopig van de sos afblijf is dan wel een zekerheid :flushed:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#11
als je er nu nog last van heb zou ik effe na de dokter gaan je late checken
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#12
aXXis zei:
metaalsmaak = Bloed, had je geen bloedneus? Zou het aan kunnen liggen. Klinkt niet echt als goeie coke. Heb wel een kater van de drank erna maar niet heel erg brak ofzo.
Klik om te vergroten...

Nog nooit gehad, zeker dan troep geweest
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou het laten teste of uitkoken dan weet je precies de kwaliteit
J
Jack The DipperLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb eigenlijk bijna nooit ergens een kater van, echt vrij zeldzaam eigenlijk. alleen soms als ik de verkeerde pep ben tegengekomen, dan ziet mn gezicht eruit alsof het niet van deze planeet komt.

maar als ik echt een avond flink alleen doorzuip voel je je wel brak natuurlijk ff 's ochtnends. maar...

als ik op het eind van zo'n drankgelach nog 2x weekendsupplement met mijn sleutel schep heb ik geen centje pijn :mrgreen:

helaas betekent dat wel dat de drang immer aanwezig is na zo'n avond :rolleyes:

maar ik doe het gewoon lekker :beer: :mrgreen:
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nog nooit meegemaakt.
Denk zelf ook dat de coke niet helemaal goed was.

Drink zelf ook (te) veel en snuif genoeg naar binnen, maar heb er nog nooit last van gehad.

En die metaalsmaak komt mij ook niet bekend voor.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Komt me allemaal ook niet zo bekend voor, ik ben wel naar de klote na een avond coke, maar da's vooral geestelijk... Dag na avondje cokegebruik wordt bij mij meestal ingevuld met beetje rustig vissen, ergens lekker stil langs de waterkant of een flinke wandeling door een of ander bos ofzo maken. En blowen :)
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#17
Paar keer nu gedaan ( laatste tijd wel een paar keer ) en dat was echt mega kwaliteit. Wat je niet zomaar bij een straatdealertje haalt. ( Andere mensen moesten er spontaan van overgeven )

Dat was lekker spul, en dat zeg ik niet gauw als Amfetamine aanhanger :rolleyes:

Maar nog nooit een naar brak of down gevoel achteraf gehad ervan eigenlijk.
B
BombLid
01-01-2024, 00:00
#18
dit heb ik toch ook nog nooit gehoord, bij coke kan ik altijd direct slapen en sta ik fris als een hoentje op (more or less :grin: )
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bomb zei:
dit heb ik toch ook nog nooit gehoord, bij coke kan ik altijd direct slapen en sta ik fris als een hoentje op (more or less :grin: )
Klik om te vergroten...
dan hebt gij toch ma barakke coke lijkt mij!!
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Frisko zei:
Bomb zei:
dit heb ik toch ook nog nooit gehoord, bij coke kan ik altijd direct slapen en sta ik fris als een hoentje op (more or less :grin: )
Klik om te vergroten...
dan hebt gij toch ma barakke coke lijkt mij!!
Klik om te vergroten...

De eerste maanden van mijn gebruik kon ik ook slapen en was ik ook fris. En toen was de coke soms nog beter dan nu, maar de laatste tijd, elke keer weer een zombie :).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."