Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheb je wel eens spijt

heb je wel eens spijt

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
El Retro zei:
Willemijn zei:
El Retro zei:
Frisko zei:
raizeredge zei:
hee volk ik ben een coke gebruiker maar heb je wel eens spijt dat je weer heb gehaald terwijl het niet de bedoeling was
Klik om te vergroten...
yup!!!
niks nieuws hier!!!!
binnekomt de tijd dat je er altijd spijt van hebt :wink: :)
Klik om te vergroten...

Of nooit. Zoals bij mij tegenwoordig. Ik heb er eigenlijk nooit spijt van. God weet hoe dat komt.
Klik om te vergroten...

dat zal wel nog komen, als het te laat is :wink:
Klik om te vergroten...

Ik doe het al 2 jaar, ik weet wel waar over ik praat :). Heb al te veel spijt gehad, ik heb het nu gewoon niet meer.
Klik om te vergroten...
toen ik nog maar 2j nam had ik ook geen spijt!!!
ik pak onderhand al 6 jaar en de laatste 2j heb ik niks anders niemeer dan spijt bijna!!! :)
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
Ik doe niet aan spijt. Ik geloof dat alles wat ik doe, ik doe met mn volle verstand en de kennis die ik op dat moment bezit.:
Klik om te vergroten...

mee eens :)
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bijna altijd.
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
raizeredge zei:
hee volk ik ben een coke gebruiker maar heb je wel eens spijt dat je weer heb gehaald terwijl het niet de bedoeling was
Klik om te vergroten...

Nope... geen spijt. Geen tijd voor om spijt te hebben. Life is short you know.
Dus ik leef mijn leven op mijn manier. En ik kan dan aan het eind van mijn leven zeggen dat ik ook echt heb geleefd naar mijn eigen ding. En niet dat ik heb geleefd zoals de "maatschappij" dat wil.

Viva la Revolución!!!
l
lanenskiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gisteren nog eens lekker doorgegaan op de C en ik moet zeggen dat ik er vandaag geen spijt van heb! Heb een supernacht gehad!

Enkel vanmorgend deed het wat pijn om uit mijn bed te komen, maar dat neem ik er graag bij :hearteyes:
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#6
ligt er aan als ik soms 200 euro oprook dan voel ik de dag er na dus echt zwaar kut
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee nooit, ik geniet er van en als ik weer een weekend heb doorgehaald geniet ik daar nog lang van na, in positieve zin bedoel ik dan :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb een paar keer coke gehad en ik merk nu steeds dat ik trek heb en veel dingen associeer met het snuiven van coke. Als ik nu een grammetje zou halen, zou ik echt wel spijt krijgen. Gelukkig is het niet mijn favorieten drugs.
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#9
dutch-lycan zei:
meestal als ik wakker word na het het coke gebruiken denk ik meestal jah weeer 50 euro erdoor heen.
maarjah is het eenmaal savonds heb ik er weer helemaal zin in :grin:
Klik om te vergroten...

sounds familiar...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik dacht vorige week k ****,*****,**** (een aantal woorden a la haagse sjonnie) waarom heb ik ooit ja gezegd op dat lijntje, maja ik was ook zo dronken als een lor, het beviel me iets te goed...


En nu ben ik verkocht, gelukkig niet meer dan een keertje per maand, maar je blijft er wel aan denken. ik ga er mee stoppen...
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#11
loadrunner zei:
Ik dacht vorige week k ****,*****,**** (een aantal woorden a la haagse sjonnie) waarom heb ik ooit ja gezegd op dat lijntje, maja ik was ook zo dronken als een lor, het beviel me iets te goed...


En nu ben ik verkocht, gelukkig niet meer dan een keertje per maand, maar je blijft er wel aan denken. ik ga er mee stoppen...
Klik om te vergroten...
word nog wel vaker dan 1 x in maand telkens als je gedronken heb dan krijg je zin

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."