Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheb je wel eens spijt

heb je wel eens spijt

30 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik de week erviir ook al gehad heb, of een tijdje veel gebruik heb ik vak wel spijt ja. Vooral als je je portomonnee dan zo ziet krimpen.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Euhm, kan ik eigenlijk heel kort over zijn:

Ja.
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb dees weekend geen coke gebruikt, de eerste keer sinds een paar maand, en ik ben ongelofelijk blij :grin:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb spijt als ik s ochtends wakker word en me neus doet zeer en me lichaam is naar de klote en geen geld meer heb en het blijkt dat ik weer schulden heb gemaakt bij mensen maarja dat hoort erbij
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Frisko zei:
raizeredge zei:
hee volk ik ben een coke gebruiker maar heb je wel eens spijt dat je weer heb gehaald terwijl het niet de bedoeling was
Klik om te vergroten...
yup!!!
niks nieuws hier!!!!
binnekomt de tijd dat je er altijd spijt van hebt :wink: :)
Klik om te vergroten...

Of nooit. Zoals bij mij tegenwoordig. Ik heb er eigenlijk nooit spijt van. God weet hoe dat komt.
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
El Retro zei:
Frisko zei:
raizeredge zei:
hee volk ik ben een coke gebruiker maar heb je wel eens spijt dat je weer heb gehaald terwijl het niet de bedoeling was
Klik om te vergroten...
yup!!!
niks nieuws hier!!!!
binnekomt de tijd dat je er altijd spijt van hebt :wink: :)
Klik om te vergroten...

Of nooit. Zoals bij mij tegenwoordig. Ik heb er eigenlijk nooit spijt van. God weet hoe dat komt.
Klik om te vergroten...

dat zal wel nog komen, als het te laat is :wink:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
nooit spijt, nooit spijt gehad, en ook nooit schuldgevoelens. Ik heb nog nooit iemand kwaad gedaan, nog nooit klachten gehad. Alleen last van mensen die me schuldgevoelens aanpraten, en veratwoordelijksheidgesprekken willen aangaan (kutwoord).

Als je er mee om kan gaan en desnoods een hele maand niets gebruikt, en af en toe omdat het gewoon lekker is... Zonalg anderen geen last er van hebben, zie ik het als verantwoordelijk.
Z
Zone010Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Bijna altijd tegenwoordig. Ik begon als recreatief coke gebruiker; voor de leuk weetjewel. Maar ik gebruik steeds vaker en vaker. Ik heb het nu nodig om mezelf goed te voelen in de kroeg of club, anders vind ik er geen reet aan. Dus ik bestel elke keer weer. Een halve gram meestal per keer. Dat moet dan ook op die avond, anders brandt dat pony packie in mn zak! Slapen kan ik dan natuurlijk niet meer, en het resultaat is dat ik de volgende dag dood op mn werk zit (ik ga vaak doordeweeks uit). Dan vraag ik mezelf elke keer weer af: was dat nou echt nodig? Moest dat nou? Ik gebruik nu soms 3x per week.. Da's toch niet normaal?

Help me :flushed:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nope, geen spijt gehad. Ik zie die periode als een goede ervaring in mn leven, ben nu inmiddels al 5 maanden gestopt.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zone010 zei:
Bijna altijd tegenwoordig. Ik begon als recreatief coke gebruiker; voor de leuk weetjewel. Maar ik gebruik steeds vaker en vaker. Ik heb het nu nodig om mezelf goed te voelen in de kroeg of club, anders vind ik er geen reet aan. Dus ik bestel elke keer weer. Een halve gram meestal per keer. Dat moet dan ook op die avond, anders brandt dat pony packie in mn zak! Slapen kan ik dan natuurlijk niet meer, en het resultaat is dat ik de volgende dag dood op mn werk zit (ik ga vaak doordeweeks uit). Dan vraag ik mezelf elke keer weer af: was dat nou echt nodig? Moest dat nou? Ik gebruik nu soms 3x per week.. Da's toch niet normaal?

Help me :flushed:
Klik om te vergroten...

probeer eens een avondje zonder, als je dan de volgende dag wakker wordt en trots op jezelf bent, dan voel je je pas goed :) (kan geen coke tegen op)
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#11
loadrunner zei:
Zone010 zei:
Bijna altijd tegenwoordig. Ik begon als recreatief coke gebruiker; voor de leuk weetjewel. Maar ik gebruik steeds vaker en vaker. Ik heb het nu nodig om mezelf goed te voelen in de kroeg of club, anders vind ik er geen reet aan. Dus ik bestel elke keer weer. Een halve gram meestal per keer. Dat moet dan ook op die avond, anders brandt dat pony packie in mn zak! Slapen kan ik dan natuurlijk niet meer, en het resultaat is dat ik de volgende dag dood op mn werk zit (ik ga vaak doordeweeks uit). Dan vraag ik mezelf elke keer weer af: was dat nou echt nodig? Moest dat nou? Ik gebruik nu soms 3x per week.. Da's toch niet normaal?

Help me :flushed:
Klik om te vergroten...

probeer eens een avondje zonder, als je dan de volgende dag wakker wordt en trots op jezelf bent, dan voel je je pas goed :) (kan geen coke tegen op)
Klik om te vergroten...

das niet best he, misschien eens hulp zoeken ?
ik gebruikte soms ook 3 keer in een week maar dan wel met de zelfde gram maar de laatste tijd meer en meer met oud en nieuw zelfs anderhald in 1 keer dus heb beloofd nu 2 maanden te stoppen
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Willemijn zei:
El Retro zei:
Frisko zei:
raizeredge zei:
hee volk ik ben een coke gebruiker maar heb je wel eens spijt dat je weer heb gehaald terwijl het niet de bedoeling was
Klik om te vergroten...
yup!!!
niks nieuws hier!!!!
binnekomt de tijd dat je er altijd spijt van hebt :wink: :)
Klik om te vergroten...

Of nooit. Zoals bij mij tegenwoordig. Ik heb er eigenlijk nooit spijt van. God weet hoe dat komt.
Klik om te vergroten...

dat zal wel nog komen, als het te laat is :wink:
Klik om te vergroten...

Ik doe het al 2 jaar, ik weet wel waar over ik praat :). Heb al te veel spijt gehad, ik heb het nu gewoon niet meer.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
El Retro zei:
Willemijn zei:
El Retro zei:
Frisko zei:
raizeredge zei:
hee volk ik ben een coke gebruiker maar heb je wel eens spijt dat je weer heb gehaald terwijl het niet de bedoeling was
Klik om te vergroten...
yup!!!
niks nieuws hier!!!!
binnekomt de tijd dat je er altijd spijt van hebt :wink: :)
Klik om te vergroten...

Of nooit. Zoals bij mij tegenwoordig. Ik heb er eigenlijk nooit spijt van. God weet hoe dat komt.
Klik om te vergroten...

dat zal wel nog komen, als het te laat is :wink:
Klik om te vergroten...

Ik doe het al 2 jaar, ik weet wel waar over ik praat :). Heb al te veel spijt gehad, ik heb het nu gewoon niet meer.
Klik om te vergroten...
toen ik nog maar 2j nam had ik ook geen spijt!!!
ik pak onderhand al 6 jaar en de laatste 2j heb ik niks anders niemeer dan spijt bijna!!! :)
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Ik doe niet aan spijt. Ik geloof dat alles wat ik doe, ik doe met mn volle verstand en de kennis die ik op dat moment bezit.:
Klik om te vergroten...

mee eens :)
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bijna altijd.
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#16
raizeredge zei:
hee volk ik ben een coke gebruiker maar heb je wel eens spijt dat je weer heb gehaald terwijl het niet de bedoeling was
Klik om te vergroten...

Nope... geen spijt. Geen tijd voor om spijt te hebben. Life is short you know.
Dus ik leef mijn leven op mijn manier. En ik kan dan aan het eind van mijn leven zeggen dat ik ook echt heb geleefd naar mijn eigen ding. En niet dat ik heb geleefd zoals de "maatschappij" dat wil.

Viva la Revolución!!!
l
lanenskiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gisteren nog eens lekker doorgegaan op de C en ik moet zeggen dat ik er vandaag geen spijt van heb! Heb een supernacht gehad!

Enkel vanmorgend deed het wat pijn om uit mijn bed te komen, maar dat neem ik er graag bij :hearteyes:
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#18
ligt er aan als ik soms 200 euro oprook dan voel ik de dag er na dus echt zwaar kut
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee nooit, ik geniet er van en als ik weer een weekend heb doorgehaald geniet ik daar nog lang van na, in positieve zin bedoel ik dan :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb een paar keer coke gehad en ik merk nu steeds dat ik trek heb en veel dingen associeer met het snuiven van coke. Als ik nu een grammetje zou halen, zou ik echt wel spijt krijgen. Gelukkig is het niet mijn favorieten drugs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."