ArieKanariE zei:
als je die zeven gram in 1 keer koopt dan geloof ik wel dat het redelijk tot goeie basecoke kan zijn
Meestal kopen we met de meiden gezamelijk base voor 100 euro p.p.
Dat is kantenklare base dus gelijk oken de kwaliteit is best goed want de bij verschijnselen zijn veel minder heftig dan als je bijvoorbeeld van een straat dealer koopt. das altijd versneden met de gkste zooi. Daarom snuif ik liever.
ArieKanariE zei:
.. en dat is inderdaad in een dagje op als jejezelf niet beheerst
Iedereen die rookt of het heeft gedaan weet het:
"na die eerste trek is het gebeurd "
Dan zit je weer zo aan die pijp te hangen, als je even niet oplet. Daarom rook ik nooit overdag of doorde weeks. Zeker niet als ik weer met de kids bezig ben. Want dan is het inderdaad basen, basen, scoren, basen, asen, basen, scoren etc. Dus daarom doe ik het ook zeker niet elke week, 1 x per maand is de bedoeling, maar soms dan krijg je ineens die 'haast onweerstanbare' trek
![:angry:]()
. Alsje bv: Iemand ziet basen op CS, of je ruikt het. Dan heb ik soms wel zin daarin.
ArieKanariE zei:
maar in losse grammekes 20 euro ?
Nee, halve gram uitgekookt is 15 t/m 25 euro ongeveer. Maar je heb ook meer en mindere 1 korrel is bv rond de 2 euri .
ArieKanariE zei:
Ligt er aan waar ik het haal n bij wie.
ArieKanariE zei:
en kook je het zelf ook wel eens nog eens extra uit?
Ik kan niet echt heel goed uitkoken. Ik rook meestal als ik rook met mijn zus of haar vriendin die kunnen het perfect.
ArieKanariE zei:
blijf er uberhaupt wat over dat hard wordt dan ?
Genoeg
ArieKanariE zei:
25 euro voor iets dat per kilo omgerekend zo'n 20 euro per gram zou kosten .. en dan echt geloven dat het goed is
Nou dan kom je een keer roke bij mij PM maar

[/quote]