Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsweer een nieuw vraagje :p

weer een nieuw vraagje :p

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dickie dick, altijd gedacht dat je hier zou eindigen.
Opschepverhaaltjes over coke die wrsl nog eens kut is ook :wave:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#2
bullshit
r
riddickLid
01-01-2024, 00:00
#3
yips hier ben ik weer, nu wat moet ik vragen :mrgreen: :grin: : ik heb via mijn huisdokter raar maar waar mijn coke eens laten testen, het is finger of krijtjes coke die ik heb laten testen, nu wat is de uitslag die mijn dokter mij verteld, onversneden cocaine ... stond met mond open, is onversneden cocaine nu ook onderte verdelen in verschillende klasses of is dat echt het van het ? :grin: :mrgreen: ik bedoel kan je ook 35% onversneden coke hebben als zowel 99% ? hopelijk heeft iemand een antwoord greetz riddick
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan iemand mij de ironie van dit verhaal even uitleggen :confused:
Of meent deze man dit nu serieus..
r
riddickLid
01-01-2024, 00:00
#5
neen echt is geen opschepverhaaltje, waarom zou ik anders dit vragen als ik wil opscheppen... mijn huisarts heeft mij als uitslag gegeven onversneden ... ??? al die zever met dat opscheppen en gelul kan ik wel missen hoor ... ik zeg het stond zelf met mijn mond open, maar niemand van jullie geeft mij een antwoor... alleen maar opschepper, onversneden is de uitslag die ik heb gekregen, de coke ziet er uit als een soort grote kogel geelig wit en keihard
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien heb je baggercoke maar wil je huisarts niet dat je op zoek gaat naar andere? Laat het ff ergens anders testen dan?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Onversneden coke zou inderdaad betekenen dat het niet is versneden met andere middelen.
Wat heb je betaald per gram als ik vragen mag? Heeft de doktor het laten testen via een testcentrum, of zo met zijn oog? Ik zou het eens zelf laten testen bij een testcentrum, en je doktor om eventuele verdere uitleg vragen. Onversneden coke is mogelijk, maar vaak is coke toch wel versneden.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als het echt getest zou zijn zou je een getal krijgen in plaats van "onversneden" :rolleyes:
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#9
je liegt dat je barst ... je huisarts heeft namelijk dan wel een beroepsgeheim, maar dit soort dingen vallen daar niet meer onder en hij of zij is zelfs verplicht dat te melden aan de autoriteiten..

en een beetje huisarts had je dat dus ook wel vertelt, voordat je je zgn zooitje had ingeleverd om te laten testen zgn .... je kunt je pilletjes laten testen bij het CAD, maar daar blijft het ook bij hoor :)

:wave:
r
riddickLid
01-01-2024, 00:00
#10
het is getest in het ziekenhuis, mijn huisarts heeft dit dus wel laten testen zoals ik al zei, en heeft dit zonder problemen aanvaart om te doen ook ... als dit verboden is zou hij dit volgens mij niet hebben gedaan, ik denk toch als je dit vraagt dit mogelijk is bij elke arts, ik lieg dat ik barst zeg je, zou de moeite niet doen om het nog eens te zeggen dan :confused: ik kom niet op dit forum om maar even wat te zeveren, ik kom hier om op vragen een antwoord te krijgen, en als ik lieg dat ik barst volgens jou moet je toch geen antwoord geven... :wink:
r
riddickLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flameon zei:
Onversneden coke zou inderdaad betekenen dat het niet is versneden met andere middelen.
Wat heb je betaald per gram als ik vragen mag? Heeft de doktor het laten testen via een testcentrum, of zo met zijn oog? Ik zou het eens zelf laten testen bij een testcentrum, en je doktor om eventuele verdere uitleg vragen. Onversneden coke is mogelijk, maar vaak is coke toch wel versneden.
Klik om te vergroten...

ik weet dat de meeste coke versneden is, maar deze die ik nu heb gekocht is iets dat ik nog nooit had gezien vandaar dat ik ze heb laten testen, het is in het ziekenhuis getest via mijn huisarts, deze weet dat ik soms gebruik en omdat ik geen rotzooi wil gebruiken test ik af en toe nieuw gerief via hem, ik heb wel nooit een verslag op papier, hij verteld me gewoon of het goed of slecht is, maar deze keer zei hij onversneden vandaar ik ook met mond open zat, en dit hier ook vraag, de prijs was 60/GR maar het ziet er speciaal uit zoals ik hierboven al heb gezegt
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#12
onversneden is iets van 90%
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#13
goh huisartsen die je coke checken, nieuwe bron van inkomsten misschien?

ik betwijfel deze manier van controleren zeker omdat deze in het ziekenhuis onderzocht zou zijn i.p.v. een echt gespecialiseerd onderzoekslab.
ik wil je niet belachelijk maken dus hou ik het erbij dat de wonderen de wereld niet uit zijn, en dat misschien bij jou in de omgeving dit mogelijk is. echter is het normaliter de gang van zaken dat je een pil of een monster opstuurd (inleverd) naar( bij) een onderzoekslab. en dan krijg je de testresultaten toegestuurd.
pure coke is pure coke.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#14
gewoon er een paar lijnen van nemen brand het meer als normale coke en ben je veel langer vaag, dan zit je goed :P
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#15
riddick zei:
neen echt is geen opschepverhaaltje, waarom zou ik anders dit vragen als ik wil opscheppen... mijn huisarts heeft mij als uitslag gegeven onversneden ... ??? al die zever met dat opscheppen en gelul kan ik wel missen hoor ... ik zeg het stond zelf met mijn mond open, maar niemand van jullie geeft mij een antwoor... alleen maar opschepper, onversneden is de uitslag die ik heb gekregen, de coke ziet er uit als een soort grote kogel geelig wit en keihard
Klik om te vergroten...

Hoe harder hoe beter :hearteyes:
r
riddickLid
01-01-2024, 00:00
#16
is dit dan gevaarlijk voor sneller een overdosis te hebben ?, het is echt zalig van effect :hearteyes:
mijn neus keel en tong verdoven :tongueout: het is niet een gewoone soort verdoving maar speciaal, alsof het van binnenuit verdoofd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."